Αναγνώστες

Πέμπτη, 2 Μαΐου 2013

Ευωδιαστό Μάιο & καλό Πάσχα σε όλους! :)


Γεια σε όλους!
Τι κάνουμε αυτήν τη ζεστή ημέρα?!(Πάλι καλά φυσάει & κανένα αεράκι & δεν ψηνόμαστε ;P)

Δεν σας σας κουράσω σήμερα..!

Θέλω απλά να σας ευχηθώ & από εδώ ένα απίστευτα υπέροχο & μοσχομυρωδάτο Μάιο! :)


Να σας ευχηθώ επίσης ένα πανέμορφο Πάσχα & μία λαμπρή Ανάσταση,όπως επίσης σε όλους υγεία,ευτυχία & χαρά!

Ξέρω ότι τελευταία δεν ήμουν & πολύ "συνεπής" με τη συχνότητα που έγραφα,αλλά ειλικρινά όλο κάτι τύχαινε ~είναι να μην είσαι γκαντέμης.Χτες σκεφτόμουν "τι να γράψω,τι να γράψω...",επειδή όμως για reviews θέλω να έχω ολοκληρωμένη άποψη πριν τα γράψω & έρχονται σε 2 ημέρες & τα γενέθλιά μου(άλλος ένα χρόνος στην καμπούρα μου :P),είπα να τα αφήσω μετά το Πάσχα!

Και επειδή πολύ σας κούρασα,ορίστε ένα αγαπημένο τραγουδάκι! :)



8 σχόλια:

  1. Καλό Πάσχα κορίτσι!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand?ref=hl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Ελπίζω να πέρασες & εσύ πολύ ωραία! :)

      Διαγραφή
  2. Καλα να περάσεις κορίτσι .φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!
      Μακάρι να πέρασες & εσύ καλά! :)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να πέρασες & εσύ όμορφες γιορτές Κλεονίκη μου! :)

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα και χρόνια πολλά κουκλίτσα!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα!
      Να 'σαι καλά! :)

      Διαγραφή