Αναγνώστες

Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014

h&m: καλλυντικά & πινέλα! :)



Hola! :)
Τι κάνουμε?!

Πάλι για 2 μήνες είχα να γράψω...Ας το αφήσουμε ασχολίαστο! 

Σήμερα θα σας πω για κάποια από τα καλλυντικά & τα πινέλα,που μπορείτε να βρείτε στα h&m (θα σας αναφέρω & για κάποια που δεν έχω στις φωτογραφίες).


Ας ξεκινήσουμε!

(δυστυχώς κάποια χρώματα αδικούνται) 

Αυτή είναι μία παλέτα 32 σκιών.
Γενικά μπορείτε να βρείτε & άλλες σχετικά μεγάλες παλέτες στο h&m(άλλες 2 είναι νομίζω,η μία έχει & 2 ρουζ).

Ο βασικός λόγος,που την πήρα,ήταν το 1ο χρώμα της τελευταίας σειράς.Επειδή όμως είμαι πολύ τυχερή,η χρωματική του απόδοση είναι επιεικώς τραγική! >:O

Λίγα λόγια:
  • Την είχα πάρει 3 (η αρχική ήταν 7)
  • Η κάθε σκιά είναι 1gr,άρα συνολικά 32gr.
  • Κάποιες έχουν πολύ καλή απόδοση,ενώ άλλες μέτρια.
  • Κάποιες είναι πολύ πουδρένιες,έχοντας αυτό ως επακόλουθο να θρυμματίζονται αρκετά(δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα)
  • Έχουν καλή διάρκεια & με ένα primer "πετάνε"! 
  • Η συσκευασία της δεν είναι η καλύτερη,αλλά δεν είναι & καμιά τραγική που θα σπάσει.

Γενικά είμαι αρκετά ευχαριστημένη! :)

Οι 2 πρώτες σειρές.

Η 3η σειρά(σας έβαλα έτσι τις φωτογραφίες,γιατί δεν μπορούσα να βγάλω ακριβώς πως φαίνεται το χρώμα της κάθε σκιάς)

Και η 4η σειρά.

Τα συστατικά των σκιών.

Επόμενη μία άλλη παλετίτσα,που είχα πάρει,αλλά δεν τρελάθηκα(δεν έχει & την καλύτερη απόδοση).


Αυτή η παλέτα:
  • Κόστιζε 3,95.
  • Έχει 4 σκιές των 1,3gr έκαστη
  • Η συσκευασία είναι αρκετά γερή.

Οι σκιές: 
  • Δεν είναι ιδιαίτερα πουδρένιες.
  • Η χρωματική τους απόδοση είναι μέτρια.
  • Η 1η είναι ιριδίζουσα,η 2η ιριδίζουσα/μεταλλική, η 3η έχει μικροσκοπικό glitter,ενώ η 4η είναι ιριδίζουσα ή/& έχει απειροελάχιστο μικροσκοπικό glitter(δεν μπορώ να καταλάβω).

Έπειτα έχουμε μια σκιά,που την είχα δείξει εδώ.
#brown(κάτι ανάμεσα  στα 2 swatches-μία καφέ με χρυσο-bronze ιριδισμούς)

Αυτή η σειρά σκιών(υπάρχουν & σε άλλα χρώματα):
  • Περιέχει 4gr & την είχα πάρει 1,από 1,95.
  • Έχει καλή απόδοση,όπως & καλή διάρκεια.
  • Η συσκευασία της είναι καλούτσικη.

#bronze(το swatch το αδικεί,είναι κάτι ανάμεσα στο πράσινο της ελιάς~olive green~ που έχει & λίγο καφέ μέσα)

  • Περιέχει 3ml & το είχα πάρει μόνο για 1€(κανονικά έκανε 3-4€)
  • Είναι αρκετά "φιλικό προς τον χρήστη" 
  • Τις λίγες φορές,που το έβαλα,δεν μου έτρεξε,ούτε μουντζούρωσε.
  • Όταν το αφαιρείτε,βγαίνει σε κομματάκια(το αναφέρω για να μην τρομάξει καμία)

#Fiji Fling (πορτοκοραλλί είναι)

Έψαχνα για μία συσκεκριμένη απόχρωση πορτοκαλοκόκκινου-κόκκινου(θα το θίξουμε περισσότερο σε άλλο post).
Ένα απόγευμα με αρκετό σκοτάδι,που είχα πάει h&m,το βλέπω,μου φαινόταν & σχεδόν ίδιο,οπότε το πήρα.
Έρχομαι μες στη χαρά στο σπίτι,να δω αν μοιάζει μ' αυτό που ήθελα & μου σκάει πορτοκαλοκοραλλί!!!

Όσον αφορά το κραγιόν τώρα:
  • Είναι 4,5gr & κοστίζει 4,95€(το είχα βρει 3€)
  • Είναι ενυδατικό(ανάλογο είναι & το τελείωμά του χωρίς gliiter,ιριδισμούς κλπ)
  • Η διάρκεια είναι καλούτσικη
  • Η συσκευασία είναι απαράδεκτη/ψεύτικη(βγάζετε το κραγιόν από τη συσκευασία με κάποια δυσκολία & τη 2η φορά που άνοιξα το καπάκι ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ το κραγιόν/προϊόν από μέσα).

Και μόνο για τη συσκευασία,δεν ξέρω αν θα πάρω άλλο κραγιόν,αν & βρήκα ένα υπέροχο μωβ..!

Πινέλα!


Στα 2 μικρά παραθυράκια είναι ένα διπλό/δύο πλευρών πινέλο ματιών,ενώ στο 2ο ένα μονό.
  • Και τα 2 είχαν αρχική 2,95€,αλλά τα πήρα για μόλις 1€.
  • Είναι & τα 2 αρκετά μαλακιά & δεν μαδάνε.

Το μονό πινέλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για τοποθέτηση σκιάς,είτε για ανάμειξη σκιών,είτε για ό,τι σας έρθει.

Μοιάζει αρκετά με το αντίστοιχο των Jumbo,αλλά είναι πιο αραιό.

Το διπλό πινέλο το πήρα πρόσφατα.
  • Η πλευρά με τις κοντές τριχούλες,που έχει κυκλικό σχήμα είναι κατάλληλη είτε για τοποθέτηση σκιάς & ανάμειξη σε συγκεκριμένο σημείο(εκτός αν έχετε πολύ μικρά μάτια),είτε για smudging.
  • Η άλλη πλευρά με το υπογώνιο/κοφτό πινέλο είναι κατάλληλη είτε για gel eyeliner/σκιά,είτε για τα χείλια & είναι αρκετά σταθερό.


Από τις όζες/βερνίκια του h&m μπορώ να μιλήσω μόνο:
Για το ασημί της 1ης εικόνας (περιέχει 4,4ml):
  •  το οποίο χρησιμοποιώ για σχεδιάκια. 
  • Αν θέλετε να βάψετε ολόκληρο το νύχι,τότε για να είναι opaque θέλει σίγουρα 2 στρώσεις & έχει ολογραφικό τελείωμα(ή τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται)

Για το μωβ της 2ης εικόνας(15ml #urban spirit):
  • Θέλει αρκετές στρώσεις για να γίνει αδιαφανές,
  • έχει ασημένιους,μωβ & λίγους ροζ ιριδισμούς

Για το μωβ/ασημί μεγάλο glitter της 3ης εικόνας(9ml, #Basement Chill):
Κανονικά κοστίζει γύρω στα 4€,αλλά το πήρα 1.
  • Είναι ένα διαφανές βερνίκι με μεγαλύτερα & μικρότερα μωβ & ασημένια γκλίτερ & είναι απίθανο ειδικά πάνω από γαλλικό!Σαν να έχετε γαλλικό πριγκίπισσας είναι!(φωτογραφίες σε άλλο post).

Γενικά έχουν καλή διάρκεια(για μένα που το πολύ μπορώ να κρατήσω τα νύχια μου για 4 ημέρες βαμμένα,δεν μου χαλάνε).

Τώρα για τα lipbalms των h&m:
  • Τα σετάκια μπορείτε να τα βρείτε με 1 ευρώ,αλλά δεν μ' αρέσουν ιδιαίτερα.
Οπότε πήρα τα παραπάνω Lip balms & αφού τα ανάμειξα με άλλα κραγιόν,έβγαλα κάτι ωραιότατα χρωματάκια!

Και κάτι άλλα που είναι σε μεγάλη συσκευασία(τύπου στικ κόλλας),επίσης δεν μου άρεσαν,της αδερφής μου ναι..!

Επίσης μου αρέσει πολύ το ψαλιδάκι βλεφαρίδων που έχουν,όπως επίσης έχουν & κάποια πολύ ωραία καθρεφτάκια για την τσάντα(έχω ένα απ' την σειρά με τη Minnie & το Mickey).

Απ' όλ' αυτά το συμπέρασμα είναι:
ΠΑΝΤΑ να κάνετε swatches(σε όσα σας δίνετε η δυνατότητα)για να μην αγοράζετε μπούρδες ή άλλα απ' αυτά που επιθυμείτε.


Το μόνο που μου έχει κινήσει την περιέργεια είναι τα τύπου Lip Tars που έχει βγάλει(έχουν πολύ καλή απόδοση),γιατί κάτι άλλα που πήρα από Ebay,δεν με ξετρέλαναν.

Πείτε μου αν θα σας ενδιέφερε να σας δείξω ιδέες για τις Απόκριες! :)

Αυτά πανέμορφα chicas! :)
Ένα πανέμορφο βραδάκι σε όλες!
Adios! :)



8 σχόλια:

  1. Όλα φαίνονται πολύ όμορφα... Με γειά σου Δέσποινά μου!!! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ συνονόματη! :)
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μακιγιάζ από h&m μια φορά πήρα ένα πινέλο foundation/πούδρας και βγήκε πολύ μέτριο :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Των ματιών μου έχουν βγει καλά πάντως!(πούδρας να μην πάρω λοιπόν)
      Ευχαριστώ για την ενημέρωση!
      Buenas noches! :)

      Διαγραφή
  4. Ούτε εγώ έχω δοκιμάσει κάτι πέρα από βερνίκι νυχιών.. Αλλά τι ωραία που μας τα έδειξες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κλεονικάκι! Να ΄σαι καλά κοπέλα μου! :)
      Καλό μεσημεράκι!

      Διαγραφή
  5. συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες! εγώ έχω δοκιμάσει πάντως και τα lip pens και μου αρέσουν, ας μην ξεχνάμε πως σε σχέση και με την τιμή τους δεν περιμένουμε θαύματα, πρόλαυτα είναι το μόνο προιόν που με εξέπληξε τόσο ευχάριστα! επίσης το eyeliner ενώ μου άρεσε το χρώμα, είχα πάρει ένα τυρκουάζ το πινελάκι που έχει δε με βόλεψε καθόλου... σνιφ σνιφ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα Lip pens καλά μου φάνηκαν,αλλά εγώ ξετρελάθηκα με τα τύπου Lip tars που έβγαλαν! :)
      Κρίμα για το eyeliner!Το είδα & σε γαλάζιο,αλλά επειδή σπάνια θα φορέσω eyeliner,δεν το τίμησα.
      Καλό απογευματάκι Χαρά! :)

      Διαγραφή