Αναγνώστες

Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Mythic Oil Masque & Chroma Thermique Review! :D


Καλησπέρα σε όλους! :)
Τι κάνουμε?!Ελπίζω υπέροχα!

Έλεγα να σας γράψω για το πως περάσαμε στο event στο κομμωτήριο Le Tif (Κερασούντος 75,Καλαμαριά) ,αλλά επειδή θα δανειζόμουν αρκετές φωτογραφίες από την λατρεμένη μου Ανατολή, είπα να σας παραπέμψω στο αντίστοιχο post της & να απολαύσετε τις εξαιρετικές φωτογραφίες της! Εδώ μπορείτε να δείτε τις εκπληκτικές φωτογραφίες της & να "κλείσω" το θέμα λέγοντας πως είχαμε περάσει απίστευτα ωραία!

Να ευχαριστήσω & εγώ λοιπόν με τη σειρά μου τον κ.Στράτο & τον κ.Θανάση από το Le Tif τόσο για την υπέροχη διοργάνωση,το ζεστό κλίμα,τα δωράκια,αλλά & την περιποίηση στα μαλλιά μας!
Να πω επίσης ότι άνοιξε το διαδικτυακό μαγαζί του συγκεκριμένου κομμωτηρίου,το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ.Υπάρχει & σελίδα στο facebook,την οποία μπορείτε να δείτε εδώ.

Όταν φεύγαμε από το συγκεκριμένο event,μας περίμεναν στην πόρτα σακουλίτσες με πανέμορφα δωράκια..!

Εμένα λοιπόν εκτός από ένα όμορφο τσαντάκι & ένα στικάκι,μου έλαχε η μάσκα από τη σειρά Mythic Oil της L'oreal Professional & το Chroma Thermique της Kerastase!

Ας ξεκινήσω λοιπόν να μιλάω για τα 2 αυτά προϊόντα!



Αυτή η μάσκα!Αχ αυτή η μάσκα!Την λάτρεψα!
Στην αρχή με ξένησε λίγο η μυρωδιά της,αλλά εν τέλει μου αρέσει αρκετά!Μου "βγάζει" κάτι από τσάι(αν δεν κάνω λάθος).
Είναι αρκετά παχύρευστη,κάτι που σημαίνει ότι χρειάζεστε πραγματικά πολύ μικρή ποσότητα & θα σας κρατήσει πολυυύ καιρό! :)
Έχω δοκιμάσει πλειόνα μασκών του εμπορίου,αλλά δεν την φτάνουν.
Ενυδατώνει τόσο καλά τα μαλλιά,σε βάθος χωρίς όμως να τα κάνει να λαδώνουν την επόμενη μέρα..!
Έχω ενθουσιαστεί!
Είναι στα 200 mL & κοστίζει γύρω στα 20 ευρώ(αυτό έτσουξε).
Βέβαια είναι προϊόν κομμωτηρίου & όπως προείπα θα κρατήσει αρκετό καιρό λόγω της παχύρευστης υφής της.
Όταν μου τελειώσει,αν έχω τα χρήματα,θα την ξαναπάρω σίγουρα! :)





Αυτή είναι μία θερμοπροστατευτική κρέμα,η οποία ταυτοχρόνως "ενισχύει" το χρώμα στα βαμμένα μαλλιά! :)
Όπως σας έχω ξαναπεί αποφεύγω να χρησιμοποιώ πιστολάκι,μασιές κλπ(ειδικά το πιστολάκι όπως ο διάολος το λιβάνι).
Τις ελάχιστες φορές που το χρησιμοποίησα πάντως(ας όψεται το Καρναβάλι),δεν παρατήρησα κάποια φθορά στα μαλλιά μου & το χρώμα όντως ήταν πιο λαμπερό & φωτεινό(δεν μου έρχεται το κατάλληλο επίθετό :P).
Στα μεγάλα ατού του είναι η τέλεια μυρωδιά που έχει! :D
Αν δεν κάνω λάθος κυκλοφορεί σε συσκευασία των 150 mL & κοστίζει κανονικά γύρω στα 25 ευρώ(υπάρχουν κάτι προσφορές στο site του Le Tif,οπότε τσεκάρετε τις).


Υ.Γ.1: Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στη σελίδα του blog στο Facebook!Τώρα είμαι & στο bloglovin'! ¨)
(Τα αντίστοιχα κουμπάκια είναι στα δεξιά)
Υ.Γ.2: Ορίστε & το καθιερωμένο τραγουδάκι!



Αυτά από μένα για σήμερα!
Adios,καλό βραδάκι σε όλους & να περνάτε πανέμορφα!


12 σχόλια:

  1. κι εγω αυτα εχω! η μασκα ειναι απλα υπεροχη! την κρεμουλα δεν τη δομιμασα ακομη ομως!

    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοσχοβολάει η κρέμα!
      Επίσης όπως κατάλαβες,για την μάσκα δεν έχω λόγια! :)
      Καλό βραδάκι Βικάκι!

      Διαγραφή
  2. Θέλω να τα δοκιμάσω και τα δύο αλλά οι τιμούλες τους πόνεσαν λιγάκι!! Θα κοιτάω τις προσφορές στο site του Le Tif πάντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω να μου τελειώσει η μάσκα,γιατί ανάθεμα πως θα τα μαζέψω τα λεφτά για να τα δώσω για μία μάσκα! :P
      Καλό σου βραδάκι Κλεονίκη μου! :D

      Διαγραφή
  3. Δείχνουν καταπληκτικά! Πολύ όμορφο το blog σου!
    Θα χαρώ πολύ αν ρίξεις και εσύ μια ματιά στο δικό μου,
    φιλάκια πολλά!
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Να 'σαι καλά & να έχεις μια πανέμορφη μέρα! :D

      Διαγραφή
  4. κυκλοφορει κατα καιρους σετακι με τη μασκα και το σαμπουαν στα 22ε,εγω ετσι τα ειχα παρει και την λατρεψα την μασκα!οσο για το kerastase?απλα δεν εχω λογια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την πετύχω την προσφορά,θα τα πάρω σίγουρα! :)
      Καλό βραδάκι Στέλλα!

      Διαγραφή
  5. love this video and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και οι δυο εταιρεις είναι πολύ καλές. Ωραίο post!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Να ΄σαι καλά! :)

      Διαγραφή