Αναγνώστες

Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012

A little bit of happiness! :D


                                                          Καλησπέρα σε όλους!:D
              Πώς νιώθετε που είμαστε μόλις λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα?!
                                 20 & σήμερα δεν τις λες λίγες,αλλά τελοσπάντων..!
Όπως καταλάβατε είμαι από αυτά τα μικρά χαζά παιδάκια που λατρεύουν τα  
        Χριστούγεννα~ασχέτως που δεν κάνω κάτι ιδιαίτερο εκείνη τη μέρα...

           Επειδή απλά ήθελα κάτι να γράψω,είπα "Γιατί να γράψω για κάποια τοσοδούλικα πράγματα που με χαροποιούν,ακόμη & όταν δεν είμαι στις καλές μου?"


Δεν σας αναφέρω ό,τι μου χαρίζει ένα χαρούμενο συναίσθημα,αλλά 3  μόνο..!


          Αρχικά είπα να σας δείξω το mp4 μου,μιας & το καημένο το είχα παρατη-μένο.
Μια μέρα όμως κάνοντας βόλτα στο Jumpo είδα αυτά τα ακουστικά που έχουν αυτούς τους τέλειους κεραυνούς πίσω..! :D
Αν και "ψείρες"(που δεν με βολεύουν),οι συγκεκριμένες με βόλεψαν αρκετά(σαν τα κανονικά ακουστικά δεν έχει),και δεν έκαναν παράσιτα,όπως τα ακουστικά του κινητού μου..!

Κανονικά το mp4 μου πίσω είναι μαύρο,όπου αναγράφεται η μάρκα κλπ,αλλά επειδή είχα όρεξη,έχοντας κάτι υλικά από τον καιρό που έκανα βιβλιοδεσία,είπα 
να το κάνω λίγο πιο χριστουγεννιάτικο! * :D *
                           (Αν θέλετε να σας δείξω πως το έκανα,πείτε μου!)


      Κάτι άλλο αγαπημένο,είναι αυτά(εδώ βλέπετε μόνο το 1)τα τέλεια σκουλαρικάκια-λουλουδάκια!Εγώ φοράω μόνο το ένα στη δεύτερη τρύπα μου(όχι ότι ενδιαφέρει & κανένα),και πιστεύω ότι δείχνει φανταστικό!
Μου έχουν πει & πολύ καλά λόγια γι' αυτό!

    Λίγες γραμμές πριν το τέλος,η κολόνια μου!(ή άρωμα,δεν παίρνω κι όρκο)
Λατρεύω μία κολόνια από τη Lolita Lempicka!
Είναι από της ωραιότερες μυρωδιές!(έχει & μία που τα μπουκαλάκια του μοιάζουν,αλλά εκείνη βρωμάει :P )
Τη συγκεκριμένη-όπως βλέπετε-την πήρα από μαγαζί με καλλυντικά-χύμα αρώματα κλπ της γειτονιάς- & μυρίζει εξίσου τέλεια! :D
Ίσως έχει μία απειροελάχιστη απόκλιση ως μυρωδιά από την αυθεντική,αλλά δεν με πειράζει.


          Και για το τέλος.......Ένα videακι με πολλά χριστουγεννιάτικα τραγούδια!  
      Από τότε που το ανακάλυψα,το ακούω κάθε Χριστούγεννα,ούτε που ξέρω πόσες φορές τη μέρα!
                                                            It just makes me smile!                      


                                   Εσάς ποια πράγματα σας φτιάχνουν το κέφι?!
                                 Εκτός από υπέροχους ανθρώπους γύρω σας..!;)

                                                       Adios & να περνάτε καλά!

Υ.Γ.:Μην ξεχνάτε να κάνετε like στη σελίδα του blog στο facebook!

4 σχόλια:

  1. nice post koukla!!!
    perna an theleis kai esy apo to blog mou
    kai join my giveaway:)
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Βίκυ! :D
      Πέρασα & βρίσκω τέλειο το διαγωνισμό σου,αλλά δυστυχώς δεν έχω bloglonin'...:/

      Διαγραφή
  2. thank you love!!
    ποα σαρεσε περισσοτερο?!?!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή