Αναγνώστες

Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Let's call it κάποιες αγορές & γνώμη! :D


                                                Γεια σε όλους! :D Τι μου κάνετε?
                                                             Ελπίζω μοναδικά!:D

        Εδώ και κάποιο καιρό έχω πάρει κάποια καλλυντικά πολύ οικονομικά. 
Κάποια καλά,κάποια όχι..!Αλλά ας ξεκινήσω! :D


          Αριστερή εικόνα: -Διάφανη μάσκαρα ΥΖ (1 ευρώ)
                                              -Eyeshadow stick Amy's (1 ευρώ)
                                              -Πούδρα Miss Julie ~ 01~(1,5 ευρώ)
                                              -Κραγιόν Beauty Line Cosmetics ~302~(2 ευρώ)
                                              -Κραγιόν σε μορφή μολυβιού Essence ~02 It's peach not  
                                                cherry~(2,29 ευρώ) 
                                              -Παλέτα 12 σκιών Role Rose (1,5 ευρώ)
                                              -Μολύβι χειλιών Indigo ~49~ (1 ευρώ)

                Δεξιά εικόνα: -Mascaras Baolishi (2,5 ευρώ έκαστη)
                                             -Lip Balm Essence ~"κόκκινο"~(1,59 ευρώ)




Swatches(από πάνω προς τα κάτω):
1)Κραγιόν Beauty Line Cosmetics ~302~
2)Μολύβι χειλιών Indigo ~49~
3)Eyeshadow stick Amy's ~07~ Ροζ-Κοκκινωπό
4)Κραγιόν σε μορφή στικ Essence ~02~














     1)Το κραγιόν από BLC έχει μια ροζ με μπλε υποτόνους (ροζμωβ ?) απόχρωση,πολύ όμορφη..!Το λάτρεψα,μυρίζει τέλεια,διαρκεί πολύ!Μόνο που θέλει λίγο προσοχή κατά την εφαρμογή,γιατί μπορεί να μαζέψει στις γραμμούλες των χειλιών.Και εν αντιθέσει με ένα άλλο που είχα πάρει από τη ίδια σειρά,αυτή η συσκευασία κλείνει μια χαρά! :D

     2)Ήθελα από καιρό ένα nude μολύβι χειλιών ή κραγιόν & το "εξυπνοπούλι" πήγα & πήρα αυτό..!Δεν στρώνει καλά στα χείλη,όταν το έβαλα φαινόμουν σαν πάπια & δεν μου πάει καθόλου..!Μες στο μάτι δεν μπορεί να μπει(προκαλεί ενοχλήσεις),αλλά τολμώ να πω ότι σαν βάση σκιάς είναι αρκετά καλό!:D
Κρατάει περισσότερο τη σκιά & αναδεικνύει & καλύτερα το χρώμα της!

    3)Όταν το πήρα νόμιζα ότι είναι διπλό μολύβι χειλιών...Εν τέλει βγήκε σκιάς,αλλά μιας και δεν φοράω τόσο έντονες & ειδικά φούξια και κόκκινες σκιές,το χρησιμοποιώ σαν μολύβι χειλιών-κραγιόν & είναι αρκετά καλό!Το κόκκινο είναι λίγο αχνό,αλλά είναι ό,τι πρέπει για ένα πιο καθημερινό κόκκινο,ενώ το ροζοφούξ είναι αρκετά έντονο!Κρατάει αρκετεεές ώρες!

   4)Με  το που είδα ότι θα έβγαινε αυτή η συλλογή,ήθελα αυτό το συγκεκριμένο κραγιόν!Επειδή έτυχε να το βρει η αδερφή μου,μου το πήρε,αλλά είχαμε ένα μικροοό θεματάκι!Έχει αρκετό shimmer,κάτι που δεν μου άρεσε(δεν μου αρέσει τα κραγιόν να είναι ιριδίζοντα ή να έχουν glitter).Αφήστε που σκέτο δεν μου πάρει καθόλου,αλλά στο κέντρο των χειλιών με κάποιο άλλο κραγιόν,δείχνει φανταστικό & μυρίζει & απίστευτα ωραία! :D


       Εδώ βλέπετε την παλέτα σκιών & την πούδρα..!

        Η πούδρα είναι καλή(τίποτα το σπουδαίο,αλλά για τα λεφτά της μια χαρά). Κρατάει σταθερό το concealer,προσφέρει και μία μικρή κάλυψη,οπότε όλα μια χαρά!

       Η παλέτα όμως!!!!!Με το ζόρι την κρατάω να μην την πετάξω,μόνο & μόνο για να σας την δείξω!Βρομάει υπερβολικά άσχημα & πολύ!Οι σκιές δεν γράφουν καλά & δεν κρατάνε και πολύ,αλλά αυτό θα έβρισκα τρόπο να το φτιάξω,μιας & τα χρώματα είναι πολύ ωραία..!Η βρόμα όμως είναι απίστευτη!Τη μοναδική φορά που έβαλα μία σκιά εξ αυτών & μόνο στην κόγχη του ματιού,μου βρομούσε συνεχώς!
Να προσθέσω όμως ότι δεν ξέρω κατά πόσο ευθύνεται η εταιρία ή το μαγαζί γι'αυτό,αφού πίσω από την παλέτα υπάρχει ένα "βαθούλωμα"(εκεί που κανονικά θα έμπαινε ένα αυτοκόλλητο με τα συστατικά κλπ των σκιών),αλλά δεν υπήρχε το αυτοκόλλητο..!Οπότε ή εξαρχής μύριζε έτσι η παλέτα ή στη συνέχεια χάλασε & έβγαλαν το αυτοκόλλητο που ίσως να είχε κάποια ημερομηνία λήξης...Δεν ξέρω τι να σας πω..!(Τι περιμένω & εγώ με 1,5 ε θα μου πείτε,αλλά γιατί άλλα προϊόντα άλλων εταιρειών δεν είχαν το ίδιο πρόβλημα?!Αν δεν έκανε 1,5 & έκανε 30?!Τουλάχιστον τώρα δεν κλαίω τα λεφτά μου! :P)


        Οι μάσκαρες από την εταιρεία Baolishi με εξέπληξαν ευχάριστα! :D Είναι πολύ μαύρες,δίνουν πολύ μήκος στις βλεφαρίδες και είναι πολύ οικονομικές!
Ο βασικός λόγος που πήρα εγώ τη μία μάσκαρα,είναι γιατί ήθελα να δοκιμάσω μία με πλαστικό βουρτσάκι & αυτή μύριζε & σαν λουκουμάκι! :D Αφού την δοκίμασε & η αδερφή μου,της άρεσε & πήρε & αυτή μία με διαφορετικό βουρτσάκι.Την βάζω μαζί με την blackest black από essence & έτσι έχω & όγκο, μήκος & βλεφαρίδες που κρατάνε όλη μέρα!Βέβαια επειδή λέει αδιάβροχη(δεν ξέρω κατά πόσο είναι) βγαίνει δύσκολα,αλλά οκ!Μην τα θέλουμε όλα δικά μας!

       Το lip balm από essence είναι πολυυύ καλό!Αν & στη αρχή ήμουν δύσπιστη,το πήρε η αδερφή μου,το δοκίμασα & όντως είναι υπέροχο!Έχει άρωμα τσιχλόφουσκας,δίνει λίγο χρωματάκι στα χείλη,τα ενυδατώνει πολύ καλά,αν και είναι λίγο παχύ..!

       Τέλος,η μάσκαρα από ΥΖ δεν κάνει τίποτα για τις βλεφαρίδες,οπότε θα το πάρει η αδερφή μου ως gel για τα φρύδια..!

Ξέρω ότι έκραξα λίγο,αλλά αν κάτι είναι μάπα,είναι μάπα..!

Υ.Γ.1: Μην ξεχνάτε να κάνε like στη σελίδα του blog στο facebook
Υ.Γ.2:Ένα χαρμόσυνο τραγουδάκι τώρα!


                                         Ένα πανέμορφο βράδυ σε όλους σας! :D

8 σχόλια:

  1. Έχεις Βραβείο!!!!Φιλιά!!!
    www.desertrose2012.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφο το μπλογκ σου!
    εχω μολυβι χειλιων απο τα beauty line οχι κραγιον ειναι πολυ καλο
    κ ασχετο αλλα αγαπω πολυυ τον μαραβεγιααα!!!
    εγινα αναγνωστρια σου


    φιλακια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! :D Να 'σαι καλά!Και εγώ έχω ένα μολύβι(ένα κόκκινο,αλλά μου διαφεύγει τώρα η απόχρωση)..!
      Και 'μένα μ' αρέσει!Έχει πολύ ωραία κομμάτια!

      Διαγραφή
  3. Οι σκιές φαίνονται καταπληκτικές! Πολύ ωραία χρώματα!


    Marina @ minty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή