Αναγνώστες

Σάββατο, 1 Δεκεμβρίου 2012

Eyeslices review..!


                               Έναν υπέροχο μήνα σε όλες τις "νυχτόβιες" υπάρξεις!  
                                                                     Τι κάνουμε?
           Εγώ είμαι μια χαρούλα & ελπίζω κι εσείς το ίδιο,αν όχι καλύτερα! :D 

        Σήμερα θα σας μιλήσω για τα eyeslices της bioin,τα οποία πολύ ευγενικά προσφέρηκε να μου στείλει ο κ. Βασίλης Πρωτόπαππας,υπεύθυνος της εταιρείας.
         
        Το συγκεκριμένο προϊόν είναι επαναχρησιμοποιούμενες μάσκες ματιών κρυογέλης. Για παραπάνω πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε το site της εταιρείας http://www.eyeslices.gr/ .



          Αν και χρησιμοποίησα  αρκετά τα ζελεδάκια αυτά(την πράσινη συσκευασία) αρκετά,αφού βέβαια τα συντηρούσα στο ψυγείο έχοντας την συσκευασία ερμητικά κλειστή & τοποθετώντας τα στα μάτια μου για κάποια λεπτά(5-6 λεπτάκια),ακομη είμαι αμφίρροπη γι' αυτό το προϊόν...

          Δεν μπορώ να πω ότι με απογοήτευσαν,ούτε όμως ότι με ενθουσίασαν πολύ...Αυτό γιατί,από τη μία δεν είδα να μειώνουν τους μαύρους κύκλους μου(ίσως ελάχιστα),ούτε να μου ενυδατώνουν πολύ τα ματιά,αλλά από τη άλλη μου εξαφάνισαν κάποια "σημάδια" ξηροδερμίας! :D

                     Μία παρένθεση κάπου εδώ για να γίνω πιο κατανοητή..!
Επειδή πριν κάποια χρόνια είχα έντονη ξηροδερμία,κάθε χειμώνα από τότε(& εξαιτίας & μία ενυδατικής κρέμας)"παρουσιάζω" ξηροδερμία σε 2 συγκεκριμένα σημεία των ματιών μου,η οποία δεν εξαφανίζεται με τίποτα μόνο μειώνεται...
Αυτές οι μασκούλες λοιπόν,παρότι δεν μου έδωσαν την αίσθηση της πλήρους ενυδάτωσης στα μάτια,μου εξαφάνισαν αυτήν την ξηροδερμία.

     Για να μην είμαι άδικη όμως,με το που τα βάζω στα μάτια μου,αισθάνομαι μια πολύ ωραία δροσιά & τα μάτια μου πιο ξεκούραστα!Βέβαια  αφού τα βγάλω από το ψυγείο,περιμένω λίγο πριν την εφαρμογή,γιατί αν τα βάλω τοοόσο παγωμένα που βγαίνουν από το ψυγείο,ένα σοκ το παθαίνω..! :P

                                                         Αυτά από μένα λατρείες!
                                           Να έχετε ένα υπέροχο βραδάκι! :D

2 σχόλια:

  1. επιτέλους , λιγη ειλικρίνεια!!:Ρ
    το βιβλιο που με ειχες ρωτήσει , εχει αποκλειστικα φωτογραφιες με πορταιτα ηθοποιών και στιγμές απο την καθημερινή τους ζωή!
    πολλα φιλια
    xoxo
    An.ni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιότατο πρέπει να 'ναι! :D
      Εγώ εξαρχής είχα δηλώσει ότι μόνο την ειλικρινέστατή μου άποψη θα έλεγα! ;)

      Διαγραφή