Αναγνώστες

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016

My 100-day journey: Day 1! :)


Hola! :)
Τι κάνουμε;

Σήμερα έχουμε ένα διαφορετικό άρθρο, ένα ιδιαίτερο θέμα & ενδεχομένως αρκετές τετριμμένες εκφράσεις.

Φαντάζομαι, πως δεν είμαι η μοναδική, που αρκετές φορές θέλησα να κάνω μία καινούρια αρχή, αλλά είτε δεν "ξεκίνησα" ποτέ, είτε το έχασα στην πορεία.

Ενώ σκεφτόμουν & ξανασκεφτόμουν πως να αλλάξω τον τρόπο σκέψης μου σε κάποια θέματα, να γίνω πιο υγιής, να διαβάζω περισσότερα βιβλία & γενικότερα να βελτιωθώ ως άνθρωπος, αλλά απλά έμενα στη σκέψη, πριν 7 μήνες περίπου ένα συμβάν μου "έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου".
Πήγα, για να δώσω αίμα εθελοντικά (από τα 18 μου δίνω) & δεν μπόρεσα, γιατί είχα χαμηλό αιματοκρίτη. Επειδή & στο παρελθόν είχα θέμα με το σίδηρο, στεναχωρήθηκα, γιατί τα τελευταία χρόνια ήμουν σε πολύ καλά επίπεδα.
Το "φάε λίγο παραπάνω κρέας", που ειπώθηκε από τη νοσηλεύτρια, δεν με κάλυψε, γιατί κατάλαβα πως έπρεπε να βελτιώσω γενικότερα τη διατροφή μου.

Μετά από κανα 2 εβδομάδες από το σκηνικό με το χαμηλό αιματοκρίτη, ξεκίνησα & μαθήματα σχεδίου comics, γεγονός που με είχε χαροποιήσει ιδιαίτερα!

Πριν από 6 μήνες, όμως, συνέβη κάτι, το οποίο εκτός από υπερβολικό πόνο, με γέμισε & με οργή, οπότε το τελευταίο, που μπορούσα να κάνω, ήταν να αλλάξω το οτιδήποτε.
Μέσα σ'όλο αυτό είχα σχολή, όπου το εξάμηνο ήταν αρκετά "επιβαρυμένο"¨λόγω εργασιών & μαθημάτων, είχα τα μαθήματα comics, τα οποία σταμάτησα κατ' ευθείαν, γιατί ήταν το τελευταίο, που ήθελα να κάνω & μαθήματα γερμανικών, όπου ήταν πιο πολύ για "φρεσκάρισμα", μιας & ήδη είχα πτυχίο.

Κάπου εκεί, η διατροφή μου χειροτέρεψε, μιας & το φαγητό & τα γλυκά λειτούργησαν ως μία κάποια διέξοδος, περνούσα ακόμη περισσότερες ώρες στον υπολογιστή, με φωτεινά σημεία το ότι διάβαζα περισσότερα βιβλία (ως επί το πλείστον με έντονο το κωμικό στοιχείο), αλλά & ανακάλυψα ότι διαθέτω τρομερά μεγάλη ψυχραιμία ως άτομο (που δεν μου το είχα) & ότι είμαι εξαίρετη ηθοποιός (αυτό δεν ήταν θετικό για κάποιους :P).

Αφού, αισίως, πέρασαν οι γιορτές & έπειτα τέλειωσε & η εξεταστική, μου έπεσαν όλα αυτά, που διαβάσατε σε προηγούμενα posts, μιας & τελικά αν δεν εξωτερικεύεις κάποια πράγματα, τα κάνει εμφανή ο οργανισμός σου ρίχνοντας την άμυνά σου. 


Και μετά απ' αυτό τον τερααάστιο, ομολογουμένως, πρόλογο, να εξηγήσω τι είναι αυτό το #my100dayjourney , που δεν είναι & δύσκολο να καταλάβετε.

Αν & ήδη ξεκίνησα με μικρά βήματα λίγες ημέρες πριν, σήμερα ξεκινάει & επισήμως αυτή η πορεία/ταξίδι, όπως θέλετε πείτε το, όπου για 100 ημέρες θα προσπαθώ συστηματικότερα να βελτιωθώ.

Αυτό δεν σημαίνει, πως τελείωσαν οι 100 ημέρες & ουυυ έγινα ο τέλειος άνθρωπος (δεν υπάρχει πρακτικά, ούτως ή άλλως κανένας), ούτε ότι μετά κάναμε ό,τι κάναμε & ξανακυλάμε στα ίδια.

Προσωπικά, θα προσπαθήσω να:

περπατάω καθημερινά & όσο περισσότερο μπορώ
τρέφομαι ορθά*
διαβάζω περισσότερο
σχεδιάζω & να ζωγραφίζω περισσότερο
σκέφτομαι πιο αισιόδοξα

& γενικότερα να γίνω καλύτερος άνθρωπος!

Έχω & κάποια άλλα πράγματα στο μυαλό μου, αλλά θα τα δείτε εν καιρώ.

Θεωρώ, πως το να προσπαθούμε όλοι καθημερινά να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι, να μην αφήνουμε μικρά & καθόλου ουσιαστικά πράγματα να μας επηρεάζουν, να γελάμε περισσότερο από την καρδιά μας, είναι τρεις πράξεις, που θα μας βοηθήσουν αρκετά, ώστε να είμαστε χαρούμενοι & να έχουμε πολλές ευτυχισμένες στιγμές.

Ξέρω πως δεν είναι & γαμώ τα inspirational κείμενα & δεν ήταν & αυτός ο στόχος του.
Ο στόχος του ήταν να με προσηλώσει ακόμη περισσότερο (πολλή ποσότητα έπεσε) στους δικούς μου στόχους & ίσως να κάνει & κάποιες (& κάποιους;) από εσάς "συνοδοιπόρους" μου σ'αυτό το ταξίδι! :)

Τέλος, κάθε μέρα θα ανεβαίνει μία φωτογραφία στο Facebook σχετική του θέματος.

Η σημερινή ανεβαίνει & εδώ, έτσι για τα "εγκανία"!


Σήμερα, μιας & ξεκίνησα να νηστεύω, θυμήθηκα, που είχα κεμπάμπ σόγιας & το έκανα με κόκκινη σάλτσα & κρεμμύδι & το συνόδευσα με συνόδευσα με βραστές πατάτες, που τις πέρασα & λίγο από το τηγάνι, Το χρωματάκι, που έχουν οφείλεται στην καυτερή πάπρικα, το πιπέρι, τη ρίγανη & το κάρυ, που τους έριξα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι & το πιο νόστιμο πιάτο, που έχω κάνει, κυρίως, γιατί αυτή τη σόγια, ποτέ δεν θα μάθω να τη μαγειρεύω & να γίνεται λουκούμι, αλλά δεν θα σκάσω κιόλας.
Οι πατάτες ήταν πεντανόστιμες! 

Και κάπου εδώ, σας αφήνω, μιας & έχει "Μάλιστα, Σεφ!" & ήπια & 2 λίτρα νεράκι!

Υ.Γ.: Απόψε σας έχω ένα βιντεάκι από την αγαπημένη μου σειρά!



*Όσον αφορά τη διατροφή, εννοώ ισορροπημένη & όχι δίαιτες & χαζά.
Όλα επιτρέπονται, αλλά με μέτρο!

Buenas noches!

5 σχόλια:

  1. Μπορώ να ταυτιστώ πλήρως! Λατρεύω την ζωγραφική αλλά δεν πολυασχολούμαι γιατί βαριέμαι που ζω. Επίσης, οι διατροφικές μου συνήθειες ήταν χάλια. Τις τελευταίες 2 βδομάδες ξεκίνησα σωστή διατροφή, ένα καινούριο βιβλίο και ζωγραφίζω όποτε έχω τον χρόνο! Δεν είσαι μόνη σου σε αυτό, πολύ όμορφο άρθρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, που βρήκα & άλλο άτομο! :)
      Σιγά-σιγά θα πιάσουμε τους στόχους μας!
      Ποιο βιβλίο ξεκίνησες?

      Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
    2. Το Requiem for a dream. Απο την στιγμή που είναι η αγαπημένη μου ταινία, νομιζω αξίζει να διαβασω και το αντίστοιχο βιβλίο!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένο μου Δεσποινάκι νομίζω πως όλοι σε τέτοια φάση είμαστε, καθε μέρα προσπαθούμε να γίνουμε λίγο καλύτεροι, ειδικά τώρα με την άνοιξη μας εμπνέει και η εποχή! Κι εγώ σε τέτοια φάση είμαι οπότε καλή μας επιτυχία! <3 <3 <3 δοκίμασε να φας μανιτάρια στο γκριλ τωρα που νηστεύεις αν σου αρέσουν, τα τρώω πολύ πολύ συχνά για μεσημεριανο και είναι σουπερ λαιτ, φουλ πρωτεϊνη και πεντανόστιμα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισώ τα μανιτάρια!
      Και είδα το βίντεο, που λες ότι τα λατρεύεις & λέω: όχι,όχι,όχι! >:O
      Πάντως όσον αφορά την εποχή, ένα δίκιο το έχεις!
      Είναι τα λουλουδάκι που ανθίζουν, που ο ήλιος λάμπει, σε εμπνέει ρε παιδί μου!

      Καλό μεσημεράκι!

      Διαγραφή