Αναγνώστες

Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2015

Φυσικά καλλυντικά της Δήμητρας Γουλά: η άποψή μου! :)


Hola!
Τι κάνουμε;

Για το πρώτο review της χρονιάς επέλεξα αυτό με τα προϊόντα της Δήμητρας Γουλά, που μου είχαν σταλεί αρκετούς μήνες πριν.

Η φωτογραφία είναι της γλυκύτατης Κλεονίκης & το αντίστοιχο άρθρο θα το βρείτε εδώ.

Το πρώτο πράγμα που με ενθουσίασε ήταν η συσκευασία στην οποία ήρθαν!
Τα τρία δειγματάκια ήταν μέσα σε μία χάρτινη σακούλα, σαν αυτές, που βρίσκετε στα μανάβικα (τουλάχιστον παλαιότερα) & πάνω ήταν τυπωμένο το όνομα του e-shop.
Γενικά κάτι τέτοιες λεπτομέρειες δεν μου ξεφεύγουν.
Είναι σαν να σου δείχνουν πόσο φρέσκες & φυσικές είναι οι πρώτες ύλες, αλλά & το τελικό προϊόν.

Ας δούμε & την άποψή μου:

Ενυδατικός ορός προσώπου & ματιών με άγριο τριαντάφυλλο

Ξ-Ε-Τ-Ρ-Ε-Λ-Α-Θ-Η-Κ-Α!
  • Είναι ένας ορός προσώπου, που έχει ελαφριά μυρωδιά τριαντάφυλλου.
  • Είναι ελαφρύς & απλώνεται τόσο υπέροχα τόσο στο πρόσωπο, όσο & στα μάτια.

Απορροφάται αμέσως από την επιδερμίδα & ενυδάτωσε την επιδερμίδα μου σε βάθος (για τις ανάγκες που είχα το καλοκαίρι, που ήταν αρκετές - για το πόσο "ανώμαλο" είναι το δέρμα μου, τα έχουμε πει & θα τα ξαναπούμε λίαν συντόμως).
Ακόμη & στην επιδερμίδα των ματιών, η οποία είναι αρκετά ξηρή, μου την ενυδάτωσε τέλεια, χωρίς να εμφανίσω κάποιο πρηξιματάκι.

Απολεπιστικό προσώπου με κρυστάλλους

  • Είναι το πιο μοσχομυρωδάτο peeling!
  • Έχει ρευστή υφή & είναι (σαν) gel.
  • Προορίζεται για χρήση το βράδυ, μιας & περιέχει εσπεριδοειδή (δεν ξέρω υπό ποια μορφή).

Οι κρύσταλλοι, που περιέχει, είναι πολύ λεπτοί/μικροί, οπότε δεν θα γίνει αυτή η "άγρια" απολέπιση, που μπορεί να έκανα για μικρό χρονικό παλαιότερα, αλλά δεν είναι καλή για την επιδερμίδα.
Προσφέρει μία τόσο ωραία απολέπιση - απαλή προς την επιδερμίδα & βαθειά ταυρόχρονα.
Επίσης, το δέρμα εκτός από απαλό, μετά είναι πολύ φωτεινό.


Αναπλαστική κρέμα (κηραλοιφή) νύχτας
  • Η μυρωδιά της είναι κάπως ιδιαίτερη, όχι άσχημη, αλλά δεν ξετρελάθηκα.
  • Την αισθανόμουν να "στέκεται" πάνω στο δέρμα μου.
  • Δεν απορροφάται γρήγορα, αλλά το πρωί έχετε τόσο απαλό δέρμα, σαν το πωπουδάκι μωρού,.
  • Αφήνει κίτρινη χροιά στην επιδερμίδα.
  • Το πρωί όποια σημαδάκια & ατέλειες είχα, είχαν μειωθεί ή εξαφανιστεί.
Οπότε είχα ανάμεικτα συναισθήματα & απέφευγα την χρήση της λόγω των παταπάνω  (+την extra λιπαρότητα που εμφάνιζα).

Κι εδώ αλλάζει το πράγμα.
Έκανα χημικές απολεπίσεις με οξέα φρούτων.
Σε όλες αντέδρασα ελάχιστα, στην τελευταία όμως... πάρα πολύ (θα μάθετε περαιτέρω σύντομα).
Με αποτέλεσμα να έχω & στα 2 μου μάγουλα σημάδια & έμοιαζα σαν να έχω παίξει σφαλιάρες. Και να έχω φάει πολύ δυνατές.

Μέσα στον πόνο μου, μιας & μου είχε μείνει λίγη, την χρησιμοποιούσα τα βράδια & μέρα με τη μέρα η διαφορά δεν ήταν απλά αισθητή, αλλά θεαματική!
Αν δεν έκανα & μια βλακειούλα, ίσως & να είχαν εξαφανιστεί τα σημάδια.


Εν κατακλείδι, μου άρεσαν τα προϊόντα & μάλιστα πολύ.
Το κύριο θέμα είναι το κόστος, γιατί είναι τσιμπημένες οι τιμές κάποιων, μιας & είναι φυσικά κ.λ.π..

Αν έπρεπε να διαλέξετε ένα, θα σας συνιστούσα ανεπιφύλακτα τον ενυδατικό ορό.

Αυτό, γιατί παρόμοια αποτελέσματα με του peeling μπορείτε να έχετε & με "σπιτικά" απολεπιστικά, ενώ η κρέμα νύχτας ίσως να μην ταιριάξει σε όλους.

Σημαντική πληροφορία
Τέτοιου είδους καλλυντικά πρέπει να φυλάσσονται στο ψυγείο.


Και σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω πολύ τη Δήμητρα Γουλά, που μου έδωσε τη δυνατότητα να δοκιμάσω τα εξαιρετικά καλλυντικά της & το Κλεονικάκι που με άφησε να χρησιμοποιήσω τη φωτογραφία της!

Adios & buenas noches! :)

Υ.Γ.1: Κι επειδή τα προϊόντα τα έχω απ' το καλοκαίρι, ακούστε κάτι σχετικό.



Υ.Γ.2: Σε όσους δεν ευχήθηκα, εδώ θα βρείτε την ευχή μου! :)

8 σχόλια:

  1. Το serum ειναι όντως πολύ καλό και μυρίζει φανταστικά χιχιχ
    Πολύ όμορφο review!! Σ'ευχαριστώ γλυκούλα και για την αναφορά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κλεονικάκι, όπως & για τη φωτογραφία! :)

      Διαγραφή
  2. όντως είναι λίγο τσιμπημένα αλλά αυτό συμβαίνει με τα φυσικά προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τουλάχιστον όμως τα περισσότερα κάνουν εξαιρετική δουλειά!

      Καλό βραδάκι Χαρά! :)

      Διαγραφή
  3. Θυμάμαι που τα είχε δοκιμάσει και η Κλεονίκη πριν μερικούς μήνες και είχε κάνει review. Ο ορός ακούγεται πολύ ενδιαφέρον, αλλά όλα τα προϊόντα θα ήθελα να τα δοκιμάσω.
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου στο blog μου Δέσποινα! <3

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα! :)
      Είναι πολύ ωραία όλα, απλά ο ορός απλά δεν υπάρχει!
      ΄Ασε που όλα μοσχοβολάνε!

      Καλό μεσημεράκι Μαρκέλλα! :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο review <3 ο ορός με ψήνει γιατί δεν έχω δοκιμάσει αντίστοιχο προιόν και θα το ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου! :)
    Είναι εξαιρετικός, υπέροχος & μοσχομυρωδάτος!

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή