Αναγνώστες

Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Essence: the good,the bad & the μμμ!:P

                                             
                                                         Καλησπέρα!:D
                                                  Τι κάνουμε?Υπέροχα?

              Εδώ και 2 εβδομάδες περίπου σας είχα υποσχεθεί ένα post που θα μιλούσα σχετικά με την πασίγνωστη πλέον essence.Δυστυχώς λόγω διάφορων λόγων δεν μπόρεσα να το κάνω στη ώρα του,όμως κάλλιο αργά παρά ποτέ!

             Η essence είναι μία γερμανική εταιρεία καλλυντικών,η οποία είναι πολύ
οικονομική!Έχω πάρει αρκετά πράγματα από την εν λόγω εταιρεία και θα σας μιλήσω για όλα,αν και δεν έχω τις συσκευασίες κάποιων για να σας τις δείξω..!
(εν τέλει δεν μπορώ να σας τα δείξω από τις φωτογραφίες που έβγαλα,κάτι που διαπίστωσα όταν άρχισα να γράφω το post,οπότε όλες είναι από το google)

        Η άποψη μου είναι προσωπική & μπορεί να διαφέρει από τη δική σας,γιατί π.χ. προϊόντα που με απογοήτευσαν,ξετρέλαναν την αδερφή μου..!

       Αρχικά θα σας μιλήσω για τα προϊόντα προσώπου.


Αυτό το concealer πρέπει να ομολογήσω ότι δεν με ξετρέλανε.Είναι βέβαια πολύ εύκολο να "δουλευτεί",επειδή είναι υγρό,αλλά δεν με κάλυπτε όσο ήθελα...


Αυτό αν και στην αρχή ήταν αρκετά ξηρό να το πω(?),με τον καιρό άρχισε να γίνεται πιο creamy,κάτι που μου άρεσε πολύ!Αρκετά καλύτερο από το προηγούμενο(και για την περιοχή κάτω από τα μάτια και για το υπόλοιπο πρόσωπο),αλλά είμαι ακόμη στην αναζήτηση του ιδανικού concealer...
Συγγνώμη essence,αλλά αυτό το "τρίο" concealer το βρήκα άθλιο..!Επειδή το χειμώνα έχω αρκετά ξηρό δέρμα,ακόμη και να ήταν πολύ καλά ενυδατωμένο,πάλι φαινόταν χάλια πάνω στο δέρμα μου...


 Αυτή την πούδρα την βρίσκω εξαιρετική!Προσφέρει κάποια κάλυψη και αν και δεν μου ταίριαζε χρωματικά ένα foundetion(που είχα πάρει την ίδια περίοδο),η πούδρα έφτιαχνε αυτή τη διαφορά που υπήρχε..!
- Έχω δοκιμάσει & το soft & natural,αλλά δεν με ξετρέλανε,γιατί εγώ θέλω κάλυψη,ενώ αυτό είχε ελαφριά-μέτρια.



  Αυτή η πούδρα είναι ότι πρέπει αν έχετε λιπαρό δέρμα ή γενικά θέλετε να έχετε ματ όψη!Δεν παρέχει κάλυψη,αλλά αν εξαιρέσετε λίγο τη συσκευασία(που για να λέμε και του στραβού το δίκιο,τα περισσότερα καλλυντικά ελεύθερης μορφής την ίδια έχουν),είναι εξαιρετική!

   



  Λατρεύω,υπεραγαπώ τα κραγιόν αυτής της εταιρείας!Αν και έχω μόλις τρία(το νούμερο 44-almost famous,το 53-all about cupcake & το 55-coralize me!)ξέρω ότι τα 2 πρώτα μόλις τελειώσουν θα τα ξανααγοράσω!Είναι πολύ ενυδατικά(αν και για να είμαι ειλικρινής κάποιες φορές μετά από λίγη ώρα αισθάνομαι λίγο ξηρά τα χείλη μου),έχουν  buildable χρώμα(όσο πιο πολύ βάλετε,τόσο πιο έντονο το αποτέλεσμα) και "διάφανο" αποτέλεσμα!Βέβαια επειδή εμένα δεν μου αρέσει το κραγιόν μου να έχει shimmer ή  glitter,αυτό με περιορίζει λίγο.
-Έχω επίσης και κάποια lipglosses που δεν έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα(μου τα είχε φέρει πέρσι η κολλητή μου από Γερμανία & είναι φοβερά,όμως τα stay with me προσωπικά δεν μου άρεσαν(αν και είχα ξετρελαθεί πριν αγοράσω),γιατί κολλάνε λίγο(κάτι που απεχθάνομαι)και νιώθω λίγο περίεργα τα χείλη μου,αφού τα εφαρμόσω,αλλά από χρώμα σκίζουν,αφού η χρωματική τους απόδοση πλησιάζει πολύ τα κραγιόν σε υγρή μορφή!

Αυτό είναι το χρώμα του 07-cute pink,που είναι ένα υπέροχο,φανταστικό μολύβι χειλιών(αν και μου έχω την εντύπωση ότι στη φωτογραφία φαίνεται λίγο αχνό το χρώμα,κάτι που στην πραγματικότητα δεν ισχύει).Αν με ρωτήσετε,τα μολύβια χειλιών της essence είναι από τα καλύτερα προϊόντα αυτής της εταιρείας & από τα καλύτερα μολύβια χειλιών που έχω δοκιμάσει!Είναι ενυδατικά,έχουν μοναδικά πλούσιο χρώμα & μπορείτε κάλλιστα να τα χρησιμοποιήσετε σαν κραγιόν!


    Παλαιότερα είχε δοκιμάσει η αδερφή μου ένα άσπρο μολύβι ματιών από την κλασική σειρά,το οποίο δεν της άρεσε καθόλου...Μόλις είδα όμως ότι βγήκαν αυτά,κατευθείαν πήρα το γαλάζιο-μπεζ(πιστεύω ότι το άσπρο δείχνει πολύ ψεύτικο),ενώ το άλλο το αγόρασε η αδερφή μου.Έχουν αρκετά καλή διάρκεια και το χρώμα τους είναι τέλειο!


11-sea my eyes

 Με το που είδα στη ιστοσελίδα της essence αυτή την παλέτα,ήθελα να την πάρω για το ροζ και το πετρόλ!Αλλά...εδώ είναι το μεγάλο αλλά..!Το ροζ δεν γράφει σχεδόν καθόλου.Μόνο το shimmeroglitter που έχει φαίνεται(δεν έχω αποφασίσει ακόμη τι είναι :P) και για να φανεί λιιίγο το χρώμα,χρειάζεται βάση!Το ασημογκρί γράφει αρκετά καλά,το ανθρακομαύρο ακόμη καλύτερα & το πετρόλ εξαιρετικά!




       


Αυτές τις έβαλα μαζί,γιατί έχουν το ίδιο βουρτσάκι!Μάλιστα είναι η πρώτη & η τελευταία μου μάσκαρα αντίστοιχα!Η πρώτη ήταν από τις καλύτερες μάσκαρες που έχω δοκιμάσει,γιατί και δεν κολλούσε τις βλεφαρίδες μου και τις έδειχνε σχεδόν τέλειες!Το μόνο πρόβλημα που έχω και αυτό είναι με την blackest black(2η)είναι επειδή είναι καινούρια,η σύσταση της είναι αρκετά πιο υγρή απ' ότι θα ήθελα(ακόμη)με αποτέλεσμα να μου τις κολλάει λίγο..!Αλλά το ότι είναι λίγο πιο υγρή απ' ΄ότι θα έπρεπε,δεν επηρεάζει το γεγονός,ότι κρατάει την καμπύλη όσες ώρες και να την φοράω!:D


    Αυτές τις 2 τώρα τις έβαλα μαζί εντελώς διαφορετικό λόγο.Δεν μου άρεσε καθόλου το πως μου έκαναν τις βλεφαρίδες...Δίνουν μήκος και όγκος,ΑΛΛΑ κολλάνε τις βλεφαρίδες!Η πρώτη δε αν και δεν τις κολλούσε όσο η δεύτερη,τις έκανε να φαίνονται λεπτές..!Μην νομίζετε τραγικό κόλλημα μεταξύ των βλεφαρίδων,αλλά εμένα δεν μου άρεσε καθόλου το αποτέλεσμα!




  Τέλος,ας πω 2 λόγια και για τα βερνίκια νυχιών,όζες,μανό(όπως θέλετε πείτε τα :P).Αν και γενικά είναι ελάχιστες των ελαχίστων οι φορές που θα βάψω τα νύχια μου(και κατά πάσα πιθανότητα αμέσως μετά θα τα ξεβάψω*)έχουν πολύ καλά βερνίκια!Την ίδια άποψη ασπάζεται και η αδερφή μου,που τα βάφει συνέχεια..!Με μία,το πολύ 2 στρώσεις έχετε άψογο αποτέλεσμα,ενώ και τα top coats τους είναι εξίσου καλά!:D Αγαπημένο μου της essence είναι το 36-enchanted fairy!:D
*Το ρεκόρ μου είναι 4 μέρες!

     Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για το gel liner,για τα ρουζ και τα long lasting μολύβια τους!

        Έχετε δοκιμάσει προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας?Αν ναι,ποια είναι τα αγαπημένα σας?:D Ελπίζω να μην σας κούρασα με το επικών διαστάσεων ποστ!

                                              Να έχετε ένα πανέμορφο βραδάκι!:D

15 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κάποιες είναι πολύ καλές!:D
      Στην αρχή λίγο κολλάνε τις βλεφαρίδες,αλλά μετά "στρώνουν"!
      Να φανταστείς ότι η "ροζ"της essence μου άρεσε περισσότερο από την Hypnose precious cell της lancome..!:P

      Διαγραφή
  2. simfwnw apolita mazi sou!
    emena proswpika den mou aresoun ta kragion tis etairias kai ta bernikia nixiwn!

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αναλόγως τι ζητάς από ένα προϊόν.Για τέλεια χρωματική απόδοση και εγώ δεν συνιστώ της essence,αλλά όταν θέλω κάτι πιο "ανάλαφρο" τα βρίσκω τέλεια!:D

      Διαγραφή
  3. που μπορεις να βρεις τα προιοντα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Θεσσαλονίκη μπορείς να τα βρεις στα hondos & στα stop to shop!Στην Αθήνα από ότι έχω ακούσει τα έχει σε περισσότερα μαγαζιά,αλλά έχω την εντύπωση ότι μπορείς να τα βρεις & online!:D

      Διαγραφή
    2. σε hondos στην χαλκιδα δεν τα εχω βρει!

      Διαγραφή
    3. Δεν τα έχει σε όλα τα hondos..!Επειδή όμως είμαι από Θεσσαλονίκη,δεν έχω ιδέα σε ποια μπορείς να τα βρεις...:/

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Δέσποινα για το λεπτομερές και πολύ βοηθητικό post σου!!! Ακούω συνέχεια για αυτήν την εταιρία και πραγματικά θέλω να πάρω και εγώ ορισμένα προϊόντα της όπως πχ η πούδρα που άρεσε και σε σένα. Έχεις δοκιμάσει καθόλου πινέλα της essence? Θέλω να πάρω ένα για το make up και ψάχνομαι. Μήπως δοκίμασες και κάποιο eyeliner της essence να μου πεις την γνώμη σου;; Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα πινέλα ό,τι και να σου πω,ψέματα θα σου πω,αν & έχω ακούσει κάποια θετικά σχόλια.Τώρα για τα eye liners(εγώ δεν χρησιμοποιώ γενικά,γιατί δεν μου αρέσουν,ξέρω ανωμαλία :P)η αδερφή μου είχε πάρει το μαρκαδοράκι,για το οποίο ξέχασα να γράψω & της άρεσε,αν κι εγώ δεν ξετρελάθηκα με το συγκεκριμένο για να είμαι & αντικειμενική.Αλλά για τα υγρά έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλά & έχουν διάρκεια,όπως και το gel liner τους!:D Αν θες τώρα σε μαρκαδοράκι,έβγαλαν ένα καινούριο,το οποίο ή αδιάβροχο είναι ή πιο λεπτή μύτη έχει,δεν είμαι σίγουρη..!Ελπίζω να σε βοήθησα,παρότι έγραψα πολλά ασυνάρτητα!:D
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Όχι, μια χαρά κατάλαβα τι μου λες! Αν τα βρω (γιατί εδώ που είμαι είναι λίγο δύσκολο να βρεις πολλά από τα συγκεκριμένα προϊόντα)θα τα δοκιμάσω και θα σου πω την γνώμη μου!!! Να ΄σαι καλά!!

      Διαγραφή
    3. Περιμένω απόψεις λοιπόν!:D
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  5. exw 2 poudres,h mia einai h mosaic compact powder sto noumero 1 k h allh einai ayth pou exeis k esy h matiffying to no2, thn opoia thn foraw me ena anoixotoxrwmo foundation pou exw, exw epishs 2 foundations to clear&matte kai to stay all day me ta opoia exw provlhma me to xrwma toys!moy einai liiigo skoyro!! epishs exw 2 skies mones mia mpez no22 k mia kafe me shimeer no09,h mpez dn grafei entona, enw h kafe einai teleia!exw mia ygrh skia thn stay all day no9 poly kalh!!!exw ta dyo apo ta concealers pou mas edeikses,gia to 3plo exw thn idia gnwmh-athlio!to allo kapws kalytero m fanhke! kamia kalypsh vevaia!mmmm ti allo??? aaaaa ena royz apo thnn klassikh seira to no10,entaksei dn einai poly entono logo xrwmatos!apo mascaras exw ayth thn blackest black k egw poy m aresei para poly! kai thn get big lashes thn adiavroxh h opoia m aresei san apotelesma alla dn m aresei gt vrhka tin adiavroxh! molyvia exw mono 1 k einai molyvi frydiwn-polu kalo! kai apo kragion exw 5...no31,no42,no44,no52,no53....ayta exw apo essence!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα το είδα...! :P
      Bravo σου βρε Ντίνα!Τα πάντα έχεις!
      Καλό σου βραδάκι! :D

      Διαγραφή
  6. πολύ κατατοπιστικό το ποστ σου! αναρωτιόμουν και εγώ για τα προϊόντα της essence εδώ και αρκετό καιρό.. τώρα όταν θα την τιμήσω την εταιρία (γιατί θα την τιμήσω) τουλάχιστον θα ξέρω πάνω κάτω τι παίζει..! πέρνα και από εμένα μια βόλτα αν θέλεις, θα ήθελα την γνώμη σου! http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή