Αναγνώστες

Τρίτη, 4 Αυγούστου 2015

( Έκλεισε) Και κλείσαμε τα 3 χρόνια! :)


Hola!
Τι κάνουμε?!

Σήμερα θα γιορτάσουμε τα 3 χρόνια, που "έκλεισε" το blog 1,5 μήνα πριν!
Θα το γιορτάζαμε νωρίτερα, αλλά έτυχαν πολλααά (εκτός των γνωστών).

 Άναψα ένα κεράκι, έτσι για το έθιμο.
Βέβαια, παρόλες τις πολλές φωτογραφίες, όπου στις μισές είχα το χέρι μπροστά στο φλας & "έβγαζα" κάτι κεραυνούς αντί για κερί, σας έχω μόνο μια θολή χωρίς φίλτρο.
Όπου για να τη βγάλω, κάηκα & μου έσβησε 15 φορές το κεράκι λόγω αέρα.


Κι όμως εμένα αυτή η θολή φωτογραφία μ' αρέσει & μάλιστα πολύ! Γιατί είναι υπέροχη & μοναδική μέσα σε ό,τι άχαρο μπορεί να έχει.

Όπως καταλάβατε, δεν έχω ιδιαίτερη όρεξη για να γίνω εκτενής ως προς την πάροδο των 3 ετών (ίσως κάποια άλλη φορά), οπότε ας περάσουμε στα περαιτέρω:

Εδώ & καιρό "συλλέγω" πράγματα για να δώσω περισσότερα δωράκια, γι' αυτό 2 άτομα (1 εδώ & ένα στο facebook) θα κερδίσουν από ένα σετ με διάφορα προϊόντα περιποίησης & maquillage!

Οι όροι για το blog είναι οι παρακάτω:

~ Να είστε άνω των 18,αλλιώς να έχετε την άδεια των κηδεμόνων σας.
~ Να είστε κάτοικοι Ελλάδας.
~ Να συμπληρώσετε την ακόλουθη φόρμα συμμετοχής. 

Υποχρεωτικά βήματα είναι: το να είστε μέλος στο ιστολόγιο μέσω GFC ή/και Bloglovin', να μου αφήσετε το e-mail σας, όπως & το να αφήσετε κάποιο σχόλιο κάτω απ' την συγκεκριμένη ανάρτηση.
(Αν είστε μέλη μέσω GFC & Bloglovin' γράψτε το μου στα σχόλια. Αν χρησιμοποιείτε διαφορετικά ονόματα, να το γράψετε).

Μπορείτε να πάρετε μέρος έως 29/8/2015 στις 11:59 μ.μ. & τα δώρα & από εδώ & από το facebook θα σταλούν με απλό ταχυδρομίο, ενώ συμμετοχές με λανθασμένα/ άκυρα στοιχεία ή που δεν έχουν συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά βήματα, θα θεωρηθούν άκυρες.



Η τυχερή είναι η Domniki Sarri! :) Συγχαρητήρια!
Έχεις 48 ώρες, για να μου απαντήσεις στο e-mail, που σου έστειλα.

Τα δώρα είναι τα ακόλουθα:


~ CC cream της Bioten σε απόχρωση medium
~ Go to Heaven παλέτα σκιών της Makeup Revolution
~ Ρουζ του H&M σε απόχρωση pinks
~ Ρουζ σε μορφή στικ του H&M στην απόχρωση Peachy cheeks
~ Body milk αναζωογόνησης της Ventus με σανταλόξυλο & κέδρο
~ Κρέμα χεριών της Ventus με έλαιο καλέντουλας & αμυγδαλέλαιο

Επειδή έχω κάποιες άλλες παλέτες της ίδιας σειράς από τη Makeup Revolution, έκανα κάποια swatches από αποχρώσεις σκιών που αντιστοιχούν, σε σκιές που βρίσκονται σ' αυτή & στην παλέτα, που θα δοθεί στο facebook.
Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένη από την απόδοση & τη διάρκειά τους. (Δυστυχώς δεν βγήκαν τόσο υπέροχα, όσο φαίνονται από κανονικά)


Επίσης, πέρυσι μου είχε δοθεί μία CC cream της Bioten σε medium  σε ένα event.
Ήταν πολύ σκούρα για το φαντασματένια λευκό δέρμα μου, οπότε κατέληξε στην αδερφή μου & επειδή πήρε & την light απόχρωση (τόσο της άρεσε), σας έχω τα αντίστοιχα swatches.



Καλή επιτυχία (ξέρω πλεονασμός) σε όλους!

Υ.Γ.: Η ανάρτηση με τα δώρα μέσω facebook είναι εδώ!


Καλό βραδάκι! :)

62 σχόλια:

  1. δυστυχως δεν προβλεπονται διακοπες για φετος :/
    ευχομαι καθε επιτυχια για το blog σου κ για εσενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικα δωρα
    διακοπες φετος δε νομιζω να παμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευελπιστώ να πάω Λευκάδα...Πολλά reviews θέλω να βλέπω,ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο giveaway...Happy birthday!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά!!θέλω hauls καλλυντικών πολλά και αγαπημένα του μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλό θα πάω στην όμορφη Θάσο. Ευχαριστούμε για τα υπέροχα δώρα καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαλκιδική 2ο πόδι!!!
    GFC: Iosif Grigoriou
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά!Εύχομαι υγεία σε όλους. Αγαπημένο καλλυντικό η αλόη. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα δώρα!!!Λατρεύω την Αμοργό και τα καλλυντικά the balm ¨-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωραία! καλή επιτυχία σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχώς δεν έχει διακοπές φέτος λόγω υποχρεώσεων στην σχολή!!Ελπίζω του χρόνου!
    Εύχομαι τα καλύτερα για το blog!!
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εξαιρετικά προϊόντα σας ευχαριστουμε..!!! gfc,fb. georgiavetsou..Σας εύχομαι οτι κάνετε να ειναι με αγάπη και εμπνευση...Καλό Καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στη Χιο θα παω στο εξωχικό μου,ευχαριστουμε πολύ! Αγαπημένο μου καλλυντικό είναι το mary loumanizer από the balm.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τα εκατοστησετε,Δεσποινα,παντα επιτυχιες.Δυστυχως δεν προβλεπονται διακοπες οποτε υπαρχει απεριοριστος χρονος για beayte και πασαλειμματα.Κι αυτα καλα ειναι,λιγο κανακεμα μας δε βλαπτει.Ευχαριστουμε για τα δωρα σου.gfc-fb: Αικατερινη Ραπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπερδευτηκα λιγο με τους ορους συμμετοχης, οποτε ερχομαι εκ νεου! Χρονια πολλα!! Felicidades!! Bloglovin-facebook :Vicky Mi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χρόνια σας πολλά και δημιουργικά..αγαπημένο προιόν είναι τα golden rose velvet matte lipstick..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φέτος δεν κατάφερα να πάω διακοπές, κανένα μπανάκι εδώ γύρω άμα κάνω ευχαριστημένη θα είμαι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ'ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα δωράκια!!!
    Πολύ όμορφη η εικόνα στο πάνω μέρος του blog σου.Λατρεύω τα λουλούδια!
    Συγχαρητήρια για τα 3 χρόνια του ενεργού blog σου,εύχομαι να τα 100στίσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. έδω γύρω για μπάνια αλλά όχι και πολλά!αγαπημένο προιόν σέρουμ apivita!οποτε περιμενω reviews και από άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δυστυχως φετος δεν εχει διακοπες! μεχρι το μπαλκονι μας και πολυ μας ειναι!
    τα δωρα ειναι τελεια για τη γυναικα μου! σας ευχαριστουμε!
    καλο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάντα καλοτάξιδο το πανέμορφο blog σου! Υπέροχη η φωτογραφία με το κεράκι, μου έφτιαξε τη μέρα μόλις εμφανίστηκε στην οθόνη! Διακοπές φέτος..... τί άλλα νέα; Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δυστυχώς δεν προβλέπεται κάτι για φέτος!
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά στο υπέροχο blog σου! Σε πολλά περισσότερα εύχομαι! :)
    Κι εμένα μου άρεσε πολύ η φωτογραφία! Είναι πολύ όμορφη και ιδιαίτερη!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ευχαριστουμε πολυ για τα δωρα.....
    σε δυο μερες φευγω για λευκαδα.....
    gfc - bloglovin:nantia kartsiouni
    email:ntin.sot@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πηγα στον Αι γιαννη Πηλιο..
    gfc - sofi
    zisopulu@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ! ΠΗΓΑ ΧΑΝΙΑ!
    GFC:asteri asteraki
    e-mail:elenaterez@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΗΣ ΜΟΥ 30/8 <3 ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα βηματα ειναι και απο εμενα και απο το ονομα της αδερφης μου Aλεξάνδρα Σκγ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευχαριστούμε πολύ γι α τα υπέροχα δωράκια!!!Είμαι μόνιμα Κέρκυρα και οι διακοπές συνδυάζονται παράλληλα με τη δουλειά! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πήγα Ναυπλιο και ηταν υπεροχα!Μακαρι να νικησω,ειναι ολα υπεροχα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπεροχο δωρο! προς το παρον πυργο ηλειας και κατακολο διακοπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ευχαριστούμε για τα ωραία δωράκια!
    Διακοπές θα πηγαίναμε, αλλά μας πρόλαβαν τα capital controls!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ.ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δυστυχώς δε πήγα διακοπές ακόμη και δε θα πάω σύντομα!!! ευχαριστούμε για τα δωράκια!!! όσο για αγαπημένο καλλυντικό μου αρέσουν τα αρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. φετος διακοπουλες δεν προβλεπονται! πεταγομαστε που και που σε καμια κοντινη παραλια να κανει πλατσα πλουτσα η μπεμπουλα μας <3
    του χρονου καλα να ειμαστε!!!!!!

    πολυυυ πολυ ομορφα τα δωρακια ολα!!!!!!!
    καλο υπολοιπο καλοκαιριου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί φέτος μετά από πολλά χρόνια θα πάω τον Σεπτέμβριο για ένα τριήμερο στην λατρεμένη μου Σαντορίνη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. δεν πηγα πουθενα αρα γραφω τον πονο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φέτος δεν πήγα διακοπές!Τα προιόντα που διάλεξες είναι τέλεια!!!Ευχαριστούμε!!!
    GFC/bloglovin'/facebook:Κρυστάλω Σταμάτη e-mail:marakim13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΩ ΚΙΟΛΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν υπάρχει ελπίδα μου φαίνεται να ξαναπάμε διακοπές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΤΟ ΔΩΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θα σου πω τον πόνο μου..!Αύριο είναι η αυγουστιάτικη πανσέληνος και θα την περάσω μακριά απο τον αγαπημένο μου γιατί η άτιμη η ξενιτιά και η κρίση μου τον πήραν μακριά :( αυτά, εκτονώθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. χρόνια πολλά πάντα επιτυχημένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή