Αναγνώστες

Παρασκευή, 12 Απριλίου 2013

Εντατικός Ορός κατά της Κυτταρίτιδας από την Bioten review! :)


Γεια σε όλους!
Τι μου κάνετε?!
Ελπίζω πολύ πολύ καλά! :)

Ξέρω ότι αρκετές μερούλες να γράψω,αλλά όπως σας είχα πει & εδώ,μου είχα καεί το router(μερικές ημέρες πριν σας το πω),οπότε..!
Ευτυχώς βέβαια(φτου φτου μην με ματιάσω),αυτή η εβδομάδα πηγαίνει ανέλπιστα καλά! :D

Μετά απ' αυτήν την εισαγωγούλα & λέγοντας πόσο διχασμένη ήμουν για το τι θα σας γράψω,κατέληξα στην άποψή μου για τον εντατικό ορό κατά της κυτταρίτιδας που μου έστειλε η Bioten,την οποία & ευχαριστώ πολύ!


Ας δούμε πρώτα τι λέει το δελτίο τύπου!

Ο νέος Εντατικός Ορός κατά της Κυτταρίτιδας περιέχει Lipofirm, ένα σύμπλεγμα φυσικών συστατικών, που επαναφέρει τη δομή του κολλαγόνου αυξάνοντας και ρυθμίζοντας τη μικροκυκλοφορία. Η λιπολυτική δράση ενεργοποιείται, μειώνοντας το λιπώδη ιστό. Το δέρμα γίνεται πιο σφριγηλό αποκτώντας μεταξένια λάμψη. Το Acai Berry αποκαλείται το super fruitτου Αμαζονίου και αποτελεί ένα φυσικό αντικυτταριτιδικό συστατικό. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε μέταλλα, βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, το εκχύλισμα του Acai Berry βελτιώνει ορατά τη σφριγηλότητα του δέρματος. Η ισχυρή αντιοξειδωτική του δράση σε συνδυασμό με τις αναζωογονητικές του ιδιότητες βοηθά στην αποκατάσταση της υφής του δέρματος και στην ανάκτηση της φυσικής του απαλότητας.
Κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα:
  • Από την πρώτη μέρα το δέρμα σας γίνεται πιο απαλό και σφιχτό: 78%*
  • Μετά από 10 μόνο ημέρες: 8 στις 10 γυναίκες επιβεβαιώνουν ότι ο ορός καταπολεμάει την όψη «φλοιού πορτοκαλιού»*
  • Μετά από 4 εβδομάδες: μείωση έως 3 εκ. από την περιφέρεια των μηρών**
(αυτό-αξιολόγηση* και κλινικός έλεγχος** υπό την επίβλεψη δερματολόγου, 32 γυναίκες, χρήση 2 φορές την ημέρα)
Χρήση: Απλώστε τον ορό με απαλές κινήσεις μασάζ 1 με 2 φορές την ημέρα στις προβληματικές περιοχές (μηροί, γοφοί, κοιλιακή χώρα) μέχρι να απορροφηθεί τελείως. Μην απλώνετε στο πρόσωπο. Πλύνετε τα χέρια σας μετά τη χρήση. 

Και τώρα & η δική μου άποψη!
Να τονίσω πρώτα πως όταν με έπλαθε ο Θεός είχε κέφια,ήταν & χουβαρντάς & μου έδωσε απ' όλα!
Μέσα στα απ' όλα είναι & η κυτταρίτιδα,όπως επίσης & τα "πλούσια" χεράκια,ποδαράκια κλπ..! :P

Αν & δεν μπορούσα να το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να δω αν όντως κάνει τα όσα υπόσχεται μέσα σε 10 ημέρες,μπορώ να πω με σιγουριά ότι μου ελάττωσε την κυτταρίδα αρκετά!
Δεν την εξαφάνισε,την "περιόρισε" όμως αισθητά.
Είδα επίσης ότι μου "συμμάζεψε κάπως τους μηρούς(κάτι που πρέπει να οφείλεται σε συνδυασμό με το γεγονός ότι έχασα κανά 2 κιλά).
Έχει δροσερή & φρέσκια μυρωδιά,η οποία μου θυμίζει αγγούρι,ενώ η υφή του είναι gelοειδής.


Αφού το εφαρμόσετε,μετά από κάποια ώρα,νιώθετε το δέρμα να κρυώνει(?),να ψύχεται ολίγον(?)...
Προσωπικά μου άρεσε πολύ αυτό,αν  & είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω ένα τέτοιου είδους προϊόν.
Συνήθως το εφάρμοζα μετά το μπάνιο(αφού οι πόροι του δέρματος είναι πιο ανοιχτοί,με αποτέλεσμα να απορροφάται καλύτερα ο ορός.
Επίσης έκανα & "μασάζ" με το παρακάτω εργαλείο~θα το πω~ για να δημιουργηθεί & μία σχετική υπεραιμία για βέλτιστη χρήση.


Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω,πέρα από το ότι μου άρεσε! :)

Αυτά για σήμερα από μένα!

Υ.Γ.1: Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στο Facebook(πλησιάζουμε τους 200!;) ) & να με ακολουθείτε μέσω Bloglovin'! :)
Υ.Γ.2: Θα σας άφηνα ποτέ χωρίς το καθιερωμένο τραγουδάκι?! 


Adios & να περνάτε φανταστρουμφικά! :D

9 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο review! Δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο προιόν, αν και θα έπρεπε, χιχι! Πάντως αγαπάμε bioten! :)
    -Μαρία από http://beautylifebymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι!
      Όντως αγαπάμε! :)
      Καλό σου βραδάκι!

      Διαγραφή
  2. η bioten έχει πολύ καλά προϊόντα..
    το συγκεκριμένο όμως ούτε έγω δε το χω δοκιμάσει!
    μια κρέμα χεριών είχα πάρει κ ήμουν πολύ ευχαριστημένη.
    thanks for the review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρέμα χεριών δεν έχει τύχει να πάρω ακόμη,αλλά οι προσώπου μου έχουν βγει πολύ καλές,όπως & το απολεπιστικό!
      Να έχεις ένα υπέροχο βραδάκι! :)

      Διαγραφή
  3. Ωραίο review! Σε ακολουθώ μέσω gfc κορίτσι will you follow back?

    φιλιά
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand?ref=tn_tnmn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ρωτήσω κάτι; Αυτό το εργαλείο που είναι σαν χτένα όντως βοηθάει για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας;
    Εχεις γενικα πολυ ομορφο blog και γραφτηκαμε σε αυτο!
    Σε περιμενουμε και στο δικο μας
    chicates xxx
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ!Να 'στε καλά! :)
      Ξέρω σίγουρα ότι δημιουργεί υπεραιμία,κάτι που βοηθάει στην "καταστροφή" του λίπους..!(ή έτσι θέλω να πιστεύω :P).
      Επειδή δεν είμαι ειδικός,θα το ψάξω καλύτερα & θα σου απαντήσω! :)

      Διαγραφή