Αναγνώστες

Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012

Some unique accessories! :D


         
                                                  Καλησπέρα σε όλους! :D
                                                Τι κάνουμε?! Εγώ μια χαρά! :D
                                   Χρόνια πολλά & τέλεια σε όλες τις Κατερίνες!

       Αν και αρχικά έλεγα να σας γράψω για τις βαφές μαλλιών,τελικά είπα να σας πω για τα 10 πιο μοναδικά ή αγαπημένα κομμάτια(accessories) που έχω(ήταν πολύ δύσκολο να αποφασίσω + δεν έβαλα μέσα τσάντες)...


                                                          Ας ξεκινήσω λοιπόν! 
Καβουράκι! :D

Δεν υπάρχει πιο ωραίο είδος καπέλου από τα καβουράκια!
Είναι το πλέον αγαπημένο μου "αξεσουάρ" για το κεφάλι,αν και δεν το φοράω πολύ συχνά (μια στο τόσο για να αφήνουμε & μερικούς άφωνους ;P).
Με το που το είδα πέρσι στο Terranova
είπα θα το πάρω..!Όταν είδα κιόλας ότι κόστιζε μόλις 5 ευρώ, το άρπαξα!
Έχω σταμπάρει και ένα άλλο τώρα,που είναι εξίσου τέλειο!
                                                                                      
                                                                              

Σκουφάκι με αστεράκι!

Πέρυσι πάλι 3 ευρώ από το Tiger.
Έχω πολλααά σκουφάκια,αλλά αυτό ενώ είναι ένα απλό σκουφάκι,ένα τοσοδούλικο-τεράστιο- αστεράκι το κάνει τόσο ιδιαίτερο!






Το χρωματιστό φουλάρι!

Το έχω αρκετά χρόνια & παρότι δεν θα με δείτε σχεδόν ποτέ να το φοράω & μόνο που το βλέπω,μου φτιάχνει τη διάθεση!
Μ' αρέσει πολύ,αλλά την άνοιξη & το καλοκαίρι δεν φοράω μαντήλια,φουλάρια κλπ ,γιατί απλούστατα σκάω..!
Το είχα πάρει 5 ευρώ νομίζω με 50% έκπτωση από τα Excess.



Το δαντελένιο φουλάρι!

Το έχετε ξαναδεί στο φθινοπωρινό μου outfit.
Είναι πολύ όμορφο!
Έχει "τυπωμένες δαντέλες" πάνω,ενώ στο τελείωμα του έχει λευκή δαντέλα!
So unique!







"Ακουστικά"

Δεν ξέρω πως ονομάζονται κανονικά, οπότε διαφωτίστε με! 
Τα είχα πάρει πέρσι από το Tiger 4 ευρώ νομίζω...
Ήμουν ανάμεσα σ' αυτά και σε κάτι χριστουγεννιάτικα κόκκινα με ταράνδους, αλλά επειδή θα έβαφα την ίδια κιόλας μέρα τα μαλλιά μου κόκκινα,πήρα αυτές τις υπέροχες γατούλες!Μπορεί να χαρακτηριστούν "παιδικές" από κάποιους,αλλά όλοι ξετρελάθηκαν! :D 



Σκουλαρίκια περιστεράκια!

Τα πήρα πέρσι κι αυτά προς μόλις 1 ευρώ από το "ΟΛΑ 1 ΕΥΡΩ" πάνω στη Εγνατία.
Μ' άρεσαν τοοόσο πολύ..!
Στους περισσότερους άρεσαν & μάλιστα πολύ!

Η φωτογραφία τα αδικεί πολύ...





 Το πανέμορφο ρολογάκι μου!

Δώρο της κολλητής μου που ξέρει πόσο μ' αρέσουν τα κρεμαστά ρολόγια!
Μπορείτε να το βρείτε στο Veta στην Τσιμισκή!
Είναι πανέμορφο,υπέροχο,μοναδικό & έχω & ένα ρολόι κουκουβάγια!
















Δαχτυλίδια

Έχω αρκετά δαχτυλίδια, μιας & μου αρέσουν πααάρα πολύ!
Το βατραχάκι το έφτιαξα εγώ, το μεσαίο το πήρα από το ΟΛΑ 1 ΕΥΡΩ & το 3ο από το πανηγύρι του χωριού μου προς μόλις 2 ευρώ,παρότι είναι fly...

Δεν είναι πανέμορφα?! :D





        Αυτά τα ολίγα είχα να σας δείξω & θέλω να μου πείτε αν θέλετε να δείτε τα αγαπημένα μου ανά κατηγορίες π.χ. σκουλαρίκια,δαχτυλίδια κλπ.

    Μου ήταν πολύ δύσκολο να επιλέξω,αφού έχω πολλά & μου αρέσουν πολύ! :D

                                                  Ελπίζω να σας άρεσαν κι εσάς!
                       Πείτε μου επίσης ποιο από αυτά σας άρεσε περισσότερο! 

P.S.1: Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στη σελίδα του blog στο facebook!
P.S.2: Το καθιερωμένο πλέον τραγουδάκι!


                                                       Adios & καλό μεσημέρι! :D

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Είμαι η παλαβή του χωριού με τα φουλάρια και τα καπέλα. Ναι, έχω βάλει φουλάρι ντάλα καλοκαίρι, γιατί το είχα αγοράσει το πρωί και δεν υπήρχε περίπτωση να μη βγάλω βόλτα το καινούργιο μου απόκτημα.
    Καπέλα συνήθως φορώ σκουφιά που πλέκω μόνη μου (με το ασορτί κασκόλ και τα γαντάκια τους φυσικά).

    Για τα Fly και το Veta τι να πω; Αγαπημένα και με έχουν ξελασπώσει πολλάκις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε γλυκύτατη Ελένη θα με μάθεις να πλέκω σκουφιά!Μέχρι κασκόλ ξέρω! :P
      Έχουν πανέμορφα κοσμήματα & τα 2,το μόνο αρνητικό είναι λίγο οι τιμές τους...Και για χειροποίητα όμως & καλά είναι!(γενικότερα είναι υπερκοστολογημένα τα χειροποίητα,αλλά θα την πιάσουμε άλλη φορά αυτή τη συζήτηση..!)

      Καλό μεσημεράκι! :D

      Διαγραφή
  2. Lovely! Ego pantos 8a i8ela na do ki alla, mou aresei na blepo kosmimata kai accessories ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι! :D
      Αφού σ' αρέσει,ένα από τα επόμενα θα είναι με κοσμήματα ή αξεσουάρ,ειδικά για σένα!

      Διαγραφή
  3. hii!!!eimai kainourgia blogger!!tixaia brethika sto blog s!!iperoxa ola alla pio poli agapw to kapelaki kabouraki!!!thelw k egw n parw alla dn kserw an mporw n to ipostiriksw sto stil m!! :P rikse mia matia sto blog m k an thes mporoume n akolouthisei i mia tn alli!!t les?? enimerwse m g tn apofasi s m ena comment sto blog m!! <3

    Fs by Sf
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στην "κοινότητα" μας λοιπόν! :D
      Από τη στιγμή που ο καθένας ατομικά δημιουργεί το τρόπο που ντύνεται-style πιστεύω ότι μπορεί να "εισάγει" οτιδήποτε θέλει σ'αυτό,όπως εσύ το καβουράκι! :D
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. ta daxtulidia einai omorfa!!!!!!!!:D
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή