Αναγνώστες

Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2012

It's tag time!:D

                                                                     Γεια σας!:D
                                                  Τι κάνουμε?Φανταστρουμφικά?!:D

           Χτες το βράδυ διάβασα τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις που έδωσε η Jiana σ' αυτό το tag & αφού έδωσε το ελεύθερο σε όλες να το κάνουμε,είπα να το κάνω!:D 
            
          Με τη σειρά μου tagάρω τα παρακάτω blogs!:D
  http://pineliesstoprosopo.blogspot.gr
  http://beautyworldlidas.blogspot.gr/ 
  Αλλά & όποιον άλλο έχει όρεξη να το κάνει!

    1. What do you like to wear more frequently? (Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά?) 
       Σορτσάκι & t-shirt!
    
    2. What did u enjoy the most? School life/college life? (Tι απολαυσες περισσοτερο, το σχολειο η     το κολλεγιο-πανεπιστήμιο)
      Επειδή δεν ξεκίνησα ακόμη τη σχολή μου,θα πω το σχολείο!

    3. Favorite book? (Αγαπημενο βιβλιο?)
         Πολλά βιβλία μου αρέσουν,αλλά (αν & πολλοί θα το κατακρίνουν)θα πω τη Χαραυγή!
    
    4.One thing you're afraid of? (Ενα πραγμα που φοβασαι?)
        Θα πω 3!:P Το θάνατο δικών μου ανθρώπων & άλλες 2 γελοίες! 1)Τις κυλιόμενες(πήγα να "σκοτωθώ" μια φορά μικρή)& να περπατάω δίπλα στην παραλία(Θεσσαλονίκη)!Αν & λατρεύω την θάλασσα,φοβάμαι ότι θα πέσω!
  
    5. What brought you to blogging? (Tι σε ωθησε στο blogging?)
        Η αγάπη μου να γράφω σε συνδυασμό με την λατρεία μου στο μακιγιάζ,φαγητό κλπ.
  
    6. Favorite make-up product? (Aγαπημενο προιον ομορφιας?)
        Κονσίλερ!
    
    7. Fondest memory? (Πιο γλυκια αναμνηση?) 
         Δεν μπορώ να διαλέξω..!Έχω περάσει πολλές αξέχαστες & μοναδικές στιγμές!
    
    8. What do you prefer? Ηeavy or simple makeup? (Βαρυ η ελαφρυ μακιγιαζ?)
          Αναλόγως με τη διάθεση!
    
    9. The one thing you love doing most? (Το ενα πραγμα που απολαμβανεις περισσοτερο απ'οτιδηποτε αλλο?)
          Να δημιουργώ!Με οποιαδήποτε έννοια..!
    
    10. Any phobias? (Eχεις καθολου φοβιες?)
          Αυτά που ανέφερα παραπάνω..!:P
    
     11. Lipstick or Lipgloss? (Κραγιον η γκλος?)
       Κραγιόν με τα 1000!
  
      Ελπίζω να σας άρεσε!Φιλιά πολλά!:D

   
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου