Αναγνώστες

Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

Καινούρια Πραγματάκια!:D


                                                       Γεια σας ομορφιές!:D
                                                  Τι κάνουμε?Ελπίζω τέλεια!

            Έχει κάποιες  μερούλες που γύρισα,αλλά δεν ήξερα για ποιο πράγμα να γράψω...Σκέφτηκα να ανεβάσω ίσως κάποιο OOTD,αλλά ήταν εκεί η υπέροχη φωτο-α-γένεια!Οπότε δεν...

             Χτες όμως αγόρασα κάποια πραγματάκια και είπα να σας τα δείξω.Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο 3 μολύβια και κάτι πινέλα.




      Το 1ο είναι ένα μολύβι χειλιών από τη Beauty Line Cosmetics στην απόχρωση 004.Έχει ένα υπέροχο κόκκινο χρώμα με λίγο ροζ μέσα!Κοστίζει 1,5 ευρώ,αλλά επειδή το πήρα χτες δεν το δοκίμασα για να σας πω για διάρκεια...(πολλές φορές χρησιμοποιώ τα μολύβια χειλιών ως κραγιόν)
     
       Το 2ο & το 3ο είναι διπλά μολύβια ματιών από τη νέα σειρά της essence και κοστίζουν 1,99 έκαστο.Το πρώτο(αν και δεν φαίνεται :P) αριστερά είναι γαλάζιο & δεξιά μπεζ(ότι πρέπει για το εσωτερικό του ματιού),ενώ το δεύτερο είναι καφέ ανοιχτό και γκρι ανοιχτό.Χτες χρησιμοποίησα το πρώτο και τολμώ να πω ότι έχει πολύ καλή διάρκεια!Το γαλαζομπέζ είναι το 01 destination sunshine & το καφεγκρί το 02 via airmall.



   
                 Ήθελα να πάρω ένα σετάκι με πινέλα,αλλά δεν έβρισκα κανένα που να μου αρέσει,ενώ το μοναδικό που μ' άρεσε και το είχα δει παλιότερα,όταν ξαναπήγα είχε τελειώσει...Κατέβηκε χτες η αδερφή μου στο κέντρο και μόλις είδε αυτό το σετ μου το πήρε κατευθείαν!:D Αν και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμη,η ποιότητά τους μου φαίνεται πολύ καλή(μόνο στου ρουζ νομίζω πως φεύγουν ελάχιστες τριχούλες).Συνοδεύονται από ένα πολύ πρακτικό τσαντάκι και μπορείτε να τα βρείτε στα tiger stores για 3 ευρώ!

                 Κάτι άλλο που ήθελα πολύ να πάρω είναι ένα smudger πινέλο & επειδή είχε 20% στα hondos,το αγόρασε περίπου 1,40!

                 
           Εσείς τι αγορές κάνατε τελευταία?:D 

 +σκέφτομαι στο κοντινό? - μακρινό? μέλλον(θα δείξει)να πάρω πινέλα από την elf...Αν έχετε πινέλα από εκεί,πώς σας φαίνονται?



Υ.Γ.: Δημιούργησα και σελίδα στο facebook!Τι λέτε θα την υποστηρίξουμε?:D
https://www.facebook.com/thewillbyds

2 σχόλια:

  1. καλημέρα!!! τα πινέλα τελικά είναι πολυ χρήσιμα στο μακιγιάζ και πρεπει να υπάρχουν σε κάθε νεσεσερ που σέβεται τον εαυτό του. Εγώ τελευταία επισκέφθηκα μια φίλη που είναι συνεργάτης της Estee Lauder σε γνωστο πολυκατάστημα, αγόρασα ένα αρωμα για τη θεια μου και μου έδωσε πολλα όμορφα δώρα, όπως κασετίνες μακιγιαζ, make up, μάσκαρα και κρέμες. Χθες πήγα πρωτη μου φορά στο Mall Athens και βρήκα ένα κατάστημα με προσφορες στα 20 ευρω. Ετσι με 40 ευρω αγόρασα ενα ωραιότατο σύνολο φουστα - μπλούζα που πολύ το χάρηκα. Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία υπέροχη καλημέρα & σε σένα!:D
      Με γεια σου!Άσε που με 'κανες και ζήλεψα τώρα!:P

      Διαγραφή