Αναγνώστες

Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Το tag των 18! :)


Γεια σε όλες! :D
Τι κάνουμε?

Αυτό το tag είναι "δημιούργημα" της γλυκύτατης & προ ολίγων ημερών εορτάζουσας Ειρήνης, της οποία το tag θα βρείτε εδώ.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ειρήνη που με tagαρες & με τη σειρά μου να σου ευχηθώ χρόνια πολλά & ευτυχισμένα! :D

Με tagαραν επίσης οι λατρεμένες μου  Βίκυ &  Λίζα των οποίων τα tags μπορείτε να βρείτε εδώ & εδώ αντίστοιχα! :D

Σε αυτό το tag λέμε κάποια πράγματα με τα οποία δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς(η Irene μας έδωσε τη "δυνατότητα" να πούμε τόσα,όση & η ηλικίας μας & γι' αυτό αντί των 22 της,είπα να βάλω τα 18 μου..! :P )

Ας ξεκινήσω λοιπόν!

1)Την οικογένεια μου
2)Κάποιους πολύ καλούς & σημαντικούς φίλους
3)Υγεία(όχι μόν τη δικιά μου,αλλά & όλου του κόσμου
4)Το γέλιο (σε σημείο κάποιες φορές να χαρακτηρίζομαι χαζοχαρούμενο,χωρίς να φταίω :P)
5)Τη δυνατότητα του να δημιουργώ ή να συνεισφέρω/βοηθάω άλλους
6)Τη σοκολάτα
7)Την τηλεόραση & τον υπολογιστή(αν & φέτος άρχισα να δίνω βαρύτητα στο 2ο λόγω του blog)
8)Τα καλλυντικά μου & τα είδη περιποίησης μου
9)Μουσική
10)Το υπέροχο μου πάπλωμα με τον Ηρακλή (από το καρτούν)
11)Νερό(όχι μόνο επειδή το χρειαζόμαστε ούτως ή άλλως,αλλά & επειδή είναι εξαίσιο αγχωλυτικό)
12)Ταξίδια!
13)Τη θάλασσα!Είναι ένα από τα λίγα καλά του καλοκαιριού & την λατρεύω!
14)Οδοντόβουρτσα & λοιπά αντικείμενα που συμβάλλουν στην υγειινή μας
15)Το lip balm από Liposan με passion fruits
16)Τις "χαρούμενες" μέρες,γιατί βλέπεις γύρω σου τους πάντες με τεράστια χαμόγελα!
17)Βιβλία
18)& άλλα πόσα πράγματα & μη..!Ποτέ δεν μπορούσα τους περιορισμούς,για να μείνω σε 18 ή 22 πράγματα μόνο..! :P


Με τη σειρά μου & εγώ tagαρω τα παρακάτω blogs! :D

Marillia's Choice- It's All About Beauty

Υ.Γ.1:Ορίστε ένα πολύ αγαπημένο κομμάτι! :D



Υ.Γ.2: Μην ξεχνάτε να κάνετε like εδώ.



Adios & τα λέμε! :D
Καλό βραδάκι & να περνάτε τέλεια!


10 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο!πρεπει να παραδεχτω ομως οτι εκει στις ''χαρουμενες'' ημερες σε εχασα λιγο...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικό..!Έπρεπε να βάλω υποσημείωσει ότι ώρες-ώρες μιλάω/γράφω πολύ μπερδεμένα..! :P
      Δεν είναι κάτι μέρες που ξυπνάς μες στην τρελή χαρά(χωρίς λόγο & αιτία ή και με λόγο)
      & όποιον & να δεις,ή τον βλέπεις επίσης χαρούμενο ή του φτιάχνεις τη διάθεση?! :D
      Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! :D

      Διαγραφή
  2. σευχαριστω πολυ δεσποινακι!!:))
    λοιπον δεν φοραω συχνα μαυρο μολυβι στο εσωτερικο , αλλα σιγουρα κραταει περισσοτερο απο ολα τα αλλα που εχω δοκιμασει!!:)
    παω να ετοιμασω το tag!!:))
    xxx

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα αγαπημένη μου Ανατολή! :D
      Καλό σου βραδάκι & αδυμονώ για τις απαντήσεις σου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες απαντήσεις.. Ευχαριστώ που έκανες και εμένα tag!! Θα το κάνω σήμερα κιόλας!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κλεονίκη μου!
      Τίποτα βρε! :D

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ Δεσποινάκι! Το έκανα κι εγώ σήμερα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή