Αναγνώστες

Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012

Κι άλλα βραβειάκια! :D


                                             Καλησπέρα σας!Τι μου κάνετε?! :D
                   Εγώ με στην τρελή χαρά,αφού μια ανάσα έμεινε για τις γιορτές!

          Πριν από αρκετό καιρό η υπέροχη Θεοδότα μου είχε δώσει κάποια βραβεία & τώρα με τη σειρά μου θα τα δώσω κι εγώ σε κάποιες άλλες καταπληκτικές κοπέλες,αφού σας αποκαλύψω πράγματα! :D


          Την προηγούμενη φορά εδώ σας είχα πει πάλι 7 πράγματα για μένα,αλλά ορίστε & άλλα 7:

1)Από το δημοτικό μέχρι & τώρα(& για πολλά ακόμη χρόνια) ως "χειμωνιάτικο" πάπλωμα έχω ένα με πολλές φιγούρες του Ηρακλή από το καρτούν!Παρότι έχω κι άλλο δεν προτίθεμαι να το αλλάζω για τίποτα & για κανέναν! :P

2)Λατρεύω να βλέπω καρτούν!Ειδικά της disney!

3)Σκοπεύω όταν έρθει με το καλό η ώρα να πάρω δίπλωμα για τρακτέρ(για όσους δεν ξέρουν σχετίζεται με τη σχολή μου,δεν είμαι τρελή),αν & είμαι πεπεισμένη ότι θα σκοτώσω κανέναν άνθρωπο..! ;P

4)Θέλω να κάνω πολλααά ταξίδια,αλλά μου λείπει ο χορηγός! :P

5)Κάθε Δεκέμβριο αλλάξω το φόντο του κινητού μου & τους ήχους κλήσης & μηνυμάτων βάζοντας τα ίδια κάθε χρονιά!

6)Είμαι σίγουρη πως ήμουν το μόνο 15χρονο(τότε) που έμαθε βιβλιοδεσία..!

7)Βρίσκω πολύ περίεργο,όταν ακούω ανθρώπους να μου λένε πως "δεν μου αρέσει η σοκολάτα" & άλλα τέτοια χαριτωμένα!
Φίλε μου,είναι σοκολάτα,ΔΕΝ γίνεται να μην σου αρέσει!


            Τώρα πρέπει να απαντήσω στα παρακάτω!

Αγαπημένο περιοδικό: Αγόραζα κατά καιρούς το Glamour κυρίως,αλλά τώρα που μπορώ να τα βρω όλα στο internet δεν πολυαγοράζω.

Αγαπημένος τραγουδιστής-είδος μουσικής: Onirama, pop-rock

Αγαπημένη youtube guru: Δεν μπορώ να διαλέξω,γιατί απ' όλες κάτι μαθαίνω!

Αγαπημένο είδος make up: concealer

Αγαπημένο μέρος διαμονής: Θεσσαλονίκη

Αγαπημένη ταινία: Αααχ δεν μπορώ να διαλέξω!

Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις: Αρκετά!

Αγαπημένο χρώμα: Μπλε δαγκωτό! :D

          Αυτό το βραβειάκι είναι για τους bloggers που έχουν πάθος,είναι δημιουργικοί,ανανεώνουν τακτικά το blog τους,δεν έχουν διαφημίσεις & είναι αυθεντικοί! :D 

Και οι κανόνες:
 1) Ευχαρίστησε αυτόν από όπου πήρες βραβείο με το link του.
 2) Βάλε τους κανόνες του βραβείου και βάλε και την εικόνα του.
 3) Εξήγησε πότε και γιατί ξεκίνησες το blog σου.
 4) Βράβευσε 5 ακόμα blogs που νομίζεις ότι το αξίζουν
 5) Ειδοποίησε τους νικητές να παραλάβουν το βραβείο τους.

   3)Μόλις συνειδητοποίησα ότι πέρασαν 6+ μήνες που ξεκίνησα το blog μου,γιατί ούσα κοριτσάκι κι εγώ,μ' αρέσουν τα καλλυντικά,η ομορφιά,η μαγειρική κ.ο.κ.! :D

4)Δίνω κι εγώ με τη σειρά μου τα βραβειάκια στα εξής blogs :


                     Ευχαριστώ & πάλι τη γλυκύτατη Θεοδότα για τα βραβεία που μου έδωσε! :D

Adios & να περνάτε όλοι φανταστρουμφικά! :D

Υ.Γ.1:Μην ξεχνάτε να παίρνετε μέρος στο διαγωνισμό εδώ!
Υ.Γ.2: Μην ξεχνάτε επίσης να κάνετε like στη εδώ του blog στο facebook!

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα βραβεία! Αυτές οι αναρτήσεις τύπου εξομολογήσεις ας τις πούμε μου αρέσουνν τόσο πολύ, μαθαίνεις μικρά πραμάτακια για τον άλλον που συνήθως δε ρωτάς σε μια κουβέντα. Έχω γελάσει πολύ με το πάπλωμα, θυμήθηκα και τα δικά μου χάλια, όταν αρραβωνιασμένη σκεπαζόμουν με σεντόνια Μουλάν, ω ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα βρε! :D
      Δεν το αλλάζω αυτό το πάπλωμα με κανένα!Γίναμε που γίναμε ρεζίλι στο πανελλήνιο,τουλάχιστόν να το ευχαριστιόμαστε! ;P

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και συγχαρητήρια σε αυτές που τα παραλαμβάνουν τώρα απο 'σένα!
    Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα απο το blog μου (http://ginaikologies.blogspot.gr) που τρέχει το Χριστουγεννιάτικο givaway!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ! :D
      Υπέροχες γιορτές & σε σένα!

      Διαγραφή