Αναγνώστες

Κυριακή, 21 Απριλίου 2013

Ecotools Brushes Review! :) Ελ & En


Γεια σε όλους! :)
Τι μου κάνετε?! Ελπίζω τέλεια!

Εγώ να πω την αλήθεια μου δεν είμαι & πολύ καλά,αλλά δεν γινόταν & σήμερα να μην γράψω..! ;P

Σήμερα θα σας πω την άποψή μου για κάποια από τα πινέλα της Ecotools,τα οποία κέρδισα σε έναν διαγωνισμό,που έκανε η γλυκύτατη Χριστίνα από το My Trinkets and Treasures.

Ήθελα από καιρό να πάρω πινέλα από την συγκεκριμένη εταιρεία,αλλά όλο κάτι τύχαινε(όπως & με όλες τις αγορές που θέλω να κάνω online) & δεν έπαιρνα(αν & τώρα έμαθα πως τα έχει & στα Galerie de Beaute).

Η εβδομάδα,που ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα,ήταν σχεδόν άθλια & μόλις είδα ότι κέρδισα,πετούσα από τη χαρά μου! :)

Επειδή όμως αρκετά το ζάλισα,καιρός να ξεκινήσω!



Αυτό το υπέροχο σετάκι περιλαμβάνει 5 πινέλα για τα μάτια & ένα πολύ πρακτικό τσαντάκι.

  • Το πρώτο πράγμα που με ξετρέλανε μ' αυτά τα πινέλα είναι ότι είναι φτιαγμένα από μπαμπού & ανακυκλώσιμα υλικά & δεν δοκιμάζονται σε ζώα!
Είναι τα καλύτερα πινέλα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου!
  • Είναι πολύ απαλά & πυκνά.
  • Απ' ότι ξέρω είναι οικονομικά.
  • Δεν μαδάνε.
  • Τα έπλυνα & δεν μου έβγαλαν αυτήν την ενοχλητική μυρωδιά,που μου βγάζουν άλλα πινέλα.
  • Είναι πολύ όμορφα μέσα από την απλότητά τους!

Κάθε πινέλο γράφει & την χρήση,για την οποία είναι προορισμένο(αυτό δεν σας περιορίζει για το πως θα τα χρησιμοποιήσετε).

Ας περάσουμε όμως σε κάθε πινέλο ξεχωριστά!



Large Eye Brush
Αν & δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία,είναι αρκετά μεγάλο & προσωπικά δεν με βολεύει & πολύ για τοποθέτηση σκιάς..!
Όμως είναι πολύ καλό για ανάμειξη σκιών & τώρα που το σκέφτομαι,θα ήταν & πολύ καλό για να βάζετε πούδρα κάτω από τα μάτια! :)


(Δυστυχώς δεν έκανε καλό ζουμ η κάμερα από κάποιο σημείο & μετά & δεν μπορούσα να βγάλω πολλές φωτογραφίες για το καθένα).

Angled Crease Brush
Αυτό το πινέλο το αγάπησα,γιατί όταν βιαζόμουν,ήταν ό,τι πρέπει & για να τοποθετώ σκιές & για ανάμειξη σκιών & για όλα! :)

Highlighting Brush
Αυτό το πινέλο υποτίθεται ότι είναι για να τοποθετείτε σκιές στο κόκκαλο κάτω από το φρύδι & στις "εσωτερικές" γωνίες των ματιών(σύμφωνα με τις "οδηγίες").
Εγώ τέτοιου είδους πινέλο ήθελα καιρό για την ανάμειξη σκιών & κάνει τέλεια την δουλειά αυτή! :P
~Και κάπου εδώ σκέφτεστε: καλά πόσα πινέλα θέλει για ανάμειξη?! :P~


Petite Eye Shading Brush
Αν & γενικά έχω μικρά μάτια,αυτό παραείναι μικρό! :P
Είναι άριστο όμως για να βάζετε σκιά σε περιορισμένη περιοχή του βλεφάρου.
Τώρα που το σκέφτομαι πάλι,θα ήταν πολύ καλό & για τοποθέτηση pigment.

Smudge Brush
Όπως λέει & το όνομά του,είναι προορισμένο για να "μουντζουρώνει" & να δίνει ένα smoky τελείωμα & το κάνει άψογα.


Όπως καταλάβατε,ξετρελάθηκα!Σύντομα ελπίζω να πάρω πινέλα της εταιρείας & για το πρόσωπο! :)

Υ.Γ.1: Μην ξεχνάτε να γίνεστε μέλη μέσω GFC,Bloglovin'  & Facebook
(κουμπάκια θα βρείτε εκ των δεξιών)!
Υ.Γ.2: Θα σας άφηνα χωρίς το καθιερωμένο τραγουδάκι?! :)



Να έχετε ένα πανέμορφο βραδάκι! :D
Και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!

English Version
Hello! :)
How are you?! I hope everything goes perfect!

I'm not very well,but I had to write a post..! ;P

Today I'll write you about my review for some brushes from Ecotools,which I won in a giveaway,which was orginized by sweet Cristina from My Trinkets and Treasures.

I want brushes from this company for a really long time,but I didn't have the chance to buy them(the same thing happens with all the stuff I want to buy online).

The week I found out that I won this giveaway was such a mess & I was so happy that I won! :)

After all this prologue,let's begin with the review!


This is a lovely 6 piece set (5 eye brushes & a practical travel bag).
  • First of all,I was really happy,because the brushes are made of bamboo & recycled materials & they're cruelty free!
They're the best brushes,I have ever used.
  • They're very soft & thick.
  • They are economical.
  • These brushes not shed at all.
  • After I cleaned them,they didn't smell like some other I own.
  • They are realy cute!
Let's see every single brush!



Large Eye Brush
Even though I doesn't become notiveable,this brush is quite big & it isn't really easy to use for applying eyeshadow,but it is perfect for blending & putting face powder under the eye.

(Unfortunately my mobile camera doesn't zoom for the rest of brushes,so I just took few photos)

Angled Crease Brush
I love this brush,because when I was in hurry,was the perfect one for putting & blending all eyeshadows!

Highlighting Brush
This brush is recommended for highlighting the brow bone & the inner conerns of the eye.
I want this type of brush for blending & I think it's great for this job also..!
~Now you're thinking: How many brushes does this girl need for blending? :P~ 


Petite Eye Shading Brush
Even though I have quite small eyes,this brush is too small even for me.
It's really good for putting eyeshadow is small areas of the eye & for pigment(I think).

Smudge Brush
For its name you can understand that this brush is recommended for smudging & for smoky finish & it's perfect for it.

(I have used many times the word "perfect",haven't I?)

As you understood,I love these brushes & I want to buy some more(for the face).

P.S.1: Don't forget to follow via GFC & Bloglovin' & Like on Facebook(you an find buttons to the right side)!
P.S.2: Time for a nice song as always! :)



Have a wonderful night! :)
And don't forget to Smile! 

30 σχόλια:

  1. pragmatika einai polu kala pinela kai an k oikonomika sygkrinontai polu eykola me epwnuma akriva!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα! :)
      Καλό σου βραδάκι Θεοδώρα!

      Διαγραφή
  2. στα gallerie δε θυμαμαι να ειχε αυτο το σετ, μονο προσωπου ειχα δει. το συγκεκριμενο σετακι πιο πολυ πιστευω θα βολευει για ταξιδια. τα έχω βρει στο iherb παμφηνα και σκέφτομαι να τα χτυπήσω εν οψει καλοκαιριου. εγραψα κ ενα μικρο οδηγο προσφατα στο μπλογκ σχετικά μ'αυτο. μεγαλο κολλημα τα πινελα παντως! x
    υγ ελπιζω να περασαν τα δυσκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου το άκουσα για τα Galerie & θα πάω να τσεκάρω & να σας πω στα σίγουρα.
      Για ταξίδια θα είναι super λόγω μεγέθους & τσαντακίου,αλλά & για καθημερινές με βολεύουν πολύ τολμώ να πω!
      Να τα πάρεις οπωσδήποτε Μάτα μου,δεν θα χάσεις! ;)
      Πέρασαν ευτυχώς!
      Να 'σαι καλά & να έχεις ένα φανταστρουμφικό βραδάκι! :)

      Διαγραφή
  3. εδώ και καιρό σκέφτομαι να δοκιμάσω τα ecotools αλλά δεν εχει τυχει ακόμη, φαίνονται ενδιαφέροντα. Πάτα τυχερή εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις όπως & δήποτε Μυρώνα μου!Θα με θυμηθείς! :)
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ & ανταποδίδω!

      Να έχεις ένα φανταστικό βραδάκι στην Ελβετία! :D

      Διαγραφή
  4. Πάντα τυχερή κοπέλα μου :)
    Φαίνονται πολύ καλά!!! Να τα χαρείς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πααάρα πολύ γλυκύτατή μου Κλεονίκη & ανταποδίδω! :)
      Όντως είναι πολύ καλά!
      Καλό σου βραδάκι! :D

      Διαγραφή
  5. Δείχνουν φανταστικά!! Να τα χαρείς και να είσαι πάντα τυχερή!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα άτιμα,είναι!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Να 'σαι καλά!

      Καλό μεσημεράκι Μαρία! :)

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τη νίκη! Από ecotools έχω ένα foundation brush και είναι το αγαπημένο μου! Πραγματικά πολύ απαλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!
      Είναι όντως εξαιρετικά,γι'αυτό θέλω & εγώ ένα foundation brush!

      Καλό μεσημεράκι! :)

      Διαγραφή
  7. συγχαρητηρια! τα πινελα αυτα τα θελω τοσο μα τοσο πολυ! τα εχω βαλει στο ματι εδω κ καιρο κ μαλλον θα τα παρω απο εξω.... =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Να 'σαι καλά!
      Να τα πάρεις & δεν θα χάσεις! ;)

      Να έχεις ένα ήσυχο μεσημεράκι!

      Διαγραφή
  8. Φαίνονται τέλεια! Will you follow me back via gfc?

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand?ref=tn_tnmn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι!
      Καλό σου απογευματάκι Εύα! :)

      Διαγραφή
  9. συγχαρητήρια!!!είναι πολύ ωραίο δώρο,και χρήσιμο!ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!
      Να 'σαι καλά!
      Καλό βραδάκι! :D

      Διαγραφή
  10. Agapw to post sou aplws!!!
    teleio...
    Se proskalw an theleis sto kainourgio mou blog
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε βρηκα! Τι ομορφο το blog σου! :) μ αρεσε και το τραγουδακι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Τάνια μου!
      Να ΄σαι καλά για τα υπέροχά σου λόγια! :)

      Διαγραφή
  12. Μόλις σε ανακάλυψα! Καλώς σε βρήκα λοιπόν! Πολύ ωραίο το μπλογκ σου! Καλογραμμένο και με ωραία θεματάκια! Φιλάκια πολλά!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!Να 'σαι καλά! :)
      Καλό απογευματάκι!

      Διαγραφή
  13. Καταρχας ευχαριστω για την αναφορα! Χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν! Εγω εχω και καποια για το προσωπο και ειναι εξισου καλα με τα μικρα. Στο iherb μπορεις να βρεις αρκετα μεγαλη ποικιλια και σε καλες τιμες για να τα δοκιμασεις. Παντα τυχερη να εισαι! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά το πράγμα για να ευχαριστείς κιόλας! :)
      Όχι απλά μου άρεσαν,ξετρελάθηκα!
      Σύντομα θα πάρω & άλλα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα Χριστίνα μου! :D

      Διαγραφή
  14. Πολυ ομορφο δωρο! Πρεπει να αγορασω και εγω καποια στιγμη ενα σετακι!
    Φιλια απο
    zaxarikaiomorfia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή