Αναγνώστες

Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

Tag! :)


Γεια σε όλους! :)
Τι κάνουμε?Ελπίζω υπέροχα!

Η αγαπημένη μου Μαριλένα από το Beauty is Duty με έκανε tag!
Εδώ μπορείτε να δείτε τις δικές τις απαντήσεις! 

Ας ξεκινήσω λοιπόν! 

Αγαπημένο περιοδικό:  Θα έλεγα το Glamour,αλλά δυστυχώς σταμάτησε να κυκλοφορεί..!

Αγαπημένος τραγουδιστής-μουσική: Onirama & Pop-Rock, αν & μπορώ να ακούσω πολλά είδη εκτός των ακραίων περιπτώσεων~αυτό μεταφράζεται κατ' εμέ ως ντάμπα-ντούμπα & γύφτικα.

Αγαπημένη youtuber: Δεν μπορώ να διαλέξω,γιατί παρακολουθώ αρκετές & από τις περισσότερες κάτι έχω μάθει..!

Αγαπημένο είδος μακιγιάζ:  Smokey,αν & σπάνια κάνω..!

Αγαπημένο μέρος διαμονής: Δεν έχω βγει εκτός Ελλάδας,αλλά λατρεύω τη Θεσσαλονίκη(όπου & κατοικώ).Έχω πάει βέβαια σε πολλά μέρη της Ελλάδας & θεωρώ ότι το καθένα έχει την ομορφιά του (π.χ. Η Πελοπόννησος έχει τόσο όμορφα μέρη να δεις-όπως & την καλύτερη θάλασσα έχει η Ζαχάρως,η Κέρκυρα αποπνέει ζωντάνια κ.ο.κ.)

Αγαπημένη ταινία: Δύσκολα μου βάζετε τώρα..!

Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις: 12,αν & ζήτημα να φοράω 5...Εντελώς ζήτημα όμως! ;P  Δεν μου πάει η καρδιά να πετάξω κάποια που δεν φοράω,όταν μεταξύ τους βρίσκονται οι πιο όμορφες μπαλαρίνες του κόσμου,οι οποίες όμως με χτυπάνε..!

Αγαπημένο χρώμα: Μπλε & μαύρο! :)

Με τη σειρά μου tagαρω τα παρακάτω blogs:

Υ.Γ.1: Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στη σελίδα του blog(υπάρχει το αντίστοιχο κουμπί στα δεξιά) :) .
Υ.Γ.2: Ορίστε & το "καθιερωμένο" τραγούδι! :D


Adios,να περνάτε πανέμορφα & καλή Σαρακοστή! :D

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο tag κοπέλα μου!! Θα το κάνω σήμερα κιόλας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. perhaps perhaps perhaps , ποσο μαρεσει!!!:)
    απο ποτε σταματησε το Glamour???
    πολυ ωραιο το εκανες το blog σου Δεσποινα, μαρεσε πολυ η αλλαγη!:)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ανατολή μου! :)
      Το λατρεύω αυτό το τραγούδι όσο δεν λέγεται!
      Το Glamour έχει πολύ καιρό που σταμάτησε δυστυχώς..! :/

      Διαγραφή
  3. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im following...I hope you follow me also:)

    If you want some cute swedish decor inspiration...check out my blog:)

    Have a great weekend dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much Maria!
      I loved your decorations ideas!
      Have a wonderful Weekend too! :)

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..αν θες ρίξε μια ματιά στο δικό μου!!
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου!!! Σε εχω κανει tag http://beautywithmairy.blogspot.gr/2013/03/tag40-favorites.html
    εαν θελεις μπορεις να το κανεις και εσυ , θα χαρω να δω πολυ τις απαντησεις σου!!!!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή