Αναγνώστες

Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2013

DIY παλέτα για σκιές! :D


Καλησπέρα σε όλες! :D
Τι μου κάνετε?! 

Πριν λίγες μέρες,εκεί που καθόμουν & σκεφτόμουν τι να κάνω,μου ήρθε στο μυαλό που έχω κάποια refills από σκιές ή πολλές μεμονομένες,που θα τις χρησιμοποιούσα περισσότερο αν ήταν σε παλέτα!
Οπότε & έπραξα!

Δεν σας έχω φωτογραφίες που δείχνουν βήμα προς βήμα τι έκανα,αλλά είναι πολύ εύκολο & θα σας εξηγήσω!

Πολύ ωραία παλέτα θα γινόταν & κάποια μεταλλική κασετίνα(κάτι που θα δοκιμάσω σίγουρα),αλλά εκείνη τη στιγμή είχα θήκη από CD..!


Θα μπορούσε να γίνει ακόμη πιο όμορφη & προσεγμένη,αλλά δεν είχα την υπομονή!

~Στο πίσω μέρος της θήκης κόλλησα ένα βελουτέ χαρτί χειροτεχνίας!
Έχει χρόνια που το έχω πάρει,αλλά το τετραγωνικό κοστίζει λιγότερο από 1 ευρώ.
~Περιμετρικά του μπροστινού μέρους της θήκης έβαλα αυτοκόλλητη ταινία με λουλουδάκια! 
Οι τρεις(με διαφορετικό σχέδιο έκαστη)νομίζω κοστίζουν 1 ευρώ.Ή από τα Jumbo είναι ή από το Tiger.


Μέσα έβαλα μαγνητική "ταινία"..!
Μπορείτε μέσα να βάλετε μαγνητάκια(διαφημιστικά κλπ),τα οποία θα κολλήσετε στον πάτο του εσωτερικού της θήκης (με την μαγνητική πλευρά προς τα πάνω)
& μετά να "μαγνητίσετε" τα refills σας!

Για να φαίνεται πιο όμορφο μπορείτε πρώτα να κολλήσετε & άλλο βελουτέ χαρτί & από πάνω να κολλήσετε τα μαγνητάκια ή τις σκιές σας!

Προσοχή: Μερικές σκιές που έβγαλα από μεμονομένες συσκευασίες,δεν μαγνητίζονταν,οπότε τις κόλλησα!

Αυτά & σήμερα από μένα! :D
Εύχομαι να σας άρεσε!

Υ.Γ.1: Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στη σελίδα του blog στο Facebook!
Υ.Γ.2: Να & ένα ευχάριστο τραγουδάκι!


Adios & να περνάτε πανέμορφα! :D

12 σχόλια:

  1. χμμ τωρα εχω δικαιολογια να αγορασω ανταλακτικα σκιων απο την mac! χαχαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια ιδέα!!!!!!!!!έχω κάνει και εγώ κάτι παρόμοιο,αλλά τα κόλλησα με κόλλα και φυσικά μου χάλσασν...φφφ!!!θα το δοκιμάσω όπως λες!!
    http://jiubilo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου! :D
      Εγώ κάποιες τις κόλλησα με σελοτέιπ & έτσι τις βγάζω όποτε θέλω! ;)

      Διαγραφή
  3. Σε tagara...Θα χαιρόμουν πολύ αν το έκανες!Αν θες άσε ένα σχόλιο αν το κάνεις κάτω από το post για να το δω σίγουρα :)
    http://irenesplanet.blogspot.gr/2013/01/tag-22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε έκανα tag Δέσποινα!
    http://whathappensnowat.blogspot.gr/2013/01/im-tagged-22.html

    αν θέλεις στείλε μου το link να δω και το δικο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. se ekana tag :* :* :*
    http://allaboutwomenbylissie.blogspot.gr/2013/01/a-little-different-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή