Αναγνώστες

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Κάποιες τελευταίες αγορές! :D

Γεια σε όλους! :D
Τι κάνουμε?

Πριν ξεκινήσω με τις πρόσφατες αγορές μου,θα ήθελα να σας ρωτήσω αν θέλετε μαζί με τις αγορές μου,να λέω & την άποψη μου για τα προϊόντα ή να σας δείχνω απλά τα πράγματα που πήρα & να μου λέτε για ποιο συγκεκριμένα θέλετε review?

Ας ξεκινήσω λοιπόν!

~Γαλάκτωμα καθαρισμού για κανονικές/ξηρές/μεικτές επιδερμίδες~ Olay essentias (200 mL) - 2 ευρώ
~Κρέμα άμεσης αναδόμησης νύχτας για ξηρά & ταλαιπωρημένα μαλλιά~ Keratinology by Sunsilk (150 mL) - 2,46 ευρώ με 50% έκπτωση
~Απολεπιστική  κρέμα για κανονικό/μεικτό δέρμα με μέλι & κουκούτσι βερίκοκου~ Bioten (150 mL) - περίπου 2,5 ευρώ με 20% έκπτωση
~Ψαλιδάκι για βλεφαρίδες~ H & M - 1 ευρώ
~Wonderlash mascara~ Oriflame Beauty (8 mL) - 4,40 ευρώ με το Madame Figaro
~XXXL Shine lipgloss~ Essence (5 mL) - δωράκι #022 Nude Kiss
~Πινέλο για σκιές-blending~ H & M- 1 ευρώ
~Set με 5 πινέλα~ Jumbo - 2 ευρώ
~Μολύβι χειλιών~ Essence (1 gr) - δωράκι #08 Red Blush
~Great Wear Budge Proof Lipcolor~ Maybelline (1,9 gr) - 3,45 ευρώ #90 Blush
~Βούρτσα~ Jumbo - 1,5 ευρώ
~Πανέμορφο κρεμαστό~ Fly - δώρο από τον αδερφό μου :D
~Καστορέλαιο~ Lanova (50 mL) - 1,20 ευρώ (δεν το έχω στη φωτογραφία)


Swatches



Η μάσκαρα



Τα πινέλα



Τα καινούρια μου αθλητικά

 Τα πήρα από το Voi & Noi με 7,99.Όλοι μου έχουν πει τι πανέμορφο χρώμα που έχουν..! :)
Μέσα στο κουτί υπάρχουν & πορτοκαλί φωσφοριζέ κορδόνια.
Είναι πολύ άνετα,αν & τα προηγούμενα μου κράτησαν γύρω στους 6 μήνες...Τα λεφτά τους τα έβγαλαν! :P


Τι σας άρεσε περισσότερο?!
+μην ξεχάσετε να μου απαντήσετε στην ερώτηση πιο πάνω..!

Υ.Γ.1: Μην ξεχνάτε να κάνετε like εδώ .

Υ.Γ.2: Ορίστε & ένα τραγουδάκι! :D



Adios & να περνάτε καλά! :D

4 σχόλια:

  1. Με γεια σου ,φαίνονται όλα όμορφα,εννοείται ότι θα μου άρεσε να λες και την άποψη σου για να δούμε αν κάτι αξίζει να το δοκιμάσουμε και εμείς και αν γίνεται να τα βγάζεις φώτο ένα ένα για να χορταίνει και το ματάκι μας.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Θεοδότα μου! :D
      Αν είναι από 'δω & πέρα θα τα βγάζ & ένα ένα..!
      Να 'σαι καλά! ;)

      Διαγραφή
  2. να τα χαρεις ολαα!συμφωνω με την θεοδοτα!επισης τελεια τα παπουτσιααα...αυτο τι ειναι;μαγαζι η site;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ειρήνη!Να 'σαι καλά! :D
      Μαγαζί είναι,αλλά νομίζω μπορείς να ψωνίσεις & μέσω του site..!
      http://voi-noi.gr/

      Διαγραφή