Αναγνώστες

Κυριακή, 5 Αυγούστου 2012

Γέμισαν οι σακούλες!:P

                                               Μια ηλιόλουστη καλημέρα!:D
                                      Τι κάνουμε ομορφιές?Ελπίζω τέλεια!
  
      Χτες πήγαμε μια βόλτα με τη αδερφή μου στο City Gate(εμπορικό της Θεσσαλονίκης)& αγοράσαμε κάποια ρούχα,παπούτσια,κοσμήματα..!Είπα να σας δείξω και των 2 μας.Τι λέτε ξεκινάμε? :D
   
        Αρχικά πήραμε κάποια κρεμαστά & ένα βραχιόλι από το tally weily:
                                           Αυτή η υπέροχη φραουλίτσα με 1,99 ευρώ!
                                              Δεν είναι πολύ ωραίο το σχέδιο του?Μόνο με 0,99 ε!
            0,99 ευρώ έκαστο!Πήρα 1 για μένα & ένα για σας!Σκέφτηκα το 15αύγουστο-λίγο άργοτερα,όταν γυρίσω εν πάση περιπτώσει να κάνω ένα διαγωνισμό για τη γιορτή μου με κάποια πραγματάκια που θα έχω πάρει..!Τι λέτε?


               Μετά αγοράσαμε κάποια ρούχα από το carrefour σε καταπληκτικές τιμές!Η αδερφή μου ούσα τυχερή βρήκε & παπούτσια,ενώ εγώ σε κανένα μαγαζί δεν βρήκα παπούτσια που μ' άρεσαν στο νούμερό μου!Αυτά έχει η ζωή!:P


            Παρότι δεν είμαι λάτρης του ροζ-και επειδή δεν είχε μπλε-πήρα αυτό το φραουλένιο  τζιν & μετά πήρα & ένα γκρι ανοιχτό(& όχι δεν είναι άσπρο :P)με 7,5 ευρώ το καθένα!Είμαι σίγουρη ότι θα με βολέψουν πολύ,αφού πριν 1,5 χρόνο είχα πάρει ένα μαύρο της ίδιας 'σειράς',το οποίο ήταν πολυυύ άνετο & απεβίωσε πριν λίγο καιρό!Είναι πολύ ανθεκτικά αν σκεφτείτε το γεγονός ότι το πολύ 6 μήνες-1 χρόνο μου κρατούσαν τα τζιν,ενώ τη μοναδική φορά που πήρα ένα Lee μου χάλασε στους 3 μήνες!!!
                Αυτό το τζιν κόστιζε 6 ευρώ ,ενώ η αδερφή μου πήρε άλλο ένα μαύρο παντελόνι το οποίο δεν είναι κολάν αν & πάνω έχει λάστιχο με 6,6 ευρώ!
               Τα δερμάτινα μαύρα πεδιλάκια κόστιζαν 7,6 ε,ενώ οι peep toe μπαλαρίνες 4,8 ε!
   Ενώ αυτές τις 2 ερωτεύσιμες μπλούζες τις πήραμε 4,2 ε έκαστη,ενώ είχε μεγάλη ποικιλία σχεδίων!
                  
               Μία άλλη μέρα που είχε κατεβεί η αδερφή μου στο κέντρο,αγόρασε κάποια βραχιολάκια με 1 ευρώ το καθένα.Τα κρεμαστά τα πήρα εγώ με 4 ευρώ το καθένα,ενώ το δαχτυλίδι με 2 ευρώ και είναι της μάρκας fly!

                                            Εσείς τι αγοράσατε τώρα τελευταία?:D

4 σχόλια: