Αναγνώστες

Κυριακή, 5 Αυγούστου 2012

Μία τεράστια αγάπη:ΚΙΘΑΡΑ!:D

                                                           Μία ακόμη υπέροχη καλημέρα!
                                                                   Τι κάνουμε?:D
      
        Ας τα πάρουμε όλα απ' την αρχή!Στην πρώτη λυκείου-αν και ήθελα πολλά χρόνια-ξεκίνησα μαθήματα κιθάρας στο ωδείο της Εργατικής Εστίας με ένα υπέροχο άνθρωπο,τον κ.Σωτήρη!Τα πήγαινα αρκετά καλά,αλλά ελλείψει χρημάτων το κράτος αποφάσισε να το κλείσει...Ενώ αρχικά συνέχισα να κάνω εξάσκηση,στην συνέχεια λίγο το σχολείο,λίγο η απουσία ελεύθερου χρόνου,λίγο που όταν είχα ελάχιστο χρόνο,βαριόμουν...την παράτησα να σκονίζεται στην ντουλάπα.Αυτό το καλοκαίρι αφού τέλειωσα το σχολείο & δεν είχα άλλη υποχρέωση,έλεγα να ξεκινήσω.Όπως λοιπόν το σκεφτόμουν,τσουπ στο youtube ένα videακι του-γεμάτου ενέργεια-Ευτύχη Μπλέτσα,ο οποίος στο πρώτο μάθημα αν & δεν μιλάει για πρακτικά θέματα,τα θέματα που έθιξε με κινητοποίησαν ακόμη περισσότερο,ενώ στο επόμενο video ανέφερε ένα άλλο παιδί,ο οποίος τα εξηγεί πολύ καλά!Τουλάχιστον εγώ που ήξερα & 5 πράγματα με βοήθησε αρκετά να τα θυμηθώ!:D

      Τώρα που θα πάω στο χωριό μου & θα πάρω & την κιθάρα μου στον ώμο & θα εξασκούμαι,όταν γυρίσω θα σας πω για την πρόοδο που έχω κάνει!
    
       Παρακάτω θα σας παραθέσω 2 links από τα πρώτα τους μαθήματα & θα προσπαθήσω να βρω & άλλους Έλληνες youtubers που να έχουν ασχοληθεί με τα μαθήματα κιθάρας!Αν ξέρετε κάποιον,του οποίο το μάθημα σας άρεσε,πείτε μου!
       
      Μέχρι τότε & μέχρι να τα ξαναπούμε να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι!:D




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου