Αναγνώστες

Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Κομμωτήριο?!Όχι ευχαριστώ! :D


                                                                       Καλησπέρα!
                                    Τι κάνουμε?!Ελπίζω φανταστρουμφικά!

            Πριν λίγες μέρες σας είχα ρωτήσει στο facebook αν θα θέλατε να σας πω πως μπορείτε πολύ εύκολα να κουρευτείτε μόνες σας,ενώ ταυτόχρονα θα κάνετε και φιλάρισμα!  Επειδή είδα ότι σε κάποιες άρεσε,ξεκινάω αμέσως(αφού πρώτα πω την ιστορία μου :P ).

           Έχω να πάω κομμωτήριο 3,5 χρόνια περίπου.Να κουρεύομαι μόνη μου όμως έμαθα πριν 2,5 χρόνια..!Είχα να πάω γύρω στον ένα χρόνο κομμωτήριο, αλλά επειδή ήταν κατακαλόκαιρο,είχα σκάσει,ήταν & Κυριακή, άρπαξα το ψαλίδι κομμωτικής,πήγα στο μπάνιο και άρχισα να κόβω τρίχες (δεν θέλω και πολύ για να αποφασίσω κάτι τέτοιο,απλά δρω)!

           Έκανα χωρίστρα & μετά άρχισα να χωρίζω το μαλλί μου σε επίπεδα..!Αφού έκανα μύτες,έκανα και φιλάρισμα,έκοψα & την φράντζα,οπότε ήμουν κομπλέ!
Παρότι είχε μακρύνει αρκετά πολύ το μαλλί μου τότε(μην φανταστείτε Ραπουνζέλ,αλλά ήταν και 1,5 παλάμη κάτω από τους ώμους),κατέληξα με ένα μακρύ καρέ(στο ύψος των ώμων) με μία πιο μακρυά τούφα για να την κάνω πλεξουδάκι! :P 

           Από 'κει και πέρα με τον ίδιο τρόπο τα κούρευα κατά διαστήματα,για να φεύγει η ελάχιστη ψαλίδα που είχα(αποφεύγω τη θερμότητα-το πιστολάκι ειδικά,όπως ο διάολος το λιβάνι-).

          Τις προάλλες όμως,αφού διαπίστωσα ότι  είχα βγάλει λίγη ψαλίδα (παραπάνω του ελάχιστου που βγάζω),ήθελα να τα κουρέψω,αλλά βαριόμουν του θανατά & ήμουν και κουρασμένη,οπότε πήρα τα παρακάτω & ξεκίνησα:


  • Leave in conditioner (προαιρετικό,απλά ήθελα λίγο να ξεμπερδέψω πιο εύκολα τα μαλλιά μου)
  •  Βούρτσα, για να χτενίσουμε το μαλλί & να μην έχει καθόλου κόμπους
  • Ένα λαστιχάκι-κορδέλα, για να πιάσουμε αλογοουρά τα μαλλιά μας
  • Μία χτένα, για να πιάσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τα μαλλιά μας σε αλογοουρά(ελπίζω να έγινε κατανοητή)
  • Ψαλίδι(κατά προτίμηση κομμωτικής), για να κουρέψουμε το μαλλί! :P
 Σε αυτό το ύψος περίπου(ή καλύτερα λίγο πιο ψηλά )πιάνουμε την αλογοουρά.











Τεντώνουμε την αλογοουρά(πιο καλά,όχι τόσο άγαρμπα :P) & κόβουμε κάθετα προς την κατεύθυνση της αλογοουρά(ίσια γραμμή).

Εμένα εδώ είναι ήδη κομμένα,οπότε έχει μια διαφορά με το πρώτιστο μαλλί μου.

Παρότι έκοψα γύρω στα 5 δάχτυλα,δεν έχασα καθόλου μήκος,αντιθέτως έκανα φιλάρισμα στο μαλλί μου(περισσότερο απ' ότι ήδη είχα),αλλά φαίνεται πολύ πιο όμορφο τώρα.

Παρατηρήσεις:
1)Όταν θα κάνετε την αλογοουρά,θα πρέπει να κάνει λογικά μία "μύτη" προς τα κάτω ή τέλος πάντων να είναι πιο "λεπτό" το τέλος από την αρχή της αλογοουράς.
2)Έχω ίσιο  & πολύ μαλλί με χοντρή τρίχα,οπότε δεν ξέρω αν θα έχετε ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα με μένα.


Αφού έκοψα το τέλος,ένιωσα κατευθείαν το κεφάλι μου πιο ελαφρύ,πόσο μάλλον όταν έβγαλα την κορδέλα!Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό & ελπίζω να βγει & σε σας το ίδιο!
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείτε,μην διστάσετε να ρωτήσετε!:D

Υ.Γ.:Ορίστε & ένα τραγουδάκι πάλι! :D

             
                                  Ελπίζω να σας βοήθησα!Καλό βραδάκι σε όλους!

6 σχόλια:

  1. polu wraio apotelesma!!!
    bravo koukla!
    filiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Να ΄σαι καλά!
      Καλό βραδάκι!:D

      Διαγραφή
  2. εγώ συμφωνώ, αν μπορείς να το κάνεις μόνη σου, γιατί όχι; Εγώ φοβάμαι πως θα με αφήσω χωρίς μαλλί!
    Marina @ minty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πρώτη φορά είχα ένα μικρό δισταγμό,αλλά επειδή είμαι την λογικής "τρίχες είναι" θα ξαναμακρύνουν..! :P

      Διαγραφή
  3. polu kali i prospa8eia! isws na to dokimasw kapoia fora ;)

    xx
    fashiosugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο κακό είναι που δεν μπορούσα να σας δείξω πως ακριβώς βγήκαν..!Ευχαριστώ πολύ πάντως! :D

      Διαγραφή