Αναγνώστες

Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Liebster blog award! :)


Καλησπέρα σ' οοοοοοοόλους!
Τι κάνουμε?! :)



Αυτό το βραβείο μου το έδωσαν η γλυκύτατη Κλεονίκη & η φίλτατη Βίκυ,τις οποίες & ευχαριστώ πολύ πολύ!

Ας περάσουμε λοιπόν στους κανόνες:


  • Πρέπει να αναφέρεις και να ευχαριστήσεις αυτόν που σου έδωσε το βραβείο.
  • Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν.
  • Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
  • Πρέπει να ακολουθήσεις τα blog που βράβευσες.


1) Το αγαπημένο μου φαγητό: Βραστοτηγανητό κοτόπουλο ( σβησμένο με κρασί & ουίσκι ) με ρύζι!
Είναι το καλύτερο μαμ με διαφορά(μαζί με παστίτσιο,λουκάκινα στα κάρβουνα...σταματάω εδώ >:O).

2)Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Η ανειλικρίνια.

3)Μου αρέσει οι άνθρωποι, με τους οποίους κάνω παρέα: Να είναι καλόκαρδοι & να μην γκρινιάζουν,επειδή μιλάω πολύ!Κάποιος χρειάζεται βρε αδερφέ να σπάει τη σιωπή(ή να μην αφήνει να δημιουργηθεί :P).

4)Με ηρεμεί: Η θάλασσα & η musica! :)

5)Αγαπώ: (εκτός από τη λατρεμένη μου οικογένεια & τους ελάχιστους-μα εξαίρετους-φίλους μου)
Τη θάλασσα, τα ταξίδια, τα φυτά μου,αλλά κυρίως τις δημορφοθήκες μου, & όλα όσα είπε το Κλεονικάκι! :)

6)Με νευριάζει: Πολλά πράγματα,αλλά πάρα πολύ η αχαριστία,η εμπιστοσύνη που μπορεί να έχω σε ανθρώπους,ενώ ξέρω ότι δεν τ' αξίζουν & ο ίδιος μου ο εαυτός σε στιγμές υπερβολικού άγχους!

7)Δεν αποχωρίζομαι ποτέ(αντικείμενο): Τα βραχιολάκια που έχω στο δεξί μου χέρι μαζί με το κομποσκοίνι μου(αυτό το "χούι" το έχω απ' το γυμνάσιο,πάντα θα έχω κάποια~που κάτι σημαίνουν~ & μόνο αν χαλάσει κάποιο αντικαθίσταται) & 2 μου σκουλαρίκια(μιας & τα ζευγάρια τους κάπου βόσκουν,πφφφ).

8)Όταν ήμουν μικρή,χάζευα συστηματικά τις αφίσες του: κανενός...Έχω πολλές αφίσες από περιοδικά από τα μικράτα μου, αλλά ποτέ δεν χάζευα κάποιου..!

Δίνω & εγώ αυτό το βραβείο στα παρακάτω blogs:

http://toothfairygardy.blogspot.gr/
http://bymatahari.blogspot.gr/
http://beautytipsbyniki.blogspot.gr/
http://taniatso.blogspot.gr/

Adios & καλή Siesta! :D

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες απαντήσεις! :D Με ενοχλεί κι εμένα πολύ η αχαριστία και το φαγητό που αναφέρεις μου άνοιξε την όρεξη(θα το δοκιμάσω)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ! :D
      Άσε!Και 'μένα μου άνοιξα την όρεξη & έχουμε πατάτες στο φούρνο..! :P:)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες απαντήσεις γλυκούλα μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααα!!Να μας δώσεις την συνταγή για αυτό το κοτόπουλο γιατί ακούγεται ωραίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ ωραίες οι απαντήσεις σου! Πείνασα με το κοτόπουλο που λες! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κοραλλία! :)
      Άσε & μου άνοιξε & 'μένα η όρεξη το μεσημέρι & είχαμε πατάτες στο φούρνο! :P

      Διαγραφή
  5. ax, akou! bale kai kokkini piperia otan to tiganizeis to kotopoulo kai molis eksatmistei to ouiski k to krasi, rikse krema galaktos kai parmezana. teleia saltsa gia makaronia!
    euxaristw ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ τρελαίνομαι για καυτερά & πιπέρια κλπ,δεν μπορώ να φάω πιπεριά...αμέσως ανακατεύομαι..! >:O
      Ωραία ιδέα πάντως! :)
      Τίποτα!

      Διαγραφή