Αναγνώστες

Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

Δωράκια από Golden Rose-Londessa! :)


Hola! :)
Τι κάνετε?! Ελπίζω τέλεια!

Τι σας έχω σήμερα,τι σας έχω..! Δωράκια από την Golden Rose-Londessa!

Μου έστειλε η εταιρεία κάποια πανέμορφα δωράκια η Golden Rose για έναν από εσάς!


Τα δωράκια θα παραμείνουν έκπληξη & τα μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι: 
  • είναι 3(μπορεί να προσθέσω & κάποιο ακόμη) &
  • το ένα εξ αυτών κυκλοφόρησε πριν από 1,5 βδομάδα περίπου!

    Οι όροι συμμετοχής είναι οι εξής:

1)Να είστε άνω των 18,αλλιώς να έχετε την άδεια των γονιών σας.
2)Να είστε κάτοικοι Ελλάδας.
3)Να συμπληρώσετε τα στοιχεία που σας ζητούνται από τη φόρμα συμμετοχής(απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια να έχετε κάνει ό,τι σας ζητείτε σ' αυτήν).




Σύντομα θα ακολουθήσουν "εκπλήξεις" & στο Facebook. :)


Χορηγός επικοινωνίας
www.saveandwin.gr

Adios & καλή επιτυχία σε όλους! :)


109 σχόλια:

  1. Γενικά μου αρέσουν τα OOTDs και τα hauls με ρούχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήθελα να δω περισσότερα empties :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχχχ.. τι θα θελα ε? για apivita πιο πολύ γιατί την αγαπώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμμμ περισσότερα άρθρα για DIY! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρέσουν πολύ τα post με haul και ειδικότερα αν πρόκειτε για αγορές μέσω internet.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμμ με βάζεις σε αγωνία! καλή μας επιτυχία λοιπόν! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλη επιτυχια!!! θελω reviews , haul αλλα και empties φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια δώρα!!Θα ήθελα να βλέπω tutorials και reviews.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει να διαβάζω για συγκρίσεις προϊόντων και reviews.
    gfc:Σταυρούλα
    fb:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr
    bloglovin:stavroula211977

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ena review gia ta elf cosmetics και τι αξιζει να παρουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσουν τα empties, τα hauls, και η παρουσίαση προϊόντων που δεν αξίζουν τα λεφτά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα μου αρέσουν οι συγκρίσεις προϊόντων! Κι επίσης μου αρέσει πολύ που δεν ξέρουμε τι είναι τα δωράκια, έχει πλάκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα ήθελα reviews και tutorials!
    Υπέροχα δώραααα-έκπληξη!!!! Ευχαριστούμε!!! ;)

    gfc:Jenny
    fb & bloglovin:Jenny Tonti
    e-mail: tonti_jenny@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γενικα οτι καινουργιο γυρω απο την μοδα ομορφιασ μου κινει το ενδιαφερον και σιγουρα διαγωνισμους!! fb+bloglovin:Rania Papadhmhtrioy,gfc:ΡΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ειναι ολα ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μακιγιας και hauls με ρουχα και προιοντα ομορφιας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρέσουν τα hauls και τα reviews!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με αρέσουν τα Hauls και Reviews!!!
    Ευχαριστούμε πολύ για το τέλειο Giveaway!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια! Πολύ όμορφο το blog σου, θα ήθελα να δω reviews για προιόντα περιποίησης και μακιγιάζ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. hauls
    ειναι ομορφα και μου δινουν ιδεες στο τι ν αγορασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λοιπόν θα ήθελα να δω περισσότερα άρθρα για DIY!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου αρέσουν τα reviews, αλλά και τα έξυπνα tips για διάφορα πράγματα (πχ οργάνωση καλλυντικών) και τα DIY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μου αρέσουν τα reviews και τα make up tutorials!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αγαπώ τα άρθρα για μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. θα ήθελα να βλέπω νέα για κάθε καινούργιο προιόν που κυκλοφορεί με μια σχετική αξιολόγηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΧΜ,ΜΕΡΙΚΑ ΙΣΩΣ BEAUTY TIPS.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ :) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαταρχήν ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα δώρα και πάντα επιτυχίες στο blog σου εύχομαι.
    Με καλύπτει η ύλη και δεν θέλω να διαβάζω κάτι συγκεκριμένο αλλά το post που με εκφράζει εκείνη την στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή