Αναγνώστες

Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

My favorite rings! :D



Καλησπέρα σε όλους! :D
Τι κάνουμε?! Εύχομαι τέλεια!

Σήμερα,αφού κάθομαι ενώ έπρεπε να διαβάζω ( :P ),είπα να σας δείξω τα κααάποια από τα αγαπημένα μου δαχτυλίδια! (δυστυχώς δεν φαίνεται στις φωτογραφίες πόσο όμορφα είναι)




Ας ξεκινήσω λοιπόν!


~the heart shaped~ όποτε το φοράω,με ρωτάνε όλοι: αρραβωνιάστηκες? :P
               ~η "βέρα"~ είναι η πρώτη "βέρα" που δεν χάλασε & ας ξέχασα να την       
βγάλω,όταν έπλυνα τα χέρια μου!
~τα ψαάκια μου!~ μου το 'δωσε η γιαγιά μου!

~the flower girl~ απλά το αγαπώ!
~the HUGE flower~ μπορεί απλά από μόνο του να κάνει τη διαφορά!
~little kitty~ μια βδομάδα έχει που το πήρα..!Μόλις 2 ευρώ από το Bijou Briggitte!Έχει ένα vintage αέρα!

~ο μικρός κήπος~ έχει μικρά λουλουδάκια & φυλλαράκια..!Δίνει ένα ρομαντικό τόνο! :D
~my little bow~ προσδίδει μια χαριτωμενιά στο σύνολο!
~twinkle little stars~ έχει γίνει "χάλκινο" σε αρκετά μέρη & δεν το φοράω πλέον,αλλά συνεχίζει να είναι λατρεμένο! 

~no name~ όποτε το φοράω,ακούω τα καλύτερα!
~the frog prince~ το 'χα κάνει μόνη μου..!Μ' αρέσει πολύ & ας θεωρείται περίεργο!
~η κοκομπάια~ δώρο της κολλητής μου,το αγαπώ!

Ποιο σας άρεσε περισσότερο?!

Υ.Γ.1: Μην ξεχνάτε να κάνετε like εδώ.
Υ.Γ.2: Ορίστε & ένα τραγουδάκι!



Adios & καλό βραδάκι από μένα! :D

12 σχόλια:

  1. οοο ειναι πολυ ομορφτα!!! εμενα μαρεσει το vintage!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βικάκι! :D
      Να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Χαρά μου!
      Καλό σου βραδάκι! :D

      Διαγραφή
  3. Νομίζω ότι πρέπει να κάνεις ένα giveaway με το my little bow και το twinkle little stars γιατί μόλις ερωτεύτηκα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φιόγκο ίσως τον βρω,οπότε θα κάνω,αφού σου άρεσε τόσο! :D
      Δυστυχώς αυτό με τα αστεράκια έχει πολλά χρόνια που το πήρα & δεν υπάρχει πλέον στο μαγαζί..!
      Καλό σου βραδάκι!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Εντάξει..!Σε συμπαθούσα..!Μόλις σε αγάπησα! ;D

      Διαγραφή
  5. Το τεράστιο λουλούδι μου άρεσε περισσότερο αλλά είναι όλα μοναδικά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή