Αναγνώστες

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

ΝΥΧ: I think I like you..!:D


                                           Καλησπέρα σε οοόλους!:D Τι κάνουμε?

         Μετά από 10 ολόκληρες μέρες "απουσίας"-ξέρετε τώρα πως είναι όσοι σπουδάζετε-επανήλθα με τις εντυπώσεις μου από τα προϊόντα της ΝΥΧ & ειδικά από το concealer!:D
   
      Όπως σας ξαναείπα σ' αυτό το post,όταν πήγαμε στα εγκαίνια μας έδωσαν ένα υπέροχο δαντελένιο πουγκί με κάποια καλλυντικά,αλλά οι περισσότερες αγοράσαμε & κάποια καλλυντικά(άλλες λιγότερα,άλλες περισσότερα),οπότε εγώ πήρα ένα concealer,μιας & ακόμη ψάχνω αυτό που θα προσφέρει την τέλεια κάλυψη..!
      Δεν μπορώ να σας πω με ακρίβεια πόσες ώρες άντεξε ή σε πόσες ώρες "αλλοιώθηκε" ένα προϊόν πάνω μου,μιας & βαφόμουν κατά τις 6 το πρωί & μετά όποτε μπορούσα τσέκαρα τα προϊόντα,ενώ μπορούσα να έχω μετά από ένα 
12-14ωρο  άποψη!

        Αρχικά να μιλήσω για το κονσίλερ! 
      













  Είναι πολύ καλυπτικό,αλλά όχι εντελώς.

 Είναι κρεμώδες & δουλεύεται πολύ εύκολα,αλλά ταυτοχρόνως είναι & σταθερό.

 Είναι αρκετά οικονομικό,αφού με 6,95 ευρώ παίρνετε 6γρ. προϊόντος.

Γενικά:κάποιες φορές μου μάζευε & κάποιες φορές όχι στις λεπτές γραμμές κατά την εφαρμογή,ενώ άντεχε αρκετά με πούδρα,αν & μετά από αρκετές ώρες μάζευε,ενώ σημάδια κλπ τα καλύπτει σχεδόν τέλεια,ενώ όταν μία φορά  έβαλα από πάνω & της essence,δεν φαινόταν Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α!:D Αν & την πρώτη φορά που το έβαλα στη σχολή μετά από 14 ώρες παρατήρησα ότι είχε "εξαφανιστεί"!!! :Ο :P

  Μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις,αλλά δεν μπορώ & να μην αναφέρω κάποια "γεγονότα"..!

   Πάμε τώρα στις σκιές!

  



  
   Από την πρώτη στιγμή σας έδειξα την λατρεία μου για τις σκιές & ειδικά για τις 10πλες παλέτες!:D 
   Μόλις είδα ότι στο τσαντάκι υπήρχαν σκιές ξετρελάθηκα,αν & είχα ένα δισταγμό σχετικά με τα χρώματα...
   Τελικά μου έφυγε,αφού ειδικά το ανοιχτό ροζ δείχνει τόσο τέλειο στο μάτι!Ειδικά εγώ που ψάχνω χρώματα που θα τονίζουν το πράσινο του ματιού(καστανοπράσινα έχω),χωρίς όμως να δείχνουν άσχημα σε σχέση με το μαλλί μου(βαμμένο κόκκινο),έμεινα με το στόμα ανοιχτό!:D

  Έχουν πολυυύ καλή χρωματική απόδοση(αν & οι 10πλες μου φάνηκαν ελάχιστα καλύτερες),κρατάνε πολλές ώρες χωρίς primer & ενώ παρατηρούσα λίγο για να δω σε πόση ώρα θα μαζέψουν στην κόγχη,μετά από 5-6 ώρες είχε μαζέψει η ροζ απειροελάχιστα & στο 12-14ωρο παρατήρησα ότι είχαν μαζέψει αρκετά-εώς πολύ,αλλά αν το κάνετε λίγο με το δάχτυλο,φεύγει κατευθείαν.

   Για το glitter δεν έχω να πω κάτι,μιας το χρησιμοποίησα μόνο για να κάνω τα δάκρυα για ένα halloween μακιγιάζ για ένα διαγωνισμό & όλα τα glitter πάνω-κάτω τα ίδια είναι...
Από κοντά είναι πιο φωτεινό το κόκκινο!:D

Για το βερνίκι-όζα-μανώ-όπως θέλετε πείτε το- δεν έχω να πω τίποτα ως προς την διάρκεια,μιας & όπως σας έχω ξαναπεί δεν μπορώ να κρατήσω πολύ τα νύχια μου βαμμένα,έχω να πω όμως πως με 2 λεπτές στρώσεις δείχνει πολύ ωραίο(Αφήστε που με τέτοιες στρώσεις στέγνωσε σε χρόνο dt).Αφήνει μία πολύ γυαλιστερή όψη κοστίζουν 4,95 τα 12ml & σε όλες μας έλαχε ένα κόκκινο,που αν & δεν φαίνεται στις φωτογραφίες έχει & ροζ μέσα του?!
Να σας πω τώρα & 2 λόγια για το υπέροχο μολύβι χειλιών!:D
Εδώ φαίνεται λίγο πιο σκούρο απ' ότι είναι..!
Είναι πολύ καλό,έχει πανέμορφο χρώμα,είναι πολύ σταθερό & έχει ματ αποτέλεσμα,αλλά είναι λίγο σκληρό & πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να έχετε ενυδατωμένα χείλη για να το βάλετε,αλλιώς δεν θα δείχνει ωραίο το αποτέλεσμα...Βέβαια όταν έχετε ενυδατωμένα χείλη,αλλά δεν θέλετε να έχετε τόσο έντονο χρώμα,μπορείτε να απλώσετε μικρότερη ποσότητα & να την σβήσετε με το δάχτυλο!:D Τέλος επειδή είναι ξύλινο,λογικό είναι να έχει τέτοια μυρωδιά,αλλά δεν ξέρω αν είναι κερασιάς ή κάτι τέτοιο,αλλά μου βγάζει μία μυρωδιά ξύλου με κεράσι(ελπίζω να βγάζω νόημα :P)
+δεν είναι τέλειο που εκτός του cruelty free έχει & το λαγουδάκι που τα αυτιά του έχουν σχήμια καρδιάς?!

Τέλος το lipgloss!

Αν & δεν είμαι πολύ των glosses,επειδή προτιμώ τα κραγιόν,αυτό μου άρεσε!
1)έχει πινελάκι(τριχούλες) στην άκρη του & όχι αυτό το πλαστικό άβολο τελείωμα το μπουκαλάκι!
2)έχει πολύ ωραίο χρώμα & άρωμα!
3)δεν κολλάει,αλλά παρ' όλ' αυτά έχει ικανοποιητική διάρκεια!
Τα 15ml κοστίζουν 6,95 νομίζω.

Γενικά τα καλλυντικά της συγκεκριμένης εταιρείας μου άφησαν από τις καλύτερες εντυπώσεις!Εκτός αυτού δεν δοκιμάζονται σε ζώα & έχουν αρκετά καλές τιμές,αλλά & εξαιρετική ποιότητα!
Πολλοί σκέφτονται ότι οι τιμές είναι αρκετά πιο ανεβασμένες από της Αμερικής(κάτι που σκέφτηκα & εγώ λίγο),αλλά παιδιά στην Ελλάδα βρισκόμαστε & για Ελλάδα οι τιμές είναι πολυυύ καλές!Μόνο η HD σειρά είναι κάπως τσιμπημένη,αλλά είναι επαγγελματική,οπότε..!

Ελπίζω να σας κάλυψα,αν όχι ό,τι σας απασχολεί,πείτε το από κάτω!:D
 Φιλιά πολλά & καλό μεσημεράκι!

Υ.Γ.:Μην ξεχνάτε να κάνετε like στη σελίδα του blog στο facebook..!

12 σχόλια:

  1. και εγώ Δέσποινά μου έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα προιόντα που αγόρασα,λίγο η μάσκαρα curve με δυσκολεύει στην εφαρμογή,γιατί δεν φημίζομαι και για το σταθερό μου χέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Curve δεν λέγεται το καινούριο τους eyeliner?!:/
      Άσε βρε συ,προσπαθώ τώρα να μαζέψω λεφτά για να πάω να πάρω & άλλα,αλλά τα θέλω όλα,οπότε υπάρχει ένα μικροοό θεματάκι! ;P
      Καλό βραδάκι!:D

      Διαγραφή
  2. Μην απορεις , δεν το γραφω πουθενα!!χαχα :Ρ
    ποια λες , τα καφε(Massimo Dutti) ή τα μπεζ(Bershka)??
    Εγω το glitter το εβαλα στα νυχια!!χαχα
    πολλα φιλια
    xoxo
    An.ni

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μπεζ έλεγα & μόλις τώρα είδα ότι φορούσες & καφέ..!Τι σου κάνει η νύστα! :P
      Ωραία εναλλακτική! :D Δεν το είχα σκεφτεί αυτό για το glitter!

      Διαγραφή
  3. Sumfono apoluta gia tis skies einai katapliktikes. To concealer den to prose3a (ka8os eixa epikentro8ei sta bernikia nuxion XD) alla afou einai toso kalo, 8a to dokimaso sigoura.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις! :D Πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά του..!
      Τώρα βέβαια αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα,δεν ξέρω κατά πόσο θα σου είναι σταθερό.:/

      Διαγραφή
  4. το concealer το έχω λατρέψει εγώ.έχεις βραβειάκι! πέρνα απ'το blog μου αν θες να το παραλάβεις. φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως το concealer είναι πολύ καλό! :D
      Η φάση είναι ότι πρώτα πήγα στο blog σου & μετά είδα το σχόλιο σου εδώ!:P
      Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
    2. Υπέροχα πραγματάκια!Με γεια σου, καλοφόρετα!
      Υπέροχο μπλόγκ!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Έμμα & ειδικά για τα καλά σου λόγια!:D
      Να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  5. πολυ ωραια ολα!! με γεια σου!!!
    βεβαια πιο πολυ μ αρεσε το υπεροχο χρωμα που εχει το μολυβι τωνν χειλιων!!!
    http://friendsofbeautyland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και 'γω με το μολύβι ξετρελάθηκα!Αν μπορούσα θα το φορούσα κάθε μέρα! :D

      Διαγραφή