Αναγνώστες

Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2012

Η NYX,της νυκτός!:D

             
                                           Καλό βράδυ υπέροχες υπάρξεις!:D
     Τι κάνετε?Εγώ υπέροχα μιας & όχι μόνο πήγα στην NYX(πρωί+βράδυ),όχι μόνο μας έδωσαν κάποια καταπληκτικά δωράκια & ένα μοσχομυρωδάτο τριαντάφυλλο,αλλά & γνώρισα κάποιες φανταστικομοναδικές κοπέλες,για τις οποίες μόνο τα καλύτερα έχω να πω!:D

    Πήγα λοιπόν το πρωί & κάνοντας άπειρα swatches & άλλες τόσες φωτο- γραφίες,γνώρισα την Πηνελόπη,την οποία είδα & στα εγκαίνια!:D  Και ακολουθούν οι πολυπόθητες φωτογραφίες!:D (δεν θα τις ανεβάσω όλες γιατί το post θα γίνει 1 χιλιόμετρο!:P)


Το λατρεμένο σταντ με τις υπεροχότερες σκιές!:D(δεν χωρούσε δυστυχώς όλο στο πλάνο)
Τις παλέτες με τις 10 σκιές τις ΛΑΤΡΕΨΑ!Κοστίζουν μόνο 9,95 & είναι απλά θεϊκές με απίστευτη χρωματική απόδοση!(Romance)
Δεν έχω ξαναδεί σκιές να γράφουν τοοόσο τέλεια!Θα την πάρω 100%,όπως & την από πάνω!
Εξαιρετικής ποιότητα επίσης!

Φανταστείτε ένα χρώμα..!Στανταράκι θα υπάρχει σε μονή σκιά!Οι μονές κοστίζουν 6,95 & αν και τις βρίσκω εξίσου καλές,δεν νομίζω να αγοράσω αν δεν αποκτήσω πλήθος 10πλων παλετών πρώτα!:P
Να σας πω την αλήθεια μου δεν ξέρω πόσο κοστίζει,γιατί το πρωί δεν είχε τίμη & το απόγευμα ξέχασα να δω..!Αλλά έχω την εντύπωση πως έχει 25-30...Να πω την μαύρη μου αλήθεια,από τα μόνα προϊόντα που δεν ήθελα να "βουτήξω"!:P
Επιλεκτικά κάποια χρώματα!

Glitters & pigments!
Για κάποιο χαζό λόγο κάποιες βγήκαν ανάποδα..!Αν γυρίσετε το κεφάλι,θα δείτε ότι είναι το υπέροχο ρουζ Spice!:D
Τριπλή παλέτα!(Casablanca)
Αυτό είναι ένα ρουζ,του οποίου "γυρνάς" το πάνω μέρος & ξύνεται!Για κάποιο λόγο,όποτε άνοιγα κάποιο γινόμουν χάλια..!
Είναι δυνατόν να γράφουν τοοόσο υπέροχα?!(cream blushes στα 8,95)
Τα πασίγνωστα jumpo μολύβια της NYX!Το πρώτο είναι το milk(τα υπόλοιπα θα σας γελάσω :P)
Νομίζω ότι κοστίζουν 4,95 έκαστο!
Κάπου εδώ το χέρι μου έχει γίνει χάλια(παρότι το καθάριζα με υγρά μαντιλάκια)και χρησιμοποιώ & άλλα σημεία!(κάπως σκληρά τα συγκεκριμένα μολύβια,αλλά πολύ σταθερά)
Concealer,correctors & βάσεις σκιάς στα 6,75 με 6gr προϊόντος κάθε βαζάκι)
Το απόγευμα πήρα ένα concealer στην απόχρωση 01 porcelain(η πιο ανοιχτή για τους κάτασπρους ανθρώπους σαν το γάλα :P)μαζί με την Εύα!
Ένα από τα σχετικά καινούρια eyeliner της NYX.Είναι σε μορφή μαρκαδόρου & έχει αυτό το ιδιαίτερο σχήμα για διευκόλυνση!Στα 14,95 αν & για να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν αξίζει/είναι καλό,μιας και δεν βάζω eyeliner!!!:P
Κάποιες θεραπείες για τις βλεφαρίδες & κάποιες μάσκαρες!Όπως έπεσε το μάτι μου,είδα ότι μία μάσκαρα κόστιζε 9,95 & μία θεραπεία 29,95.Τώρα ποιες συγκεκριμένα..?!
Τοοόσο απαλά πινέλα!:D Αν & κάποια που ήταν για σκιές είχαν ολίγον σκληρές τριχούλες...
Εκτός από την τερααάστια ποικιλία χρωμάτων,ακόμη παλεύω για να τα βγάλω από το χέρι μου!Αν δεν κάνω λάθος είχαν γύρω στα 9,95.
Τα ματ κραγιόν!:D Αυτά αν & με δυσκολία,έφυγαν από το χέρι..!Ή 6,95 ή 7,95...και πάλι δεν παίρνω όρκο...
Λόγω φωτισμού,δεν πολυφαίνεται το χρώμα(αφήστε που είναι και αρκετά ανοιχτό...Στα 4,95 κι αυτά!
Από τα καλύτερα προϊόντα της ΝΥΧ,αν και κάπως "παχιά".
Τα primers!Δυστυχώς το μωβ δεν το βλέπετε,γιατί για κάποιο λόγο ήταν διαχωρισμένα τα συστατικά & όσο κι αν κουνούσα τίποτα...Μου φάνηκαν αρκετά καλά,αλλά δεν έχω ιδέα από primers,οπότε δεν σας παίρνω στο λαιμό μου..!
Και υπάρχουν ακόμη κανα 2 αποχρώσεις που δεν "χώρεσαν"!Μεγάλη ποικιλία χρωμάτων στη συγκεκριμένη σειρά foundation!Αν & η γλυκύτατη Κατερίνα,μου είπε πως έχω πολύ καλή κάλυψη,δεν μπορώ να ξέρω αν δεν το βάλω στο πρόσωπο μου..!Έχουν spf 15 & κοστίζουν 16,95-17,95...Δεν θυμάμαι.
Αν και δεν έχουν την παραπάνω γκάμα χρωμάτων,οφείλω να ομολογήσω ότι μου άρεσαν λίγο περισσότερο,αν και δεν παρέχουν προστασία από τον ήλιο..!Και παρότι μόλις 6 αποχρώσεις,υπάρχει χρώμα και για μένα!Που είμαι άσπρη σαν τον τοίχο..!:P
Αν και μου άρεσε πολύ το concept αυτής της πούδρας(γυρνάει και ανάποδα ο καθρέφτης,δεν με ευχαρίστησε το γεγονός ότι έχει αρκετά σκούρες αποχρώσεις..!Εγώ πχ. ούτε το καλοκαίρι που μαυρίζω ελααάχιστα,δεν μπορώ να τη βάλω!
Έχουν κι άλλες σειρές με πούδρες(όπως σε στυλ "ξύστρα"),αλλά είναι ήδη τεράστιο το post & δεν θα τις δείξω...
Γενικά για τις πούδρες οι άποψη μου είναι σχεδόν άριστη,γιατί & ποικιλία αποχρώσεων έχουν & τις είδα εξαιρετικά καλυπτικές!Αυτό το "σχεδόν" μπαίνει,γιατί δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμη στο πρόσωπο μου & γιατί δεν ξέρω την τιμή τους!:D 
Ένα highlighter-blusher/rouge-bronzer!Είχαν και άλλα bronzers,αλλά επειδή επίσης δεν χρησιμοποιώ μπρόνζερ,δεν μπορώ να εκφέρω άποψη!


Κάποτε θα συναντηθούμε!:D Mία υπέροχη παλέτα στα 29,95.

Γενική άποψη
Η πλειονότητα των καλλυντικών τους είναι...απλά καταπληκτική!
Τι να πω τώρα?Για τις 10πλες παλέτες που τις θέλω όλες?Για τα εκλπηκτικά κραγιόν?
Ή για τα υπέροχα μολύβια χειλιών?(αν και ολίγον σκληρά)

Τέλος,πριν φύγουμε μας έδωσαν αυτά τα "καλούδια"(το concealer,όπως προείπα αγοράστηκε)
για τα οποία θα υπάρξει μελλοντικό review!Αν δεν κάνω λάθος,μόνο διαφορετικό χρώμα σε glitter πήραμε.Οι περισσότερες πήραν πορτοκαλί ή πράσινο,ενώ εγώ κόκκινο με λίγο χρυσό!:D

Κατά τα εγκαίνια,εκτός ότι υπήρχαν πολλές λιχουδιές,γνώρισα κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες κοπέλες,όπως τις 2 παραπάνω,αλλά & την Άννι & την Πέμυ που είναι οι olini1989 στο youtube,την Μαριλένα,την Μαρία,την Νίκη,την Θεοδότα,την Ιωάννα,την Τζένη,την Κλαίρη,την Ελένη & την Άννα!:D 
Εξίσου υπέροχη ήταν και η Δέσποινα,που ήταν εξυπηρετικότατη κατά τις αγορές μας!
Κάπου εδώ να σημειώσω ότι η σειρά,δεν παίζει ρόλο,αφού σας βρήκα όλες γλυκύτατες,ευγενικότατες,πανέμορφες & πολλά άλλα!:D
Επίσης να σημειώσω ότι δεν τις έβαλα όλες,μιας & δεν ξέρω τα blogs τους,αλλά αν με βρουν να μου υπενθυμήσουν να τις βάλω ή όποιος τις βρει,ας κάνει το καλό & να μου αφήσει τα blogs τους από κάτω!Ευχαριστώ!:D

Ως τελευταίο κομμάτι αφήνω την γνωριμία με την Toni Ko,ιδρύτρια της εταιρείας!
Κάποιες κοπέλες είχαν την "τύχη" να μιλήσουν και πρωτύτερα με την ευχάριστη,πανέμορφη & χαρούμενη αυτή παρουσία,αλλά και με τον Scott Friedman-πρόεδρο της ΝΥΧ!
Ήταν πολύ πρόθυμη να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις,αλλά να βγει φωτογραφίες μαζί μας(και μάλιστα ήθελε να βγούμε τόσο με φωτογράφο,όσο και από το κινητό της!)!
Κάποια πράγματα που μάθαμε για την ΝΥΧ:
1)Πήρε το όνομά της από τη Νυξ(ελληνική θεότητα της νύχτας)
2)Ένας από τους λόγους που δεν δοκιμάζονται τα συγκεκριμένα καλλυντικά σε ζώα,είναι γιατί η Toni Ko έχει τον Bruce(το κατοικίδιό της)& ποτέ δεν θα μπορούσε να φανταστεί τη δοκιμή αυτή(τον Bruce τον έχει και ως φόντο στο κινητό της)
3)Για τον δεύτερο λόγο,τα καλλυντικά της δεν κυκλοφορούν στην Κίνα(αν &  κάποια φτιάχνονται εκεί)

Κάπου εδώ έχω γουρλώσει τα μάτια από το πόσο μεγάλο βγήκε το post,έχω αρχίσει να νυστάζω επίσης,οπότε σας καληνυχτίζω!:D
Να έχετε ένα υπεεέροχο βράδυ & γλυκά όνειρα!

32 σχόλια:

  1. Λατρεμένο Post,σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!Περασα υπεροχα και σε μεγαλο βαθμο το οφειλω σε εσας!Δυστυχως δεν καταφερα να κατσω μεχρι τελους,λογω μπεμπη αλλα εστω και η μικρη δοση που πηρα ηταν ανεπαναληπτη!Φιλακια και κανονισουμε με ολα τα κοριτσια blogeroκαφε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφέστατα & θα κανονίσουμε!:D
      Κι εμείς μην νομίζεις ότι κάτσαμε πάρα πολύ..!Πήγαμε πάνω με την Toni Ko & μετά από λίγο φύγαμε κι εμείς!
      Την επόμενη φορά ελπίζω να τα πούμε περισσότερο!

      Διαγραφή
  2. Τρομερο post μπραβο για το κουραγιο εγω είμαι off!Περιμένω review για το κονσιλερ!Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και τα καλά λόγια!Συμφωνω με την συναδελφο blogger Θεοδοτα για τον καφε!Φιλάκια πολλά και δε χανόμαστε τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πρώτα να τα δοκιμάσω & μετά θα έρθει & το "φυσιολογικών" διαστάσεων review!:D
      Δεν χανόμαστε με τίποτα τώρα!:D

      Διαγραφή
  3. Kataplhktiko to post sou Despoina!!!Poly wraia ta proionta e???Kai oi times opws tis amerikhs nomizw apla se eurw. Filakia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Α!:D
      Δεν έχω λόγια!
      Τόσο υπέροχα!Είχες δίκιο για όλα!Περιμένω τώρα πότε θα φέρουν τα cream blushes σε στικ που έδειξες!:D

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και αναλυτικό το post σου! Περιμένουμε σίγουρα review. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χάρηκα που σας γνώρισα όλες και σίγουρα να κανονίσουμε καφεδάκι! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ με τη σειρά μου για τα υπέροχα σου λόγια!:D
      Σίγουρα θα κανονίσουμε!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο post και αναλυτικό!Και οι τιμές πολύ προσιτες!! Ανυπομονώ και εγω να ψωνίσω απο το online κατάστημα τους!Περιμενουμε review για το κονσιλερ!
    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!:D
      Όντως οι τιμές τους είναι πολύ καλές!:D
      Όταν πάρεις προϊόντα τους,μην ξεχάσεις να πεις τη γνώμη σου!

      Διαγραφή
  6. σευχαριστω πολυ δεσποινακιιιιιιιιιιιι!!!<3
    οχι , το dare you ειναι σκουρο , αυτο που φορουσα εχθες ητανε το ruby woo , σταθερη αξια!!
    πολυ ωραιο το post σου!!!
    μαρεσε πολυ που εκανες swatches , και σευχαριστουμε παρα πολυ που ανεφερες το καναλι μας!
    πολλα φιλια κουκλιτσα μου
    xoxo
    An.ni

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα βρε!:D Ένα σου λέω:τα κραγιόν ακόμη να βγουν..!:P
      Ανυπομονώ να τα ξαναπούμε!
      Υ.Γ.:Σου πάει τρομερά το ruby woo!

      Διαγραφή
  7. ποτε προλαβες ανέβασες και post??φοβερή!!! πολύ χαρηκα που σε γνώρισα είσαι πολύ γλυκιά~με ανέφερες κιόλας :))))δεν γνωρίζω το fb να σου καάνω αίτημα φιλίας ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξενύχτισα ολίγον,αλλά το έκανα!Βέβαια κουτουλούσα λίγο από τη νύστα..!:P
      Μαριλενα Κατζιου το έχεις στο fb?

      Διαγραφή
  8. Πόσο χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά!! :)
    Πολύ ωραία παρουσίαση του event!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Κλεονίκη!:D & σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  9. ζαλιστηκα απο τα τοσα πολλα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Δέσποινα!
    Είμαι η Ελένη από το http://missticklemepink.blogspot.gr/, δεν προλάβαμε χθες να πούμε πολλά. Ελπίζω σύντομα να κανονίσουμε καφεδάκι οι gbb και να τα πούμε :)
    Έμεινα και εγώ ενθουσιασμένη με τη χθεσινή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κι εσένα Ελένη!:D
      Ότι θα τα ξαναπούμε,θα τα ξαναπούμε!Όντως δεν ήταν τέλεια χτες?!:D

      Διαγραφή
  11. nice post!!
    λεω να το επισκεφτω αυριο και ανυπομονω!!
    μ'αρεσε που τραβηξες πολλες φωτο για να εχουμε μια γενικη αλλα περιεκτικη αποψη για το μαγαζι πριν ακομα παμε!επισης μ αρεσε πολυ που ειπες και τιμες στα περισσοτερα απ αυτα που αγορασες γιατι αναρωτιουμουν!!
    ριξε μια ματια και εδώ αν θες:anastasiamakeupetc.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας!:D Εκτός του ότι ξετρελάθηκα πως είναι ως μαγαζί(λιτό,αλλά περιποιημένο) τα περισσότερα προϊόντα όπως προείπα τα βρήκα εξαιρετικά!:D
      Πολύ ωραίο το blog σου!:D

      Διαγραφή
  12. Na to k to allo post!! :) ainte oles siga siga :D
    Eixes upomoni k ta dokimazes ola sto xeri gia fotos e?? Mpravo :D

    S'efxaristo gia tin anafora! Filakia xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα όρεξη να εξερευνήσω..!:P
      Περιμένω τώρα & το δικό σου ποστ!& δεν κάνει τίποτα!:D

      Διαγραφή
  13. ωραια περασες και εσυ εκει ε; μονο εγω ελειπα χαχα περνα απο το πσιτακι μου να τα λεμε και απο εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά,ελπίζω να έρθεις για να γνωριστούμε..!:D

      Διαγραφή
  14. Το πρώτο post για τα εγκαίνια!!!! Πραγματικά αξίζεις συγχαρητήρια και για το όμορφο άρθρο αλλά και για το γεγονός ότι το ανέβασες τόσο γρήγορα!!!! Χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα και από κοντά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως προείπα,& εγώ χάρηκα πααάρα πολύ! :D
      Σε ευχαριστώ πολύ βέβαια & για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  15. Pw pw zileuw pou den irtha sta egkainia :( Mou eipan oi kopeles sto katastima oti perasate uperoxa! Na kaneis review gia to concealer ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να έρθεις..!:D
      Όντως περάσαμε πολύ ωραία & ελπίζω να έρθεις την άλλη φορά που θα συναντηθούμε!:D

      Διαγραφή
  16. τι ομορφααα ποσο σας ζηλευω!!! πολυ ωραιεσ φωτο παντως μπραβο σου!!
    αν θελεις γινε μελος στο blog μου: http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!:D
      Έγινα μέλος!:D

      Διαγραφή