Αναγνώστες

Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012

Οι πατατοκεφτέδες της γιαγιάς! :D

                                                      Γεια σας ομορφιές!:D
                                    Τι κάνουμε?Ελπίζω φανταστρουμφικά!

          Σήμερα σας έχω κάτι διαφορετικό & αυτό είναι κάτι νοστιμότατοι πατατοκεφτέδες διά των χειρών μου,συνταγή της γιαγιάς!
          
          Μιας & ήμουν στο χωριό με τη γιαγιά μου και την αδερφή μου(πριν καμιά 10αριά μέρες?!) αναρωτιόταν η γιαγιά μου τι φαγητό να κάνει..!Αφού καταλήξαμε στο ωραίο αυτό έδεσμα της λέω να τους κάνω εγώ & αυτή απλά να μου λέει τι να κάνω!


          Για δοσολογίες δεν μπορώ να σας πω ακριβώς,αφού ήταν όλα με το μάτι,αλλά μην ανησυχείτε!Θα το βρούμε!!!:P:D


        
           Υλικά
    Περίπου 1 κιλό πατάτες βρασμένες & ξεφλουδισμένες
    2 αυγά
    τυρί της αρεσκείας σας(εγώ κατσικίσιο έβαλα,αλλά πιστεύω ότι πηγαίνουν          όλα) 
    ελαιόλαδο(για τη συνταγή & για το τηγάνισμα)
    αλάτι
    πιπέρι
    λίγος μαϊντανός
    αλεύρι(για να τους αλευρώσουμε πριν το τηγάνισμα)


     
          Αρχικά τρίβουμε με ένα τρίφτη τις πατάτες(αν έχετε τετραγωνισμένο από τις τρίτες πιο μεγάλες τρύπες-ελπίζω να καταλάβατε :P) & το τυρί(εγώ με καθαρά χεράκια το σύνθλιψα :P)και προσθέτετε μέσα στο μπολ λίγο ψιλοκομμένο μαϊντανό(μην τον βλέπετε έτσι,πιο μικρό τον έκοψα μετά),μπόλικο αλατάκι,αρκετό πιπεράκι & τόσο λάδι ώστε να γίνει ένα κάπως σφιχτό μείγμα αφού τα ανακατέψετε.Μην βάλετε πάρα πολύ στην αρχή,ώστε να προσθέσετε μόνο αν δείτε ότι το χρειάζεται.Μετά ρίχνετε & 2 αυγά και πλάθουμε ώσπου να βγει κάτι τέτοιο:


       Πλάθουμε κεφτεδάκια, αλευρώνουμε & τηγανίζουμε!(Θα σας έδειχνα τα δικά μου,αλλά μου βγήκαν λιιίγο μεγάλα!Αφού η γιαγιά μου είπε έναν & στον χωράφι :P)Αν εμένα μου βγήκαν 18,εεε σε εσάς θα βγουν πάνω από 20!
Να προσέξετε μόνο μην βγουν πολύ παχιά και μείνουν άψητοι στο εσωτερικό.


Και καλή σας όρεξη!:D
  
      Υ.Γ.:Τι θα λέγατε για επόμενη συνταγή σπιτικά bounty?(Με τη γέμιση ινδοκάρυδου στο εσωτερικό?Ή συνταγή για το υπέροχο ψωμί που φτιάχνει η γιαγιά μου?Κάποια επόμενη συνταγή θα είναι σίγουρα για πίτα(φύλλο+γέμιση)!


        Θα τους δοκιμάσετε?Και ποια συνταγή από τις παραπάνω θα θέλατε!Let me know!:D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου