Αναγνώστες

Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014

Χρώμα εκεί, χρώμα εδώ, χρώμα στις βλεφαρίδες μου τις πάνω & τις κάτω! :)

Hola! :)
Τι μου κάνετε?!

Το πήρα απόφαση πως πρέπει σήμερα να γράψω αυτό το άρθρο & μαντέψτε! Βρέχει!!!

Σήμερα λέω να μπω γρήγορα στο ψητό & να ξεκινήσω να σας γράφω την άποψή μου για τις μάσκαρες (τις χρωματιστές) από την Beauty Line Cosmetics.


Ήθελα πολύ καιρό να δοκιμάσω κάποια μάσκαρα με ένα πιο "τσαχπίνικο" χρώμα, μιας & όσες είχα δοκιμάσει ήταν μαύρες.
Ήμουν όμως &  κάπως κατά των χρωματιστών mascraras, επειδή μου φαινόταν πολύ ψεύτικο κάποιο άλλο χρώμα στις βλεφαρίδες εκτός του μαύρου ή του καφέ.

Εν ολίγοις, αφού είδα πολλές μάσκαρες με μπλε ή μωβ χρώμα στην αγορά, δεν μπορούσα να βρω μία που θα είναι & οικονομική ( μιας & δεν ήξερα κατά πόσο θα μου άρεσε το αποτέλεσμα, δεν ήθελα να δώσω & πολλά χρήματα) & θα μου αρέσει & το χρώμα.

Την συγκεκριμένη μπλε μάσκαρα την γλυκοκοιτούσα για καιρό, μέχρι να πάρω την λαμπρή απόφαση να την αποκτήσω.

Ενώ πριν κάποιους μήνες αγόρασα & την μωβ της ίδιας σειράς.

Μετά τη μεγάλη παρένθεση, πάμε στο δια ταύτα.


Όπως βλέπετε:

- Έχουν μία αρκετά ωραία & γερή συσκευασία από ψιλο- rubbery υλικό, ενώ με ροζ-μωβ μεταλλιζέ γράμματα αναγράφεται πως πρόκειται για μία μάσκαρα όγκου & το χρώμα της (το χρώμα αναγράφεται επίσης & στο λευκό αυτοκόλλητο, που έχει το καπάκι, αλλά & υπάρχει ως χρώμα στην κορυφή του καπακίου). 


- Το βουρτσάκια τους είναι τρίχινο & σχετικά μεγάλο (το οποίο κολλάει λίγο τις βλεφαρίδες, αλλά με την κατάλληλη εφαρμογή τείνει να τις κάνει πιο διαχωρισμένες & με κάποιο μήκος).

- Δυστυχώς, ακόμη & με το συγκεκριμένο φίλτρο, δεν μπορούσαν να αποτυπωθούν ακριβώς τα υπέροχα χρώματά τους.

- Αφαιρούνται εύκολα με ντεμακιγιάζ (ακόμη & με μαντηλάκια) & ούτε μου έτρεξαν ή μου άφησαν κομματάκια.

Όσον αφορά  τα χρώματα των 2 συγκεκριμένων να πω πως: 

- Η κάθε συσκευασία περιέχει 11 ml προϊόντος & λήγουν 12 μήνες μετά το άνοιγμά τους (γενικά τις mascaras πρέπει να τις αντικαθιστούμε αρκετά συχνά-συνήθως στους 6 μήνες-επειδή μαζεύονται μικρόβια, χαλάνε & εύκολα, αλλά αυτές τις χρησιμοποιώ σχετικά σπάνια, οπότε στο χρόνο θα πάρουν "πόδι").

- Κυκλοφορούν, επίσης, σε μαύρο,πράσινο & (νομίζω) καφέ χρώμα.
- Στη Θεσσαλονίκη τις βρήκα στα Stop2Shop, στο Euromania & στα Dust+Cream για 3,5   ,   3,8  & 4,5 ευρώ αντίστοιχα.

Μερικά tips, που έχω να σας δώσω για την εφαρμογή των χρωματιστών mascaras, είναι τα ακόλουθα:

~ Όταν θα θέλετε να την εφαρμόσετε, πάρτε τον χρόνο σας. Οι χρωματιστές -συνήθως- χρειάζονται λίγο περισσότερο δούλεμα, 2 στρώσεις (σε μένα τουλάχιστον) & να την περάσετε & από την πάνω πλευρά των βλεφαρίδων, ώστε να μην έχετε αλλού "μπλε" & αλλού του κανονικό χρώμα των βλεφαρίδων σας.

~ Για καλύτερη καμπύλη, αλλά & όγκο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ψαλιδάκι ή/& πούδρα στις βλεφαρίδες σας.

Αυτά ισχύουν αν δεν εφαρμόσετε κάποια μαύρη μάσκαρα ως πρώτη στρώση, πράγμα που δεν κάνω ποτέ, γιατί θέλω να αναδειχθεί στο έπακρο το χρώμα τους.

Και τελευταίο:
~ Προσωπικά, όταν θα βάλω χρωματιστή μάσκαρα θα βάλω κάποια μπεζ ή καφετιά σκιά, χωρίς άλλα χρώματα, για να αναδειχτούν ακόμη πιο όμορφα & χωρίς υπερβολές τα χρώματα. :)

Κάπου εδώ τελείωσα! 
Εσείς τις έχετε δοκιμάσει?!

Adios & buenas noches! :)

Υ.Γ.1: Ο διαγωνισμός στο Facebook λήγει σε λίγες ώρες, οπότε δεν πιστεύω να ξεχάσατε να πάρετε μέρος! ;)

Υ.Γ.2: Αμφιταλαντεύτηκα για το ποιο τραγουδάκι να σας βάλω & κατέληξα στο ακόλουθο:


8 σχόλια:

  1. Αχ τι τέλειο που φαίνεται το μοβ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι! Ειδικά στα καστανοπράσινα μάτια τονίζει πολύ το πράσινο!
      Είναι έρωτας! :)

      Διαγραφή
  2. telia epishs einai k i mwb maskara tis erre due apla dn thimamai timi n s pw auti ti stigmi... ;) nmz pantws pws mporw estw n parw auti p protinis g dokimi dn einai para poli oikonomiki :) :)
    tha xarw poli n m peis t gnwmi sou kai gia to diko m post :) Mexri to epomeno sou post se filw

    xoxo Stephania
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα κάτι ωραία χρωματάκια & στην L'oreal από την manga mascara, αλλά στο μέλλον για πιο έντονο αποτέλεσμα ίσως προτιμήσω & κάποια από την Seventeen.
      Και εγώ μόνο για δοκιμή τις πήρα & μου έκατσαν πολύ καλά, οπότε ελπίζω & σε σένα! :)
      Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραια φαινονται τα χρωματα..εχω ακουσει πολυ καλα λογια και για τη μαυρη μασκαρα της ιδιας σειρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα άτιμα! :)
      Και εγώ έχω ακούσει καλές κριτικές για τη μαύρη, αλλά έχω βρει άλλες που μου δίνουν ακριβώς το αποτέλεσμα που θέλω. Ίσως βέβαια να τη δοκιμάσω στο μέλλον!
      Καλό βραδάκι! :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα χρώματα, να τις χαρείς πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα & κολακεύουν πολύ! Τις έχω καταχαρεί απ' όταν τις απέκτησα!
      Να έχεις ένα δροσερό βραδάκι! :)

      Διαγραφή