Αναγνώστες

Κυριακή, 13 Απριλίου 2014

Πλάθω κουλουράκια με τα 2 μου απαλά χεράκια! :)



Hola σε όλους! :)
Τι κάνουμε?!

Όπως καταλάβατε τα κουλουράκια ήταν καθαρά παραπλανητικά!

Σήμερα θα σας γράψω για μία κρέμα,την οποία βρίσκω εξαιρετική!

Συνήθως τις συνήθειες(μαζί με τα αντίστοιχα προϊόντα) ομορφιάς & περιποίησης είτε τις εστερνιζόμαστε από τη μητέρα ή τα θηλυκά της οικογένειας & τα εξελίσσουμε,είτε μαθαίνουμε μόνες μας κάποια πράγματα.

Ε σήμερα θα σας γράψω για κάτι που προέρχεται από τον πατέρα μου!Ο μπαμπάς μου,που λέτε έχει την "ρουτίνα" περιποίησης του κλασικού Έλληνα πατέρα με τα εντελώς βασικά & απλά βήματα. Αλλά χρησιμοποιεί & κρέμα χεριών! Την ίδια! Εδώ & πολλά πολλά πολλά χρόνια!

Την Εντατική Κρέμα Χεριών της Atrix!


Η συγκεκριμένη κρέμα έρχεται σε μία τενεκεδένια συσκευασία,αλλά νομίζω πως κρέμες της Atrix κυκλοφορούν & σε σωληνάρια,αλλά εμείς κλασικά θα επιμένουμε σ' αυτήν! :)


Η κρέμα είναι λευκή & σχετικά παχύρρευστη, αλλά "λιώνει" όταν την απλώσετε στα χέρια & απορροφάται μαγικά (πράγμα που με κάνει να την αγαπώ)! :) 

Ας την εκθειάσω λίγο ακόμη: αφήνει εξαιρετικά απαλά τα χέρια,τα πόδια,τους αγκώνες κλπ & μυρίζει διακριτικά & πανέμορφα(δεν έχει κάποια ιδιαίτερη μυρωδιά,κλασική καθαριότητα μυρίζει,αλλά εγώ τρελαίνομαι).

Αν δεν θέλω να απλώσω κάποια ενυδατική με άρωμα,αλλά θέλω & πιο έντονη ενυδάτωση απ' αυτήν που προσφέρει η soft κρέμα της Nivea(την κλασική μπλε απλά την απεχθάνομαι),θα διαλέξω αυτήν!

Μπορεί να μην είναι ο κύριος σκοπός της(κρέμα είναι,σκοπό δεν έχει,αλλά καταλάβατε) να ενυδατώνει όλο το σώμα,αλλά εμένα μ' αρέσει,όπως καταλάβατε!
Επίσης δεν με τσούζει,αντιθέτως με ανακουφίζει (είναι λίγο "δροσιστική"/δροσερή) μετά από αποτρίχωση ή ξύρισμα στα πόδια.


Στη φωτογραφία φαίνεται λες & έχω βάλει ένα τόνο κρέμα & λες & έχω χέρι από 'δω μέχρι απέναντι, αλλά η συγκεκριμένη ποσότητα(σαν 1 ρεβύθι) είναι υπεραρκετή!


Η συγκεκριμένη συσκευασία είναι στα 150 mL & την αγόρασα 2,36 
Διαρκεί για 12 μήνες,αφότου ανοιχτεί.

Τα μόνα 2 αρνητικά που μπορώ να βρω είναι τα εξής:
  • Το 1ο είναι ότι η Intensive υπάρχει μόνο σε τενεκεδένια συσκευασία(διαφόρων μεγεθών),πράγμα που την κάνει λίγο δύσχρηστη για την τσάντα.
  • Το 2ο είναι πως περιέχει παραβήνες.


Κλείνω λέγοντας πως η ενυδάτωση μου μένει & αφού πλύνω τα χέρια μου!

Adios & να περνάτε τέλεια με πολλά πολλά χαμόγελα! :)

Υ.Γ.: Σήμερα αντί για κάποιο τραγουδάκι,θα σας αφήσω ένα link από ένα βιντεάκι(animation) με μία πανέμορφη & μοναδική ιστοριούλα,που κάτι μας διδάσκει! :)


14 σχόλια:

  1. Ααα εμένα μου αρέσει και αυτή η συσκευασία!! Και με έβαλες σε πειρασμό να την δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγγύηση του μπαμπά!
      Να σου πω το τενεκεδάκι μου αρέσει πάρα πολύ!Απλά τα σωληνάρια βολεύουν για την τσάντα.
      Να την δοκιμάσεις & να μου πεις,αν σ' άρεσε! :)
      Καλό βραδάκι Κλεονικάκι!

      Διαγραφή
  2. και την εβλεπα να την παρω να μην την παρω , τωρα σιγουρα θα την πάρω!
    πρώτη φορα είμαι στο blog σου αν θες μπορεις να δεις και το δικό μου
    http://fay-justbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι πολυ ωραια και μυριζει διακριτικα αλλα πολυ ομορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα & εσύ,μην νομίζει κανείς ότι κάνω διαφήμιση..! >:O
      Καλή σου μέρα Ευαγγελία! :)

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Δέσποινα πολύ ωραίο post...
    Επίσης χρηστός ανέστη και χρόνια πολλά,θα χαρώ πολύ ν απαντήσεις σ' ένα πολύ ανοιξιάτικο tag που σου έχω κάνει : http://parfum-color.blogspot.gr/2014/04/spring-lover-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος!
      Σ' ευχαριστώ πολύ! :)
      Εννοείται πως θα το κάνω!

      Διαγραφή
  5. Πρέπει να είναι πολύυυ καλή λοιπόν!! Εμένα πάλι μου αρέσει αυτή η "τενεκεδένια" συσκευασία!! Μου θυμίζει παλιά εποχή!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα πιο πολύ μου αρέσει η τενεκεδένια!
      Έχει άλλη αίσθηση ρε παιδί μου,ακόμη & στο μάτι! :)

      Διαγραφή
  6. Δεν την εχω δοκιμάσει ακόμη... Γιατί;;; Τώρα σίγουρα !! Πολυ όμορφη παρουσίαση! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει! :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  7. Καμιά φορά αξίζει να καταφύγουμε στις παλιές δοκιμασμένες λύσεις. Μου αρέσει και εμένα το τενεκεδένιο κουτάκι της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως! :)
      Κάποια πράγματα αποτελούν σταθερές αξίες!
      Buenas noches Ελένη μου! :D

      Διαγραφή