Αναγνώστες

Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Μα πότε τέλειωσαν?!:D Part 1

                                               
                                                     Γεια σε όλες τις λατρείες!:D
                 Τι κάνουμε?Ελπίζω να μην είστε αρρωστούληδες σαν κι εμένα.

                Ας αφήσω τα αρνητικά λοιπόν & ας περάσω στα χαρμόσυνα!:D 
     Μπόρεσα εν τέλει να φτιάξω το παλιό μου κινητό(Nokia 5800 Χpress Music)!
Το λατρεύω αυτό το κινητό,οπότε..!:D  Επίσης το Σάββατο,όπως οι περισσότερες ξέρετε είναι τα εγκαίνια της NYX!Πόσες θα πάτε? Να δούμε πόσες υπέροχες προσωπικότητες θα γνωρίσω..!:D

      Ας περάσω τώρα στη συνέχεια αυτού του post,το οποίο αναφέρεται σε κάποια από τα προϊόντα που μου τέλειωσαν,όπως και σε κάποια δείγματα που δοκίμασα...


   
  -Στα αριστερά είναι ένα gel-scrub της 25οΑ(κρητική εταιρεία είναι αν δεν κάνω λάθος με φυσικά προϊόντα)με σταφύλι & μπαμπού.

 Είναι 200ml & κοστίζει γύρω στα 9ε νομίζω από ένα e-shop.
 Είναι πολύ καλό scrub(αν και έχω δοκιμάσει λίγα),αφήνει μεταξένια την επιδερμίδα,αλλά δεν μου πολυάρεσε η μυρωδιά του.

  -Στα δεξιά ένα από τα αγαπημένα(αν όχι ΤΟ αγαπημένο)μου σαμπουάν! Είναι της timotei( 100% φυσικά συστατικά) και περιέχει γάλα αμυγδάλου & εκχύλισμα βανίλιας(ή το αντίστροφο :P). Είναι 400 ml  & συνήθως θα το βρείτε μαζί με άλλο ένα "μπουκάλι" των 300ml στα 3,8ο ευρώ!
  Μυρίζει απίστευτα ωραία,έχω τελειώσει άπειρα τέτοια σαμπουάν,καθαρίζει αρκετά καλά τα μαλλιά,τα αφήνει ενυδατωμένα(όχι 100% να λέμε & την αλήθεια) & όσο ζω θα το παίρνω!:D


    
   -Η πρώτη(ροζομωβ)συσκευασία ανήκει πάλι στην 25οΑ και είναι ένα ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος με λουϊζα & φραγκόσυκο.Στην αρχή είχα ξετρελαθεί με τη μυρωδιά του,όπως και πολλοί άλλοι που το μύρισαν,αλλά έχω ένα ελάττωμα-περιέργεια: μετά από λίγο ή αρκετό καιρό θα αρχίσω να εκνευρίζομαι με τη μυρωδιά body lotion(όχι πάντα βέβαια)...Έτσι και μ' αυτό...
   Το βρίσκω ένα πολύ καλό γαλάκτωμα,απλά όχι τέλειο γιατί αν & ενυδατώνει πολύ καλά & η μυρωδιά του μένει,αν βάλετε λίγη παραπάνω ποσότητα απ' όση πρέπει,θα σας αφήσει μία περίεργη αίσθηση-ότι δεν έχει απόρροφηθεί εντελώς.
 Από το ίδιο e-shop κοστίζει γύρω στα 11-12 ευρώ τα 150ml.Είναι αρκετά μεγάλη ποσότητα,αν συλογιστείτε ότι λόγω της σύστασης του(κάτι ανάμεσα σε ενυδατική & body butter)κρατάει πολύ μεγάλο διάστημα!:D +έχει αντλία!

  -Το διπλανό body lotion είναι της victoria secret από τη σειρά sexy little things ΝΟΙR.Δεν έχω ιδέα πόσο κοστιζεί,γιατί μου το είχαν φέρει από Αμερική και ήταν μαζί με ένα αφρόλουτρο,ένα body spray & ένα νεσεσέρ!:D
   Είναι αρκετά ρευστό,έχει υπέροχη μυρωδιά(σαν κολώνια κάπως),όπως και τα υπόλοιπα του σετ,απορροφάται πολύ γρήγορα & η μυρωδιά του μένει!
   Είναι 100ml,αφήνει μεταξένια & αν ξεμείνετε από ενυδατική προσώπου μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε άνετα καμιά φορά & στο πρόσωπο..!(έχω την εντύπωση ότι λειτούργησε και λίγο σαν primer τις ελάχιστες φορές που το έβαλα! :D)

   -Τα 2 μικρά σωληνάρια είναι(ή καλύτερα ήταν :P) σαμπουάν.Ανήκουν στην εταιρεία Rene Furtener Paris.Να πω την αλήθεια μου δεν ξετρελάθηκα...Θα μου πείτε τι κατάλαβα από 2 δείγματα,αλλά σε μένα δεν "έκατσαν" καλά...
    Το καφέ-μπορντώ είναι κατά του φριζαρίσματος,ενώ το ανοιχτό κίτρινο για ξηρά μαλλιά ή/και ξηροδερμία .
  Για κάποιο ακατανόητο ακόμη λόγο μία μου άρεσε η μυρωδιά του,μία όχι(χρησιμοποιήθηκαν για 2-4 φορές)...Σαν να άλλαζε η μυρωδιά ή σαν να τρελάθηκα εγώ!Δεν ξέρω τι να σας πω..!:P  Το δεύτερο μυρίζει κάπως σαν εσπεριδοειδή,για το 1ο ακόμη το ψάχνω!

   -Το ένα δείγμα ανήκει στο gel-scrub,ενώ το δεύτερο στο σαμπουάν για ξηρά μαλλιά της ίδιας σειράς!Περιέχει ιππουρίδα & φασκόμηλο & κατά τη γνώμη μου θα ήταν καλύτερο για λιπαρά μαλλιά,αφού ίσα-ίσα που μου τα άφηνε λίγο ξηρά...Και η μυρωδιά του ήταν λίγο περίεργη...

      


     -Η πρώτη AIM είναι η sensitive expert κάτι(:P).Είναι σχετικά καινούρια,έχει ανοιχτό ροζ χρώμα,αν και θα ήταν καλύτερη για πιο ευαίσθητα δόντια από τα δικά μου,εμένα μου άφηνε για ελάχιστη ώρα το αίσθημα φρεσκάδας,εν αντιθέσει με τη AIM white now(μην την βλέπετε γεμάτη,έχουμε αδειάσει πολλές τέτοιες στο σπίτι)την οποία βρίσκω εξαιρετική!Και καλά καθαρίζει & αίσθημα φρεσκάδας για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα αφήνει & είναι & μπλε! :D:P

  Κάπου εδώ να ζητήσω συγγνώμη για την ίσως όχι πολύ καλή μου κριτική για κάποια προϊόντα,αλλά δεν λειτούργησαν σε μένα...
  

   Ποια από αυτά τα προϊόντα έχετε δοκιμάσει?Ποια σας άρεσαν & ποια όχι?:D

                              Καλό βράδυ σε όλες εσάς τις μοναδικές υπάρξεις!:D


3 σχόλια:

  1. to sampouan timotei to latrevwww..eimai sto prwto mpoukali twra k emeina ekplikti ap to posa malaka afhnei ta mallia m..episis perimenoume me anupomonhsia na mas peite pws htan ta egkainia ths nyx oses pate..!!

    p.s foraw sunexeia to koliedaki p kerdisa ap to giveaway sou k to exw kataeuxaristh8eii:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει τέλεια μυρωδιά βρε Δήμητρα?!:D Έχεις να τελειώσεις ακόμη μπουκάλια..!
      Με το που θα πάω,δεν πρόκειται να αφήσω καλλυντικό για καλλυντικό χωρίς να βγάλω φωτογραφία & μόλις γυρίσω κατευθείαν post!:D

      Υ.Γ.:Χαίρομαι πααάρα πολύ που σου άρεσε!:D Να 'σαι καλά και πάντα να κερδίζεις!

      Διαγραφή
  2. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή