Αναγνώστες

Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

Μολύβια ματιών ERRE DUE Chopstick

        
                                                           Hallo!Τι κάνετε?:D
      Πριν από αρκετό καιρό είχα κερδίσει σε έναν διαγωνισμό 2 μολύβια από την συγκεκριμένη σειρά της Erre Due!Στην αρχή δεν με ξετρέλαναν,γιατί μου φάνηκε ότι δεν 'έγραφαν' πολύ έντονα...Τον τελευταίο καιρό άρχισα να τα ξαναχρησιμοποιώ και εν τέλει με έξεπληξαν,αφού γράφουν πολύ καλά!Δεν ξέρω πως τα κατάφερα & τώρα μου φαίνονται καλύτερα..!

     Τα χρησιμοποιώ είτε στην εσωτερική γραμμή του ματιού,είτε σύρριζα στις κάτω βλεφαρίδες για να τονίσω τα μάτια μου.Αλλά πρόσφατα συνειδητοποίησα πως είναι καταπληκτικά και ως σκιές,αφού ακουμπώντας απαλά στο κινητό βλέφαρο δίνουν απίστευτο χρώμα!Το μόνο ελάττωμα τους είναι πως δεν γίνεται πολύ εύκολα το blending.
      
               
     Το πάνω είναι το νούμερο 10 και είναι ένα υπέροχο χρυσοχακί,ενώ το κάτω το νούμερο 16 και είναι ένα έντονο γαλάζιο.Να σημειωθεί πως και τα 2 έχουν shimmer.
     Δεν θα βάλω swatches,γιατί δεν φαίνονται πως ακριβώς είναι στη φωτογραφία που τράβηξα...:/

     Αν δεν κάνω λάθος κοστίζουν γύρω στα 4,5 ευρώ & για την τιμή τους πιστεύω πως είναι απλά τέλεια!:D  
     Στην ίδια σειρά υπάρχουν και μολύβια χειλιών και θα φροντίσω να πάρω ένα για να σας πω τη γνώμη μου & γι' αυτά!

      Εσείς τα έχετε δοκιμάσει?Πια είναι η άποψή σας?
    

2 σχόλια:

  1. Το γαλάζιο το χρησιμοποιώ και εγώ και είναι πραγματικά υπέροχο .!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως!:D Τώρα σκέφτομαι να πάω να πάρω κι άλλα!:P

      Διαγραφή