Αναγνώστες

Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013

Ένα haul απ' τα παλιά..!


                                         Χρόνια πολλά & τέλεια σε όλους & από μένα!
 Ελπίζω ο νέος χρόνος να σας φέρει οτιδήποτε ποθείτε,όπως επίσης υγεία,χαρά,ευτυχία & δημιουργικότητα! :D

         Έλεγα για τι να σας γράψω,για τι να σας γράψω,εν τέλει θα σας γράψω για διάφορες αγορές που έκανα τους τελευταίους μήνες! :D

                             
                                                                 ~Caviar & Bubbles~   
                                     10 Color Eyeshadow Palette- The Runway Collection
                                                    
Εδώ & αρκετό καιρό σας έχω πει ότι ήθελα να πάρω μία 10πλη παλέτα σκιών από τη ΝΥΧ!Επιτέλους πήρα..! :P
Αν & ήμουν ανάμεσα σε 2,εν τέλει πήρα αυτή!Κόστισε 9,95,αλλά επειδή η ΝΥΧ είχε (και έχει νομίζω) έκπτωση 20%, την πήρα 7,96!Για 14gr προϊόντος μια χαρά!
Γράφουν πολύ έντονα,έχουν διάρκεια,έχει 5 ιριδίζουσες σκιές & 5 ματ (αν βλέπω καλά),το μόνο ίσως "παράπονο" μου είναι που δεν είναι όλες οι ματ τόσο μαλακές όσο οι ιριδίζουσες..!


Essence-Κρεμώδης σκιά Stay all day ~ 01 Coppy Right ~ 3,49 E
Essence-Pigment The Twilight Saga Breaking Dawn part 2 ~ Alice Had A Vision-Again ~ 2,99 E
Bella Oggi- Μηχανικό Μολύβι Ματιών ~ 205 ~ 2,50E
Dolly- Κραγιόν σε μορφή Μολυβιού ~ NO. 8 ~ 2 E
Kate Cosmetics-Μολύβι Χειλιών ~ NO.:11 ~ 1 E
The sun- Cosmetic Pensils ~ 910 ~ 1E

  Εδώ έχει αρκετό πράγμα!
  • Για την κρεμώδη σκιά δεν μπορώ να εκφέρω άποψη,αφού δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη.
  • Το pigment έχει μία βαθιά μωβ απόχρωση με πανέμορφους ιριδισμούς!Το κάτι άλλο είναι!Γράφει εντονότατα,απλά πρέπει να προσέχετε κατά την εφαρμογή, γιατί είναι απίστευτα εύκολο να γίνετε ολόκληρες μωβ!
  • Το μολύβι από Bella Oggi! Ένα μαγικό πετρόλ!Σταθερότατο!Να φανταστείτε το έβαλα στην εσωτερική κάτω γραμμή & δεν πήγε στην πάνω!
  • Το κραγιόν δεν το πολυέβαλα...Πώς έτυχε δεν ξέρω..!
  • Το μολύβι χειλιών!Απλά εκπληκτικό!Δεν ξηραίνει τα χείλια,έχει απίθανο χρώμα, είναι πάρα πολύ σταθερό!Όσες φορές το έβαλα,έχω ακούσει τοοόσο θετικά σχόλια! :D
  • Το ροζομωβ nude(όπως θέλετε πείτε το) επίσης δεν έτυχε να το βάλω.



Jumpo-Βουρτσάκι καθαρισμού προσώπου,πινέλο gel liner,πινέλο blending- 1 E έκαστο
Le petit Marseiliais-Μη λιπαρό λάδι σε σπρέι με Καριτέ,Γλυκό Αμύγδαλο,Έλαιο Αργκάν- 2,49 με 50% έκπτωση
                                    
  • Τα πινέλα σας τα συντείνω ανεπιφύλακτα!Έχουν πολύ μαλακή τρίχα,δεν μαδάνε,κάνουν υπέροχη δουλειά & κοστίζουν μόλις 1 ευρώ το καθένα!
  • Το βουρτσάκι είναι φιλικό προς το δέρμα,αλλά να πω την αλήθεια μου,μου άρεσε μεν,αλλά δεν με ξετρέλανε.
  • Αυτό το λαδάκι!Αχ αυτό το λαδάκι!Παλιά είχα δοκιμάσει την ενυδατική της ίδιας σειράς & είχα μείνει έκπληκτη με το τόσο γλυκό & ευωδιαστό άρωμα!Το λαδάκι έχει επίσης αυτή την τόσο τέλεια μυρωδιά,ενυδατώνει την επιδερμίδα & αν & αυτό γράφει ότι είναι για την επιδερμίδα,είμαι σίγουρη πως παλιά έγραφε & για μαλλιά!Η μυρωδιά του μένει & επειδή το χρησιμοποίησα & στα μαλλιά,πριν μαζί με μάσκα-αλλά & χωρίς-(κάνω κάτι αλχημείες είναι η αλήθεια),αφήνει πολύ απαλά τα μαλλιά & μετά το λούσιμο σε βρεγμένα μαλλιά,αφήνει αρκετά απαλά τα μαλλιά & αφήνει & την υπέροχη μυρωδιά του(προσοχή στην ποσότητα που θα βάλετε!).

Φουλάρι-από τη λαϊκή της γειτονιάς μου- 1Ε
Γάντια,Σκουφί,Κασκόλ(αχνοφαίνεται)-δώρο ήταν,δεν ξέρω τιμή κλπ
Μπότες-Olympic Shoes- 2oE

  • Το φουλάρι μόλις το είδα,έμεινα!Λατρεύω το μπλε & εντάξει τώρα σε ποια σας δεν άρεσε?
  • Το τρίο γάντια-σκουφί-κασκόλ με ξετρέλανε,γιατί είμαι λάτρης των σκουφιών & δεν είχα & άσπρο.Τα γάντια ενώ δεν έχουν κάτι το τρελό πάνω του,έχουν μια "μαγκιά" που τα κάνει διαφορετικά(είναι κάπως "διπλά",δεν μπορώ να σας εξηγήσω) & τέλος ήθελα τέτοιο κασκόλ που να κάνει σαν φρου-φρου (αυτό είναι ορολογία Δέσποινας).
  • Να πω την αλήθεια μου,δεν πήγαινα για τέτοιες μπότες,αλλά εκνευρίστηκα που εκείνες που είχα σταμπάρει σε ένα μαγαζί,τις ακρίβυναν & αφού έψαξα όλη τη Θεσσαλονίκη & χάθηκα κιόλας,βρέθηκα σε μία αγορά με στοά (σύμφωνα με τον μπαμπά μου στην πλατεία Ειρήνης ήμουν),όπου είχε πολύ όμορφα παπούτσια,απίστευτα οικονομικά,αλλά επειδή δεν είχε στο νούμερο μου τις μπότες που ήθελα,πήρα αυτές!Ανετότατες με γούνα από μέσα & ανθεκτικότατες! 
Και αφού αρκετά πολυλόγησα,θα σας δείξω ένα από τα ωραιότερα & πιο γλυκά δώρα που έχω πάρει στη ζωή μου!

 Πολλοί θα πουν "σιγά μια τριανταφυλλιά είναι",όμως επειδή η σχολή μου έχει να κάνει με τα φυτά & ήθελα να αρχίσω να έχω τα δικά μου λουλούδια & φυτά(εντός ολίγου θα αρχίσω να φυτεύω & κηπευτικά),μου την πήρε η μαμά μου την Πρωτοχρονιά!Προσωπικά τρελάθηκα,γιατί δεν το περίμενα! :D

Κάπου εδώ έχει βγει τεραστίων διαστάσεων το post & πρέπει να σας καληνυχτίσω!
Adios & να περνάτε πανέμορφα & μοναδικά! :D

10 σχόλια:

  1. Γεια σου !! καλη Χρονια!!! Σε εχω κανει tag !! Θα χαρω πολυ να δω τις απαντησεις σου!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/2013/01/bauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνο μαζι σου το λαδακι αλλα και η ενυδατικη της σειρας ειναι απιστευτη μυριζουν κατι σαν καραμελα ενα πολυ ζεστο αρωμα η αληθεια ειναι οτι δεν το εχω δοκιμάσει στα μαλλια μου αλλα μιας και το ειπες θα κανω μια δοκιμή για περιεργια. Επίσης μου φανικε πολυ ενδιαφέρων και το βουρτσακι απο τα Jumbo την επομενη φορα που θα παω θα το παρω να το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη λατρεύω τη μυρωδιά τους! :D
      Εγώ τώρα το βάζω κυρίως μετά το λούσιμο,ενώ είναι ακόμη βρεγμένα τα μαλλιά,και μένει αυτή η μαγική μυρωδιά!
      Καλό μεσημεράκι!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονια!Πολύ καλό το blog σου με ενδιαφέρουσες απόψεις. Όταν δοκιμάσεις την σκιά της essence θα ήθελα να μάθω την γνώμη σου γιατί σκέφτομαι να την αγοράσω και εγώ.Έχω διαβάσει πως μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και σαν primer για σκούρες σκιές.Ισχύει;

    http://zaninas.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Την δοκίμασα μία φορά (περιμένω να την δοκιμάσω περισσότερο για να εκφέρω γνώμη)..!
      Σαφώς & μπορεί να λειτουργήσει ως βάση για σκούρες σκιές! :D
      Εγώ έβαλα μια μικρή ποσότητα & από πάνω έβαλα μια ανοιχτόχρωμη ματ μπεζ σκιά..!Της έδωσε λάμψη & την έκανε πιο φωτεινή! :/ :D

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου!! :)
    Αχ αυτό το λαδάκι από το Le petit Marseiliais πρέπει να είναι τέλειο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι! :D
      Τις πρώτες μέρες να φανταστείς όλη τη ώρα ψέκαζα στα χέρια μου για να το μυρίζω!

      Διαγραφή