Αναγνώστες

Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012

Βραβείο! :D


                                               Γεια σας μοναδικές υπάρξεις!:D
                                                                Τι μου κάνετε?

             Όπως θα καταλάβατε & απ' τον τίτλο,κάποιες γλυκύτατες bloggers με "βράβευσαν"!:D  Το πρώτο μου το έδωσαν η Κλαίρη & η Εύα  & το δεύτερο η μόνο η Κλαίρη(πακετάκι το πήγε :P).Τις ευχαριστώ & τις 2 αυτές γλυκύτατες κοπέλες!Να 'στε καλά!:D























         Και τώρα ήρθε η ώρα να σας "αποκαλύψω" 7 πράγματα για την σκοτεινή μου ζωή!:P
         1)Είμαι αριστερόχειρας & βρίσκω πολύ παράξενη την ερώτηση"Πώς μπορείς & γράφεις    με το αριστερό?",η οποία πάντα συνοδεύεται με ένα βλέμμα έκπληξης-θαυμασμού!
        
         2)Μιλάω πολυυύ,είμαι & ετοιμόλογη,με αποτέλεσμα να εκνευρίζω τους γύρω μου!:P

         3)Είμαι υπερβολικααά αγχώδης,γι' αυτό στις Πανελλήνιες πρόσεχαν μην πάθω καμιά κρίση άγχους-πανικού ή λιποθυμήσω πάνω στο θρανίο..!
  
         4)Μπορεί κάτω από τις πιο εύκολες συνθήκες να είμαι άκρως απαισιόδοξη & υπό αντίξοες συνθήκες να είμαι η πιο αισιόδοξη..!

        5)Εκνευρίζομαι εύκολα,αλλά δεν θα το δείξω,μπορεί να το καταπιώ,αλλά 1,2,3 την τέταρτη ψάξε τρύπα να κρυφτείς!:P

        6)Δεν μου αρέσει καθοοόλου ο Harry Potter(μόνο από άποψη ειδικών εφέ τον βρίσκω καλό)...

       7)Πιστεύω ότι δικαίωμα του καθενός είναι να κάνει ό,τι θέλει,να πιστεύει ή να είναι ό,τι θέλει,αλλά όπως εγώ σέβομαι τις απόψεις του,δεν μπορεί με τη σειρά του να προσπαθεί να μου αλλάξει γνώμη..!


      Δεν ξέρω κατά πόσο σας "ικανοποίησαν" αυτά που μόλις διαβάσατε,κατά πόσο αρχίσατε να με αντιπαθείτε ή όχι από τα λεγόμενα μου,αλλά οτιδήποτε άλλο θέλετε να μάθετε,ρωτήστε άφοβα!:D

 Με τη σειρά μου λοιπόν να δώσω κι εγώ σε 5 άλλα blog βραβείο!:D (αν & όλοι αξίζετε βραβειάκι)

P.S.1:Μην ξεχνάτε να κάνετε Like εδώ!:D

P.S.2:Να μην σας βάλω & ένα τραγουδάκι?!:D

                                          Να έχετε ένα υπέροχο & μοναδικό βραδάκι!:D

2 σχόλια:

  1. Σευχαριστω πολυ κοριτσι μου<3
    θα το κανω μεσα στην εβδομαδα!!!
    οι ταινιες χαρρυ ποτερ ουτε εμενα μαρεσαν ,
    αλλα ειναι τρελα με τα βιβλια!!;)
    ΥΓ τελειο το τραγουδι!!!!πως πανε τα μαθηματα!?!?
    xoxo
    An.ni

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα βρε,πλάκα κάνεις!:D
      Περιμένω να δω &τις δικές σου απαντήσεις!
      Swing ή της σχολής?!
      Χορό ξεκινάμε αύριο!:D

      Διαγραφή